Reklama

Jak být zelenější? Manifesto na Andělu inspiruje na cestě k udržitelnosti

Jak být zelenější? Manifesto na Andělu inspiruje na cestě k udržitelnosti
Manifesto Market
Petra Jansová
pej

Prostor nového Manifesta na Andělu o víkendu 11. a 12. září zaplní akce v rámci festivalu udržitelnosti Sustainability Festival.

Cílem panelových diskusí a dalšího doprovodného programu (promítat se bude například ceněný snímek Kiss the Ground) je ukázat tu nejjednodušší cestu k udržitelnému životnímu stylu.

„Naším cílem je poukázat na to, že minimalizovat svoji uhlíkovou stopu nemusí být okamžitou dramatickou přeměnou života,“ přibližuje Šárka Tošnarová, šéfka marketingu Manifesta a iniciátorka akce pro server Newstream, který se stal mediálním partnerem akce.

Jaký program a řečníky přinese víkendový Sustainability Festival na Manifestu se můžete podívat do následující galerie.

Navíc samotné místo, kde se festival uskuteční, je projektem, kde se na minimalizování uhlíkové stopy dbá. Někdejší parkoviště na Andělu se totiž před několika týdny přeměnilo na „tržnici“, která nabízí nejenom kvalitní gastronomii, ale je také modelovým příkladem toho, jak lze přistupovat k udržitelnému stavění. Modulární architekturu tam obklopují stěny porostlé zelení nebo hydroponická „zahrada“.

Reklama

Ekologie nebolí

„Neustále hledáme nové cesty, jak upravit vlastní životní styl, aby byl udržitelnější. Proto jsme se rozhodli vybrat vysoce inspirativní jednotlivce a české značky z nejrůznějších oborů, abychom se poučili od nich a od sebe navzájem, jak najít udržitelnější způsob a nenásilně posouvat to, jak žijeme nebo podnikáme,” dodává Tošnarová.

Festival se dotkne nejrůznějších oborů a nenásilnou cestou veřejnosti nabídne tipy na pár drobných změn v každodenním životě, ukáže, že i podnikat se dá udržitelně, s ohledem na planetu a přírodní zdroje.

Manifesto Market Anděl

Manifesto získalo 50 milionů na rozvoj. Chce se dostat do USA

Gastronomický koncept Manifesto Market získal od fondu Orbit Capital 50 milionů korun na rozvoj.

Přečíst článek

Vybraní hosté se věnují snížení ekologické stopy v módě, designu a architektuře, gastronomii, cestování nebo v kosmetice. Cílem diskusí bude ukázat, že udržitelnost není status, ale nutná cesta, na kterou však lze naskočit vlastním tempem a dle svých možností i komfortní zóny. 

Mezi debatujícími budou zástupci iniciativ Reknihy a Knihobot, startupy Yord, GreeenTech, Noseno, Kokoza a další. Diskusemi v češtině či slovenštině bude provázet Katarína Hutyrová, zastánkyně ekologických hodnot a zakladatelka značky Nosene.

Akce je přístupná zdarma. 

>>>>>>Zajímá vás téma odpovědného investování? Pak čtěte naši rubriku ESG<<<<<<.

Reklama
Doporučujeme