Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

V centru Prahy otevřel nový luxusní hotel Andaz

V centru Prahy otevřel nový luxusní hotel Andaz
Cristina Garcia Lee / poskytnuto UBM
Veronika Kudrnová
vku

Pětihvězdičkový hotel Andaz Prague, který provozuje hotelová sít Hyatt, se nachází v historickém centru Prahy na Senovážném náměstí. Nabízí 152 pokojů, 24 apartmánů a 5 konferenčních místností navržených v partnerství s madridským designérským studiem Brime Robbins.

Developer UBM dokončil 2,5 roku trvající rekonstrukci bývalého Cukrovarnického paláce na pražském Senovážném náměstí. Památkově chráněnou budovu přeměnil v luxusní pětihvězdičkový hotel Andaz Prague, který provozuje mezinárodní hotelová sít Hyatt.

„Hotel Andaz Prague, nejvyšší řada nadnárodního řetězce luxusních hotelů Hyatt, je za téměř 30letou historii UBM v České republice naší vůbec největší investicí,” uvedl již dříve jednatel UBM Development Czechia Josef Wiedermann. 

Místo klasického lobby mají hosté k dispozici tři „obývací pokoje“, každý v jiném designu, jež odráží bohatou kulturní historii Prahy. Prvním z nich je „Knihovna“, odkazující na známou knihovnu Strahovského kláštera. Další místnost akcentuje umění českých sklářů reprezentované skleněnou stropní instalací hned při vstupu do hotelu. A třetí místnost je věnována alchymistům, kteří přicházeli do Prahy z pověření císaře Rudolfa II., aby vyráběli „umělé“ zlato z různých kovů.

Důležitou součástí celkového konceptu byla nabídka jídel a nápojů. V restauraci „ZEM“, která nese rukopis designového studia Blue Sky Hospitality, je tradiční česká kuchyně interpretována v moderním pojetí. Vedle luxusního ubytování je součástí hotelu také fitness a wellness centrum.

Budova je samostatně stojícím komplexem se dvěma nádvořími, vymezeným dvěma ulicemi a náměstím. Komplex byl postaven v letech 1912 až 1916 pro „pojištění cukrovarnického průmyslu“, v té době nesmírně důležitého a výnosného odvětví; proto byl také znám jako „Cukrovarnický palác“. Později v budově sídlilo nejprve ministerstvo výživy a poté Investiční a poštovní banka. Objekt je od roku 1993 částečně památkově chráněn.

Marco Veneruso kompletně přemění menu restaurace CottoCrudo, a to podle chutí svého dětství, které trávil nedaleko Neapole.

Itálie je mnohem víc než jen carpaccio a gnocchi, říká nový michelinský šéfkuchař v Praze

V Praze začne vařit další kuchařské eso oceněné michelinskou hvězdou. Marco Veneruso kompletně přemění menu restaurace CottoCrudo, a to podle chutí svého dětství, které trávil nedaleko Neapole.

Přečíst článek

Hotel Andaz

Praze chybějí luxusní hotely. Investoři i přes covid dokončují přestavby

Navzdory pandemii a dramatickému úbytku turistů přibývají v Praze luxusní hotely. Segment „pětihvězd” ale přesto stále není nasycen.

Přečíst článek

Klášter svatého Gabriela sloužil benediktinkám beuronské kongregace. Stojí v Holečkově ulici na pražském Smíchově.

V minulosti sloužil řeholnicím, pak poště. V budoucnu klášter přivítá VIP hotelovou klientelu

Na jeho výstavbu stačil na konci 19. století milion zlotých. O 150 let později se klášter Gabriel Loci promění v luxusní hotel. Majitele objektu, firmu Cimex, to vyjde až na dvě miliardy korun.

Přečíst článek

PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ

Hlavním tématem podzimního čísla magazínu Newstream Club je Sázka na Česko. Česko je totiž země s ohromným potenciálem. To je jedna ze spojovacích myšlenek vlivných českých podnikatelů. A ten potenciál je zejména v lidech. Jak ale tento potenciál vzít a přetočit jej ve skutečnou hodnotu, na které lze následně stavět růst? Právě o těchto otázkách jsme mluvili s několika výraznými figurami českého, slovenského, ale i světového byznysu.

Velmi aktivní, a přitom neotřelý způsob ukazuje galeristka Olga Trčková, která v centru Prahy vybudovala úspěšnou komerční galerii DSC Gallery. O tom, jak může Česko, či potažmo Česko a Slovensko uspět na globální scéně, pak vědí své miliardáři Vlastislav Bříza a Dalibor Cicman. První dokázal tradiční značku Koh-i-noor dostat do celého světa, druhý se svým e-commerce projektem GymBeam svět postupně dobývá.

Kromě rozhovorů s klíčovými osobnostmi trhu se v magazínu dozvíte také prognózu vývoje na pražské burze, proč se v Kuchyni na Pražském hradě nesmaží smažák nebo jak to vlastně mají Češi se svými chalupami.

Deváté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.

Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.

Související

Doporučujeme