Twitter dostane nové funkce. Šéf Musk přislíbil hovory a šifrované zprávy
Mezi nové funkce, které má brzy představit sociální síť Twitter, bude patřit možnost hovorů a videohovorů a zasílání šifrovaných zpráv. Uvedl to šéf Twitteru Elon Musk. Verze šifrovaných přímých zpráv má být k dispozici již dnes.
„Již brzy bude k dispozici hlasový a video chat z vaší adresy s kýmkoliv na této platformě, takže budete moci mluvit s lidmi kdekoliv na světě, aniž byste jim museli dávat své telefonní číslo,” uvedl Musk na svém twitterovém účtu. Musk však neupřesnil, zda i hovory budou šifrovány.
[[Twitter status: https://twitter.com/elonmusk/status/1656084243905384449]]
Funkce volání dostane Twitter na úroveň platforem ze skupiny Meta, které mají podobné funkce.
Americká internetová společnost Twitter ve čtvrtek začala v souladu s předchozími sliby rušit modré ověřovací ikony tisíců uživatelů této sociální sítě. Nově o ni přišel například účet papeže Františka, německého kancléře Olafa Scholze nebo zpěváků Justina Biebera a Beyoncé, napsal dnes server BBC News a stanice BFM TV.Twitter zrušil ověřovací modrou ikonu papežovi, kancléři Scholzovi nebo Beyoncé
Money
Twitter tento týden uvedl, že zahájí proces čištění a odstraní a archivuje účty, které jsou již několik let neaktivní, uvedla agentura Reuters.
Bývalý generální ředitel Twitteru Jack Dorsey otevřeně kritizoval Elona Muska, který společnost převzal loni na podzim. Dorsey se do Muska opřel na nové sociální síti Bluesky, která se prezentuje jako alternativa k Twitteru, píše CNBC.Všechno špatně. Bývalý generální ředitel Twitteru Dorsey otevřeně kritizoval Muska
Leaders
Musk koupil Twitter loni v říjnu za 44 miliard USD (939 miliard korun). Firma od té doby prošla rozsáhlými změnami. Mimo jiné zavedla placené ověřování uživatelů a platícím uživatelům umožnila psát výrazně delší tweety.
Speciál Realitní Club
Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části – webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu.
- Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
- Komerční reality: kanceláře, coworking;
- Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
- Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.
Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.
Témata související s realitami:
- inflace v Česku i ve světě
- vše kolem hypotečního trhu
- co se děje na investičním trhu?