Twistcafe mění jméno i vedení
Twistcafe Group se mění na Twist. Franšízová síť zahajuje novou etapu pod trojicí majitelů.
Společnost Twistcafe Group mění název na Twist. Franšízová síť zahajuje novou etapu pod trojicí majitelů. Rebranding oficiálně oznámila během výroční akce v Uhelném mlýně, která přilákala přes 400 hostů z řad franšízantů, byznysových partnerů i zaměstnanců. Změna názvu je součástí komplexní transformace celé skupiny. Do čela přichází nový management a mění se také vlastnická struktura, oznámila dnes firma.
Novými spolumajiteli skupiny Twist jsou Andrea Fenn a Daniel Ryška, kteří doplňují Radka Kleina (na snímku), Klein první zleva).

„Nechceme, aby firma byla závislá na jednom jméně či stylu řízení. Přechod na Twist a nové rozdělení rolí je klíčovým krokem k tomu, aby společnost byla dlouhodobě stabilní, transparentní a nadále efektivně řízená i při pokračující expanzi a růstu,“ dodal Radek Klein. Zároveň zdůraznil, že Twist staví na důvěře svých partnerů: dnes na jednoho franšízanta připadá v průměru více než 2,1 provozoven, což potvrzuje jejich spokojenost a ochotu síť dále rozvíjet.
„Naším cílem je, aby Twist byl partnerem, na kterého se franšízanti mohou plně spolehnout. Máme jasně nastavenou strategii a víme, že s naším týmem dokážeme síť posouvat neustále dál - ať už jde o kvalitu služeb, inovace nebo expanzi na nové trhy,“ představil plány skupiny Daniel Ryška, COO skupiny Twist. „Společnou vizí nás všech také je, aby Twist byl značkou, která zákazníky baví, přináší jim radost a vždy něco navíc. Proto budeme do budoucna ještě více stavět na kreativitě, marketingu a silném příběhu značky,“ doplnila Andrea Fenn, CMO skupiny Twist
K představení rebrandingu i nového vedení došlo během výroční akce, která se uskutečnila v industriálním prostoru Uhelný mlýn. Dorazilo přes 400 hostů, z toho více než 150 aktivních franšízantů. Součástí večera byla i prezentace nové vizuální identity a plánů na další rozvoj.
Květinářství letos převzala skupina Twistcafe, která provozuje kavárny Trdlokafe nebo stánky s kávou Kofi Kofi. A nový majitel má ambiciózní plány. S novým konceptem "květinových kaváren" chce expandovat do desítek českých měst.
Síť Kytky od Pepy rozkvete. Nový majitel plánuje letos otevřít asi 30 poboček
Zprávy z firem
ZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ
Myslet na budoucnost. To je hlavní téma zimního vydání magazínu Newstream CLUB. Hvězdou magazínu je Rony Plesl, který v rozhovoru poodkrývá velké plány pro další roky, které chce strávit v novém ateliéru za Prahou. Dále si můžete přečíst rozhovor s miliardářem a investorem Michalem Zahradníčkem, který před rokem otevřel fond Life BioCEEd a hledá skryté poklady ve vědeckých laboratořích.
Se svými vizemi budoucnosti se podělí i další výrazné figury českého veřejného dění včetně technologického evangelisty Petra Máry nebo ekonoma a filozofaTomáše Sedláčka.
O zachování hodnot, tradic a budování odkazu hovoří Štěpán Laichter, který opravuje rodový dům na pražských Vinohradech od architekta Kotěry.
Čeští a slovenští dolaroví milionáři prožívají dobré časy. A to nikoli jen kvůli úspěchům v podnikání, ale také díky situaci na trzích, ukazuje nejnovější vydání Wealth Reportu, který ve spolupráci s agenturou Perfect Crowd připravila J&T Banka. Výnosy z akcií se vůbec poprvé staly hlavním zdrojem příjmů, když překonaly i výnosy z podnikání. A co je neméně podstatné: většina respondentů očekává, že dobře bude i nadále, třeba kvůli investicím do private equity. Kam dále tuzemští milionáři investují? I to zjistíte v novém vydání magazínu Newstream CLUB.
Desáté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.
Na další číslo magazínu se můžete těšit opět na jaře.