Půlbilionový deal. Adobe kupuje firmu Figma
Figma. Pro mnohé tvůrce mobilních aplikací a webových stránek dar z nebes, pro Adobe další akviziční cíl. A ne levný. Adobe se chystá za Figmu zaplatit asi 20 miliard dolarů.
Americká softwarová společnost Adobe se dohodla, že zaplatí zhruba 20 miliard dolarů (téměř půl bilionu korun) za převzetí firmy Figma, která poskytuje nástroje ke spolupráci při navrhování mobilních aplikací a webových stránek.
Dohoda o převzetí předpokládá, že Adobe uhradí část kupní ceny hotovostí a část svými akciemi, oznámila společnost. Adobe prostřednictvím akvizice rozšíří svou nabídku platforem usnadňující hybridní styl práce, který umožňuje zaměstnancům vykonávat určitou část pracovních povinností z domova. Poptávka po takových platformách výrazně stoupla s příchodem pandemie covidu-19.
Společnost Figma vznikla v roce 2012. Mezi její zákazníky patří řada velkých technologických společností, včetně firem Google, Netflix či Twitter. Předpokládá se, že Adobe dokončí převzetí podniku v příštím roce. Transakci nicméně ještě musejí schválit akcionáři a regulační úřady, napsala agentura DPA.
Od prosincového odchodu z představenstva společnosti Disney Bob Iger několikrát investoval do firem včetně doručovací společnosti GoPuff a výrobce hraček Funko. Nyní získal podíl v australské společnosti zaměřené na webdesign a vizuální komunikaci Canva. Hodnotu investice nezveřejnil, ale cena firmy se odhaduje na 40 miliard dolarů (asi 922 miliard korun), uvedl server CNBC.Legendární exšéf Disney Iger koupil podíl v miliardové grafické společnosti Canva. A bude jim radit
Leaders
Americká společnost Adobe koupí za 1,27 miliardy dolarů (27,7 miliardy korun) cloudovou platformu Frame.io. Ta umožňuje editorům videí a dalším účastníkům projektů pracovat ve skupinách pomocí komentářů, anotací či žádostí o schválení, píše agentura Reuters.Programy Adobe obohatí funkce pro snazší workflow. Díky spojení s Frame.io
Zprávy z firem
Speciál Realitní Club
Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části – webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu.
- Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
- Komerční reality: kanceláře, coworking;
- Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
- Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.
Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.
Témata související s realitami:
- inflace v Česku i ve světě
- vše kolem hypotečního trhu
- co se děje na investičním trhu?