Vlastník Aquaparku Čestlice Sehnal bude pojišťovat auta v Nizozemsku
![Vlastník Aquaparku Čestlice Sehnal bude pojišťovat auta v Nizozemsku](https://www.newstream.cz/uploads/article/660x464_fit/profimedia-0669660330.jpg)
Pojišťovna Slavia, která patří mezi středně velké tuzemské pojišťovny a patří do skupiny českého miliardáře Pavla Sehnala, vstupuje na nizozemský trh prostřednictvím tamní společnosti HERA Life. Sehnal je také vlastníkem Aquaparku Čestlice a v minulosti se pokoušel i o politickou kariéru.
Pojišťovna Slavia v Nizozemsku nabídne povinné ručení, havarijní pojištění a připojištění upravené pro tamní trh. HERA Life, která se dříve zabývala jen životním pojištěním, rozšířila svoji licenci i pro neživotní pojištění a působí jako autorizovaný zástupce pojišťovny Slavia.
„První smlouvy začneme uzavírat zhruba v polovině letošního roku. V uplynulých měsících jsme si společně s nizozemskými pojistnými matematiky a produktovými specialisty přesně definovali požadavky na nizozemskou verzi našeho retailového autopojištění a nyní zahajujeme pilotní fázi tohoto společného projektu,“ uvedl generální ředitel Slavia pojišťovny Karel Waisser.
Generali Česká pojišťovna byla oceněna jako klientsky nejpřívětivější pojišťovna uplynulého roku. Jaký je podle jedné z jejích nejlepších poradkyň, vítězky soutěže Global Advisor Excellence Contest Jany Šestákové, recept na úspěch v tomto oboru?
Sjednáním pojištění moje práce teprve začíná, říká světově úspěšná poradkyně
Zprávy z firem
Veškerá komunikace bude v nizozemštině, Slavia pojišťovna spolupracuje v Nizozemsku s vybranou sítí partnerů, kteří se budou starat o distribuci a správu tohoto pojištění. Společnost Hera, která sídlí v Haagu, také zajistí hladký průběh digitalizace, včetně zapojení umělé inteligence při obsluhování klientů.
„Nizozemsko jsme si vybrali proto, že jde o velmi liberální zemi, která podnikání vnímá jako rovnocenný vztah mezi zákazníky a poskytovateli pojišťovacích služeb,“ uvedl majitel skupiny SPGroup, jejíž součástí je i Slavia pojišťovna, Pavel Sehnal. Druhým důvodem je to, že naprostá většina lidí žijících v Nizozemsku, mluví dobře anglicky, což spolupráci na mezinárodní úrovni usnadňuje. Všechny vnitřní procesy jsou dnes v pojišťovnách vytvořeny tak, aby mohly pracovat na mezinárodní bázi, a komunikace v angličtině je pro obě strany nejpříjemnější, dodal.
Slavia pojišťovna je nejstarší ryze českou pojišťovnou na tuzemském trhu, založena byla v roce 1868. Jejím vlastníkem je Capital Management Company, pojišťovna patří do Sehnalovy skupiny SPGroup.
Pojišťovny postupně přicházejí na trh s pojištěním dlouhodobé péče s doživotní výplatou, které od letoška podpořil stát možností odečíst z daňového základu až 48 tisíc korun ročně. Vyplývá to z ankety mezi pojišťovnami. Daňový odpočet u pojištění dlouhodobé péče byl součástí opatření vládního konsolidačního balíčku na ozdravení veřejných financí.
Pojišťovny spěchají s novým pojištěním na stáří. Má byznys potenciál
Money
Čistý zisk pojišťovny Uniqa v Česku a na Slovensku v prvním čtvrtletí letošního roku dosáhl 319 milionů korun, což byl meziroční nárůst o 40 procent. Pojišťovna uvedla, že na pojistném vybrala 4,97 miliardy korun, o 6,5 procenta více než před rokem.
Pojistný trh dobře odolává recesi, ukazují výsledy pojišťovny Uniqa
Money
Magazín newstream CLUB
Hlavním tématem letního čísla magazínu Newstream CLUB je Česko-Slovensko, s podtitulem Dvě země, jeden trh.
V rozhovoru se představuje Karel Vágner, marketér a podnikatel v řadě úspěšných projektů, známý také spoluprací s manželkou a úspěšnou modelkou Simonou Krainovou.
Další osobnosti jako Igor Rattaj se zamýšlejí nad rozdíly mezi podnikáním v Česku a na Slovensku. O umělé inteligenci hovoří česko-slovenská investorka Andrea Ferancová Bartoňová, o veřejnosti a kultuře slovenský bestsellerista Jozef Karika. Uznávaný chef Marcel Ihnačák prozrazuje, která z obou kuchyní je „lepší“. Marketér Milan Šemelák s klientem Williamem Rudolfem Lobkowiczem mluví o tom, jak přetvořit odkaz šlechtického rodu do moderní doby.
Magazín přináší inspirativní čtení, které má čtenáře motivovat k tomu, aby zkusili i ve své profesi či hobby vytvářet věci s trvalejší vizí.
K dostání je v síti PNS i online. Nově také v elektronické podobě v našem e-shopu.