Zpátky v zisku. Po pandemické tragédii Lufthansa zase vydělává miliony
Návrat do černých čísel hlásí největší evropské aerolinky ve výkazu hospodaření za uplynulé čtvrtletí. Za dobrými výsledky však podle společnosti stojí zejména cargo, a nikoli přeprava lidí.
Německá letecká společnost Lufthansa ve druhém čtvrtletí výrazně zvýšila tržby a vrátila se k ziskovosti. Podle předběžných hospodářských výsledků vykázaly největší evropské aerolinky upravený provozní zisk před úroky a zdaněním (EBIT) mezi 350 a 400 miliony eur (až 9,8 miliardy korun), zatímco před rokem měly ve stejném období ztrátu 827 milionů eur. Informovala o tom agentura Reuters.
Lufthansa v období od března do června vykázala tržby kolem 8,5 miliardy eur. Meziročně je zvýšila o 165 procent.
„Skupina těžila ze soustavně dobrých výsledků divize Lufthansa Cargo,“ uvedla letecká společnost v prohlášení.
Je to neakceptovatelná ignorace zákazníků. Nebudeme se tomu podřizovat. Takto ostře odpověděly Emirates na požadavek londýnského letiště Heathrow, že mají aerolinky rušit lety. Neakceptovatelné, vzkázaly Emirates letišti Heathrow k jejich chaosu
Money
Média v posledních dnech kvůli neúnosné situaci s odbavováním pasažérů opanovalo londýnské letiště Heathrow. Podle analýzy společnosti Hopper ale není, co se týče průměrného zpoždění letů, vůbec nejhorší. Těmi jsou Brusel, Frankfurt a Eidhoven. Naproti tomu nejméně se načekáte v italském Bergamu. Kde se načekáte? Deset aktuálně nejhorších i nejlepších letišť v Evropě
Money
Po mé cestě do Spojených států se zastávkou v Dubaji jsem potřeboval koupit jednosměrnou letenku zpět do Prahy. Vzhledem k tomu, že ceny jednosměrných letenek většinou stojí více než zpáteční, sáhl jsem po koupi letenky za míle. V takovém případě se platí stejná cena za jeden směr ať je letenka pouze jednosměrná nebo zpáteční.United Airlines: Americká nenaleštěná bída
Enjoy
Speciál Realitní Club
Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části – webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu.
- Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
- Komerční reality: kanceláře, coworking;
- Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
- Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.
Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.
Témata související s realitami:
- inflace v Česku i ve světě
- vše kolem hypotečního trhu
- co se děje na investičním trhu?