Haubová z Komerční banky bude předsedat Mezinárodní obchodní komoře v ČR
![Jitka Haubová, členka představenstva Komerční banky](https://www.newstream.cz/uploads/article/660x464_fit/MTF-8044.jpg)
Novou předsedkyní české odbočky Mezinárodní obchodní komory (ICC ČR) je od 1. ledna Jitka Haubová. Ve funkci vystřídala Miloše Olíka, který se stane místopředsedou. Výkonným ředitelem ICC ČR je i nadále Karel Machotka.
Haubová dříve působila jako generální ředitelka agentury CzechTrade, nyní je i členkou představenstva Komerční banky. „Zvolení předsedkyní ICC je další zajímavou etapou v mém profesním životě. Čeští podnikatelé mají ve světě výrazně pozitivní renomé a úkolem obchodní komory je pomáhat českým podnikům i dalším společnostem v jejich obchodních aktivitách za hranicemi České republiky,” řekla Haubová.
Mezinárodní obchodní komora je světovou obchodní organizací, která podporuje otevřený obchod a investice a pomáhá firmám rozvíjet jejich podnikání. Založena byla v roce 1919 v Paříži. V současné době zahrnuje více než šest milionů firem, obchodních komor a podnikatelských sdružení v asi 130 zemích.
Členka představenstva Komerční banky Jitka Haubová má plné ruce práce. Řídí digitální transformaci banky, která přijde na tři miliardy korun. Během pandemie měla jako nejvyšší manažerka provozu na starosti všechny krizové změny. Nyní s týmy zajišťuje výplatu klientů zkrachovalé Sberbanky, pomáhá Ukrajincům i řeší nápor dotazů kolem aktuální situace.
Jitka Haubová: Banka musí fungovat i v dobách krizí
Money
Zelená hypotéka, zelená autopůjčka, ale také platební karty z recyklovaných plastů nebo žádné úvěry pro uhelné firmy či snižování vlastní uhlíkové stopy.
Banky zelenají. Poznají to například ti, kteří si pořizují nové bydlení
Money
Magazín newstream CLUB
Hlavním tématem letního čísla magazínu Newstream CLUB je Česko-Slovensko, s podtitulem Dvě země, jeden trh.
V rozhovoru se představuje Karel Vágner, marketér a podnikatel v řadě úspěšných projektů, známý také spoluprací s manželkou a úspěšnou modelkou Simonou Krainovou.
Další osobnosti jako Igor Rattaj se zamýšlejí nad rozdíly mezi podnikáním v Česku a na Slovensku. O umělé inteligenci hovoří česko-slovenská investorka Andrea Ferancová Bartoňová, o veřejnosti a kultuře slovenský bestsellerista Jozef Karika. Uznávaný chef Marcel Ihnačák prozrazuje, která z obou kuchyní je „lepší“. Marketér Milan Šemelák s klientem Williamem Rudolfem Lobkowiczem mluví o tom, jak přetvořit odkaz šlechtického rodu do moderní doby.
Magazín přináší inspirativní čtení, které má čtenáře motivovat k tomu, aby zkusili i ve své profesi či hobby vytvářet věci s trvalejší vizí.
K dostání je v síti PNS i online. Nově také v elektronické podobě v našem e-shopu.