Využije Zuckerberg krize Elona Muska? Sociální síť Threads míří do Evropy
Americká internetová společnost Meta Platforms hodlá v prosinci spustit v Evropě svou sociální síť Threads, kterou se snaží konkurovat síti X. S odvoláním na informované zdroje to dnes napsal americký list The Wall Street Journal.
Meta je vlastníkem sociálních sítí Facebook a Instagram či komunikační služby WhatsApp. Provoz sítě Threads firma zahájila začátkem července, v Evropské unii však tuto síť zatím nespustila kvůli přísné unijní regulaci internetových služeb.
Aby splnila regulační požadavky, poskytne Meta podle zdrojů uživatelům v EU možnost využívat síť Threads pouze ke sledování obsahu bez profilu, který by jim umožňoval vytvářet vlastní příspěvky.
Až miliarda uživatelů
Šéf společnosti Meta Mark Zuckerberg v říjnu uvedl, že síť Threads alespoň jednou měsíčně využívá téměř 100 milionů uživatelů. Dodal, že podle jeho názoru by se počet uživatelů do několika let mohl vyšplhat až na jednu miliardu.
Elon Musk ve středu ve vášnivém rozhovoru firmám, které přestaly inzerovat na jeho sociální síti X kvůli antisemitskému obsahu, vzkázal, ať „jdou do p*dele“, uvedla agentura Reuters.Muskovi pochodují nervy. Firmy, které opustily jeho sociální sít, poslal „někam“
Zprávy z firem
„Rozšíření do Evropy je důležitým testem dlouhodobé životnosti sítě Threads,“ uvedla nezávislá analytička technologického sektoru Debra Aho Williamsonová. V příštím roce by podle ní mohla síť díky spuštění provozu v EU získat zhruba 40 milionů nových uživatelů
Zpráva o chystaném rozšíření sítě Threads do Evropy přichází v době, kdy řada inzerentů, včetně firem Apple, Disney a IBM, pozastavila reklamu na síti X kvůli kontroverzním výrokům jejího majitele Elona Muska. Tento dvaapadesátiletý miliardář se nejnověji stal terčem kritiky za svou reakci na příspěvek, podle kterého Židé podporují „nenávist vůči bělochům“. „Říkáš naprostou pravdu,“ napsal k postu podnikatel v polovině listopadu.
Speciál Realitní Club
Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části – webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu.
- Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
- Komerční reality: kanceláře, coworking;
- Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
- Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.
Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.
Témata související s realitami:
- inflace v Česku i ve světě
- vše kolem hypotečního trhu
- co se děje na investičním trhu?