Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Síť obchodů Sklizeno míří pod pekárny Náš chléb. Plánuje otevřít nové prodejny

Obchod Sklizeno na pražském Smíchově
Sklizeno
 ČTK

Sklizeno se údajně v posledních letech potýkalo s poklesem prodejů způsobeným pandemií, nový majitel byl proto pro budoucí rozvoj firmy důležitý. Kromě rozšiřování počtu obchodů plánuje modernizovat technologie a podporovat franšízové sítě.

Síť obchodů Sklizeno mění majitele, ode dneška je jím řemeslná pekárna s více než 100 obchody po Česku Náš chléb. O změně majitele informovala společnost Náš chléb v tiskové zprávě. Sklizeno se údajně v posledních letech potýkalo s poklesem prodejů způsobeným pandemií, nový majitel byl proto důležitý pro budoucí rozvoj firmy, uvedla společnost Náš chléb. Částku za prodej firmy zveřejnit nechtěly.

„Řemeslná pekárna má dlouholeté zkušenosti na trhu potravin, vyrábí kvalitní produkty, a navíc se může opřít o zkušený management a pověst stabilního zaměstnavatele. To jsou pro nás klíčové faktory pro dlouhodobou spolupráci a další rozvoj značky Sklizeno,“ uvedl výkonný ředitel Sklizeno Aleš Kotěra.

Náš chléb plánuje Sklizeno modernizovat, hodnoty, které Sklizeno reprezentuje, ale zůstanou zachovány, uvedla společnost. Nový vlastník například plánuje otevřít další kamenné prodejny, modernizovat technologie a podporovat franšízové sítě.

Sklizeno se zaměřuje na prodej kvalitních potravin bez genetických modifikací, bez hormonů a antibiotik v mase či bez chemických dochucovadel, preferuje menší lokální producenty. Sklizeno má osm prodejen, tři v Praze, čtyři v Brně a jednu v Olomouci. První prodejna byla v ČR otevřena 21. září 2011.

Náš chléb se zaměřuje na ruční výrobu a prodej řemeslně vyráběného pečiva a lahůdek. Roční obrat společnosti dosahuje půl miliardy korun, zaměstnává přes 600 lidí. Ročně pekárny vyrobí až 190 milionů kusů pečiva.

Pro vstup je nutný mobilní telefon a bankovní identita

Česko je velmocí samoobslužných prodejen. Koncept se ujímá i za hranicemi

První automatizovaný obchod, který řetězec Coop otevřel ve Strakonicích, začal svůj čtvrtý rok provozu. Dnes jich prodejce provozuje 65 a do konce roku se chce přiblížit stovce.

Přečíst článek

Interiér pražského obchodu Ovečkárna

Oblíbený obchod Ovečkárna v Praze na Národní končí, Babišův Hartenberg jej uzavře

Ovečkárna po roce a půl opouští svou pražskou vlajkovou loď, oceňovaný obchod na Národní v centru metropole. Kamenná prodejna společnosti, která je primárně e-shopem, tak zůstane jen v domácím Zlíně.

Přečíst článek

PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ

Hlavním tématem podzimního čísla magazínu Newstream Club je Sázka na Česko. Česko je totiž země s ohromným potenciálem. To je jedna ze spojovacích myšlenek vlivných českých podnikatelů. A ten potenciál je zejména v lidech. Jak ale tento potenciál vzít a přetočit jej ve skutečnou hodnotu, na které lze následně stavět růst? Právě o těchto otázkách jsme mluvili s několika výraznými figurami českého, slovenského, ale i světového byznysu.

Velmi aktivní, a přitom neotřelý způsob ukazuje galeristka Olga Trčková, která v centru Prahy vybudovala úspěšnou komerční galerii DSC Gallery. O tom, jak může Česko, či potažmo Česko a Slovensko uspět na globální scéně, pak vědí své miliardáři Vlastislav Bříza a Dalibor Cicman. První dokázal tradiční značku Koh-i-noor dostat do celého světa, druhý se svým e-commerce projektem GymBeam svět postupně dobývá.

Kromě rozhovorů s klíčovými osobnostmi trhu se v magazínu dozvíte také prognózu vývoje na pražské burze, proč se v Kuchyni na Pražském hradě nesmaží smažák nebo jak to vlastně mají Češi se svými chalupami.

Deváté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.

Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.

Související

cukr

Lukáš Kovanda: Řetězce a obchodníci si prý loni a jen na cukru „namastili kapsu“ 500 miliony korun navíc

Přečíst článek
Doporučujeme