Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Provozovatel AAA Auto loni prodal rekordní počet ojetin

Prodej aut, ilustrační foto
AAA Auto
 ČTK

Skupina Aures Holdings, která provozuje autobazary AAA Auto nebo Mototechna, loni zvýšila provozní zisk EBITDA o 14 procent na 68,2 milionu eur, tedy zhruba 1,7 miliardy korun. Tržby se zvýšily o 11 procent na 1,25 miliardy eur, což odpovídá asi 31,2 miliardy korun. Společnost to oznámila v tiskové zprávě.

Skupina loni vykázala nárůst prodeje ojetých vozů o 11 procent na rekordních 108 661 aut. Uvedla, že se přitom zaměřila na zlepšení zákaznické zkušenosti a využívání pokročilých technologií, včetně generativní AI, která optimalizovala činnosti jako dynamické oceňování vozů a řízení jejich nabídky.

„S 11 procentním růstem počtu prodaných automobilů a vedoucím postavením na trhu v zavádění generativní AI nastavuje Aures nové standardy v automobilovém sektoru. Jsme nadšeni, že můžeme pokračovat v rozvoji udržitelnosti našeho podnikání a rozšiřovat naši působnost po Evropě,“ uvedla generální ředitelka Karolína Topolová.

Firma dále uvedla, že v segmentu ojetých elektrických vozidel zavedla transparentnost a kvalitní diagnostiku. Podrobná data v popisech vozů podle ní umožňují zákazníkům ohledně nákupu elektromobilů činit informovaná rozhodnutí.

Aures Holdings je letos na trhu 33 let. Provozuje síť 70 poboček, servisních center a zastoupení v České republice, na Slovensku, v Polsku, v Maďarsku a Německu. Za dobu své existence na výkupu a prodeji obsloužila přes 3,3 milionu zákazníků. Hlavním vlastníkem Auresu je fond Abris Capital Partners.

Fabriku Fordu v Kolíně nad Rýnem ochromila stávka. První za sto let

Zaměstnanci závodu automobilky Ford v Kolíně nad Rýnem ve středu zahájili celodenní stávku, kterou protestují proti plánům na hromadné propouštění. Jedná se o první stávku v téměř stoleté historii závodu v Německu, informovala agentura DPA. Protest má trvat do čtvrtečního rána.

Přečíst článek

PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ

Hlavním tématem podzimního čísla magazínu Newstream Club je Sázka na Česko. Česko je totiž země s ohromným potenciálem. To je jedna ze spojovacích myšlenek vlivných českých podnikatelů. A ten potenciál je zejména v lidech. Jak ale tento potenciál vzít a přetočit jej ve skutečnou hodnotu, na které lze následně stavět růst? Právě o těchto otázkách jsme mluvili s několika výraznými figurami českého, slovenského, ale i světového byznysu.

Velmi aktivní, a přitom neotřelý způsob ukazuje galeristka Olga Trčková, která v centru Prahy vybudovala úspěšnou komerční galerii DSC Gallery. O tom, jak může Česko, či potažmo Česko a Slovensko uspět na globální scéně, pak vědí své miliardáři Vlastislav Bříza a Dalibor Cicman. První dokázal tradiční značku Koh-i-noor dostat do celého světa, druhý se svým e-commerce projektem GymBeam svět postupně dobývá.

Kromě rozhovorů s klíčovými osobnostmi trhu se v magazínu dozvíte také prognózu vývoje na pražské burze, proč se v Kuchyni na Pražském hradě nesmaží smažák nebo jak to vlastně mají Češi se svými chalupami.

Deváté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.

Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.

Související

Doporučujeme