Juchelka povede nadaci Komerční banky, zapojí více zaměstnance skupiny
Generální ředitel Komerční banky Jan Juchelka si ke své funkci přibere ještě předsednictví Správní rady Nadace Komerční banky Jistota. V pozici střídá dosavadního předsedu Tomáše Doležala.
Za dobu Doležalova působení (od srpna 2019) prošla nadace zásadní změnou strategie a zařadila mezi svá stěžejní témata i udržitelnost. Činnost Nadace Jistota se tak opírá o tři hlavní pilíře, jimiž jsou: rodina a děti, hospicová a paliativní péče a v neposlední řadě udržitelná budoucnost.
„Rád bych nadaci nasměroval blíže zaměstnancům skupiny Komerční banky. Jsem přesvědčený, že nadace je ideální platformou pro tvorbu synergií v rámci celé skupiny KB. O totéž se snažíme i v oblasti byznysu,“ komentoval Juchelka.
Nadace KB Jistota přispívá na projekty nestátních neziskových organizací a realizuje roční i víceleté projekty. V roce 2021 rozdělila prostředky ve výši přes 19,6 milionu korun.
>>>>>> Sdílejte s námi kariérní přestupy u vás ve firmě. Zprávy zasílejte na kariera@newstream.cz <<<<<<
PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ
Hlavním tématem podzimního čísla magazínu Newstream Club je Sázka na Česko. Česko je totiž země s ohromným potenciálem. To je jedna ze spojovacích myšlenek vlivných českých podnikatelů. A ten potenciál je zejména v lidech. Jak ale tento potenciál vzít a přetočit jej ve skutečnou hodnotu, na které lze následně stavět růst? Právě o těchto otázkách jsme mluvili s několika výraznými figurami českého, slovenského, ale i světového byznysu.
Velmi aktivní, a přitom neotřelý způsob ukazuje galeristka Olga Trčková, která v centru Prahy vybudovala úspěšnou komerční galerii DSC Gallery. O tom, jak může Česko, či potažmo Česko a Slovensko uspět na globální scéně, pak vědí své miliardáři Vlastislav Bříza a Dalibor Cicman. První dokázal tradiční značku Koh-i-noor dostat do celého světa, druhý se svým e-commerce projektem GymBeam svět postupně dobývá.
Kromě rozhovorů s klíčovými osobnostmi trhu se v magazínu dozvíte také prognózu vývoje na pražské burze, proč se v Kuchyni na Pražském hradě nesmaží smažák nebo jak to vlastně mají Češi se svými chalupami.
Deváté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.
Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.