V Praze se uskuteční 16. ročník retailové události POPAI DAY 2024
Ve čtvrtek 28. listopadu 2024 odstartuje v kongresovém centru O2 universum v Praze 9 již šestnáctý ročník prestižního setkání profesionálů v retailu POPAI DAY, který se během celodenního nabitého programu bude věnovat zásadním retailovým trendům i perspektivám v tomto oboru.
Zároveň nabídne spoustou příležitostí pro networking, inspiraci a sdílení zkušeností. Vedle konferenčního programu zažijete také přehlídku exponátů našich třech oborových soutěží POPAI AWARDS, Hvězda 3D reklamy, POPAI STUDENT AWARDS a galavečer moderovaný vtipnou Simonou Babčákovou.
Podívejte se na seznam partnerů, které událost podporují |
Zákaznická zkušenost a zážitky v retailu jako do detailu propracované téma v několika rovinách…to je klíčové téma letošního ročníku konference POPAI FÓRUM, která by Vám neměla uniknout. Zaměříme se na zážitky v rámci propojení digitálního a fyzického retailu, personalizovanou zákaznickou zkušenost jako klíčový trend, apkizaci, komunity zákazníků, fenomén influencerů, brand storytelling. Emoční pouto je základem silného vztahu, Zákazníci s emočním poutem přinášejí více peněz. To vše zazní v dynamickém a interaktivním programu, kde nebudou chybět vystoupení osobností, případové studie, diskusní panely, reportážní vstupy, networking i překvapení!
Videopozvánka na konferenci
Mezi osobnostmi, které na konferenci přivítáme, bude také Ian Johnston, zahraniční expert, zakladatel a kreativní ředitel agentury Quinine z Velké Británie. Ian se ve své přednášce pod názvem Cultivating Trust, Faith, and Loyalty soustředí na to, jak značky mohou využít fyzický retail k budování trvalé důvěry a loajality, což jsou prvky, které jsou zásadní pro vytváření dlouhodobé hodnoty. Ukáže, jak investice do retailového prostředí nejsou jen o vylepšení zážitku z nakupování, ale jde především o zajištění místa v srdcích a myslích zákazníků a zajištění dlouhodobé hodnoty ve stále se měnícím světě. Další výraznou osobností bude raper, výtvarník, fanoušek architektury Vladimir 518, který bude moderovat vlastní blok o budování komunit.
Více o programu najdete zde |
Program obohatí inspirativní expozice oborových soutěží
Soutěž POPAI AWARDS o nejlepší komunikační projekty v retailu již po šestnácté ocení nejlepší realizace za poslední rok. Mezinárodně uznávaná soutěž nabídne přehlídku nových řešení v retailu, a také možnost zvýhodněné účasti v celoevropské soutěži POPAI AWARDS Paris i v globální soutěži Shop! Global Awards.
Do 24. ročníku soutěže o nejlepší reklamní a dárkové předměty Hvězda 3D reklamy se zapojí dodavatelé reklamních a dárkových předmětů, agentury, zadavatelé reklamy, zástupci retailu. Mohou tak získat prestižní ocenění v jediné soutěži oboru 3D reklamy u nás.
Soutěž POPAI STUDENT AWARD 2024 přináší nové kreativní nápady studentů pro komunikaci v retailu. Studenti soutěží o nejlepší návrhy projektů v retailu dle zadaných briefů od partnerů soutěže. Jde o 3D designérské a grafické 2D návrhy POP materiálů a také o návrhy komunikační kampaně se zaměřením na POP média.
ZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ
Myslet na budoucnost. To je hlavní téma zimního vydání magazínu Newstream CLUB. Hvězdou magazínu je Rony Plesl, který v rozhovoru poodkrývá velké plány pro další roky, které chce strávit v novém ateliéru za Prahou. Dále si můžete přečíst rozhovor s miliardářem a investorem Michalem Zahradníčkem, který před rokem otevřel fond Life BioCEEd a hledá skryté poklady ve vědeckých laboratořích.
Se svými vizemi budoucnosti se podělí i další výrazné figury českého veřejného dění včetně technologického evangelisty Petra Máry nebo ekonoma a filozofaTomáše Sedláčka.
O zachování hodnot, tradic a budování odkazu hovoří Štěpán Laichter, který opravuje rodový dům na pražských Vinohradech od architekta Kotěry.
Čeští a slovenští dolaroví milionáři prožívají dobré časy. A to nikoli jen kvůli úspěchům v podnikání, ale také díky situaci na trzích, ukazuje nejnovější vydání Wealth Reportu, který ve spolupráci s agenturou Perfect Crowd připravila J&T Banka. Výnosy z akcií se vůbec poprvé staly hlavním zdrojem příjmů, když překonaly i výnosy z podnikání. A co je neméně podstatné: většina respondentů očekává, že dobře bude i nadále, třeba kvůli investicím do private equity. Kam dále tuzemští milionáři investují? I to zjistíte v novém vydání magazínu Newstream CLUB.
Desáté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.
Na další číslo magazínu se můžete těšit opět na jaře.