V Praze se uskuteční 16. ročník retailové události POPAI DAY 2024

Ve čtvrtek 28. listopadu 2024 odstartuje v kongresovém centru O2 universum v Praze 9 již šestnáctý ročník prestižního setkání profesionálů v retailu POPAI DAY, který se během celodenního nabitého programu bude věnovat zásadním retailovým trendům i perspektivám v tomto oboru.
Zároveň nabídne spoustou příležitostí pro networking, inspiraci a sdílení zkušeností. Vedle konferenčního programu zažijete také přehlídku exponátů našich třech oborových soutěží POPAI AWARDS, Hvězda 3D reklamy, POPAI STUDENT AWARDS a galavečer moderovaný vtipnou Simonou Babčákovou.
Podívejte se na seznam partnerů, které událost podporují |
Zákaznická zkušenost a zážitky v retailu jako do detailu propracované téma v několika rovinách…to je klíčové téma letošního ročníku konference POPAI FÓRUM, která by Vám neměla uniknout. Zaměříme se na zážitky v rámci propojení digitálního a fyzického retailu, personalizovanou zákaznickou zkušenost jako klíčový trend, apkizaci, komunity zákazníků, fenomén influencerů, brand storytelling. Emoční pouto je základem silného vztahu, Zákazníci s emočním poutem přinášejí více peněz. To vše zazní v dynamickém a interaktivním programu, kde nebudou chybět vystoupení osobností, případové studie, diskusní panely, reportážní vstupy, networking i překvapení!
Videopozvánka na konferenci
Mezi osobnostmi, které na konferenci přivítáme, bude také Ian Johnston, zahraniční expert, zakladatel a kreativní ředitel agentury Quinine z Velké Británie. Ian se ve své přednášce pod názvem Cultivating Trust, Faith, and Loyalty soustředí na to, jak značky mohou využít fyzický retail k budování trvalé důvěry a loajality, což jsou prvky, které jsou zásadní pro vytváření dlouhodobé hodnoty. Ukáže, jak investice do retailového prostředí nejsou jen o vylepšení zážitku z nakupování, ale jde především o zajištění místa v srdcích a myslích zákazníků a zajištění dlouhodobé hodnoty ve stále se měnícím světě. Další výraznou osobností bude raper, výtvarník, fanoušek architektury Vladimir 518, který bude moderovat vlastní blok o budování komunit.
Více o programu najdete zde |
Program obohatí inspirativní expozice oborových soutěží
Soutěž POPAI AWARDS o nejlepší komunikační projekty v retailu již po šestnácté ocení nejlepší realizace za poslední rok. Mezinárodně uznávaná soutěž nabídne přehlídku nových řešení v retailu, a také možnost zvýhodněné účasti v celoevropské soutěži POPAI AWARDS Paris i v globální soutěži Shop! Global Awards.
Do 24. ročníku soutěže o nejlepší reklamní a dárkové předměty Hvězda 3D reklamy se zapojí dodavatelé reklamních a dárkových předmětů, agentury, zadavatelé reklamy, zástupci retailu. Mohou tak získat prestižní ocenění v jediné soutěži oboru 3D reklamy u nás.
Soutěž POPAI STUDENT AWARD 2024 přináší nové kreativní nápady studentů pro komunikaci v retailu. Studenti soutěží o nejlepší návrhy projektů v retailu dle zadaných briefů od partnerů soutěže. Jde o 3D designérské a grafické 2D návrhy POP materiálů a také o návrhy komunikační kampaně se zaměřením na POP média.
JARNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ
Porazit všechny a stát se jedničkou. Na českém trhu se to podařilo spoustě hráčům. Co když se ale pokusí prosadit na evropském, asijském, americkém, nebo dokonce globálním trhu? Pak začínají podnikatelé i firmy narážet na celou řadu problémů. Přesto řada z nich uspěla.
Zakladatel Lasvitu Leon Jakimič, zakladatel Unicorn Attacks Vít Šubert, majitel Mattoni 1873 Alessandro Pasquale či zakladatel a CEO globální platformy FTMO Otakar Šuffner. To je část hvězd jarního vydání magazínu Newstream CLUB, jehož hlavním tématem je GLOBÁLNÍ ÚSPĚCH. Jak ho dosáhnout z Česka? A lze se prosadit na celosvětovém kolbišti v éře, kdy druhé místo téměř vždy znamená prohru?
Magazín se dále věnuje velkým finančním skupinám, které svět dobývají investicemi. Zvláštní kapitolou pak je Německo, které pro tuzemské podnikatele i finančníky velmi často představuje první velkou zkoušku nebo příslovečnou bránu do světa. A platí to i ve chvíli, kdy se německá ekonomika potýká s celou řadou strukturálních problémů.
Podíváme se na největší investice, které čeští hráči v posledních letech učinili a které představují historicky největší akvizice českého kapitálu v zahraničí.
A hudební promotér David Gaydečka čtenáře pozve do tajemného Doupěte, které je úplně novým typem hudebního klubu, v němž vystupují hvězdy, které zná celý svět.
Sedmé vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.
Na další číslo se můžete těšit již v červnu.