Vlastník Aquaparku Čestlice Sehnal bude pojišťovat auta v Nizozemsku
Pojišťovna Slavia, která patří mezi středně velké tuzemské pojišťovny a patří do skupiny českého miliardáře Pavla Sehnala, vstupuje na nizozemský trh prostřednictvím tamní společnosti HERA Life. Sehnal je také vlastníkem Aquaparku Čestlice a v minulosti se pokoušel i o politickou kariéru.
Pojišťovna Slavia v Nizozemsku nabídne povinné ručení, havarijní pojištění a připojištění upravené pro tamní trh. HERA Life, která se dříve zabývala jen životním pojištěním, rozšířila svoji licenci i pro neživotní pojištění a působí jako autorizovaný zástupce pojišťovny Slavia.
„První smlouvy začneme uzavírat zhruba v polovině letošního roku. V uplynulých měsících jsme si společně s nizozemskými pojistnými matematiky a produktovými specialisty přesně definovali požadavky na nizozemskou verzi našeho retailového autopojištění a nyní zahajujeme pilotní fázi tohoto společného projektu,“ uvedl generální ředitel Slavia pojišťovny Karel Waisser.
Generali Česká pojišťovna byla oceněna jako klientsky nejpřívětivější pojišťovna uplynulého roku. Jaký je podle jedné z jejích nejlepších poradkyň, vítězky soutěže Global Advisor Excellence Contest Jany Šestákové, recept na úspěch v tomto oboru?
Sjednáním pojištění moje práce teprve začíná, říká světově úspěšná poradkyně
Zprávy z firem
Veškerá komunikace bude v nizozemštině, Slavia pojišťovna spolupracuje v Nizozemsku s vybranou sítí partnerů, kteří se budou starat o distribuci a správu tohoto pojištění. Společnost Hera, která sídlí v Haagu, také zajistí hladký průběh digitalizace, včetně zapojení umělé inteligence při obsluhování klientů.
„Nizozemsko jsme si vybrali proto, že jde o velmi liberální zemi, která podnikání vnímá jako rovnocenný vztah mezi zákazníky a poskytovateli pojišťovacích služeb,“ uvedl majitel skupiny SPGroup, jejíž součástí je i Slavia pojišťovna, Pavel Sehnal. Druhým důvodem je to, že naprostá většina lidí žijících v Nizozemsku, mluví dobře anglicky, což spolupráci na mezinárodní úrovni usnadňuje. Všechny vnitřní procesy jsou dnes v pojišťovnách vytvořeny tak, aby mohly pracovat na mezinárodní bázi, a komunikace v angličtině je pro obě strany nejpříjemnější, dodal.
Slavia pojišťovna je nejstarší ryze českou pojišťovnou na tuzemském trhu, založena byla v roce 1868. Jejím vlastníkem je Capital Management Company, pojišťovna patří do Sehnalovy skupiny SPGroup.
Pojišťovny postupně přicházejí na trh s pojištěním dlouhodobé péče s doživotní výplatou, které od letoška podpořil stát možností odečíst z daňového základu až 48 tisíc korun ročně. Vyplývá to z ankety mezi pojišťovnami. Daňový odpočet u pojištění dlouhodobé péče byl součástí opatření vládního konsolidačního balíčku na ozdravení veřejných financí.
Pojišťovny spěchají s novým pojištěním na stáří. Má byznys potenciál
Money
Čistý zisk pojišťovny Uniqa v Česku a na Slovensku v prvním čtvrtletí letošního roku dosáhl 319 milionů korun, což byl meziroční nárůst o 40 procent. Pojišťovna uvedla, že na pojistném vybrala 4,97 miliardy korun, o 6,5 procenta více než před rokem.
Pojistný trh dobře odolává recesi, ukazují výsledy pojišťovny Uniqa
Money
PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ
Hlavním tématem podzimního čísla magazínu Newstream Club je Sázka na Česko. Česko je totiž země s ohromným potenciálem. To je jedna ze spojovacích myšlenek vlivných českých podnikatelů. A ten potenciál je zejména v lidech. Jak ale tento potenciál vzít a přetočit jej ve skutečnou hodnotu, na které lze následně stavět růst? Právě o těchto otázkách jsme mluvili s několika výraznými figurami českého, slovenského, ale i světového byznysu.
Velmi aktivní, a přitom neotřelý způsob ukazuje galeristka Olga Trčková, která v centru Prahy vybudovala úspěšnou komerční galerii DSC Gallery. O tom, jak může Česko, či potažmo Česko a Slovensko uspět na globální scéně, pak vědí své miliardáři Vlastislav Bříza a Dalibor Cicman. První dokázal tradiční značku Koh-i-noor dostat do celého světa, druhý se svým e-commerce projektem GymBeam svět postupně dobývá.
Kromě rozhovorů s klíčovými osobnostmi trhu se v magazínu dozvíte také prognózu vývoje na pražské burze, proč se v Kuchyni na Pražském hradě nesmaží smažák nebo jak to vlastně mají Češi se svými chalupami.
Deváté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.
Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.