Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Přemek Forejt se stal novou tváří a brand ambasadorem investiční skupiny DRFG

Přemek Forejt
DRFG, poskytnuto se svolením
 nst
nst

Investiční skupina DRFG navázala dlouhodobé a strategické partnerství s šéfkuchařem Přemkem Forejtem. Ten se tak stává tváří a brand ambasadorem značky. Vzniklá spolupráce je přitom postavena na sdílených hodnotách, důvěře a společné vizi, jak investice přiblížit širší veřejnosti srozumitelně a lidsky. Za cíl si mimo jiné dává i zvýšit povědomí o všech aktivitách skupiny v oblasti nemovitostí, telekomunikací i finančních služeb.

„Spolupráci si vždy pečlivě vybírám, a to nejen podle značky, ale především podle lidí a hodnot, které reprezentují. DRFG mě oslovila právě tím, že ví, co dělá, a dělá to poctivě. Má odvahu být jiná, staví na lidskosti, profesionalitě a dlouhodobém přístupu, což je mi velmi blízké,“ říká k novému partnerství Přemek Forejt. „Navíc jsem původem Brňák, takže je v tom i kus lokální hrdosti. Chci ukázat, že tam umíme dělat velké věci a že díky píli a nasazení je možné být úspěšný v Česku i v zahraničí,“ dodává Forejt.

ž

Přemek Forejt je uznávaný šéfkuchař, podnikatel a porotce oblíbeného televizního pořadu MasterChef Česko. Je představitelem nové generace profesionálů, kteří spojují kreativitu, píli a schopnost zaujmout široké spektrum publika. V gastronomii si vybudoval silnou osobní značku založenou na kvalitě, emocích a odvaze tvořit věci jinak. A právě tato filozofie se stává mostem k DRFG. Skupina vnímá Forejta jako ideálního partnera pro posílení své značky a k oslovení široké veřejnosti. Vedle představení všech aktivit skupiny chce dát důraz také na rozvoj finanční gramotnosti.

„Přemek Forejt je pro nás symbolem profesionality, otevřenosti a odvahy tvořit věci po svém. Jeho schopnost spojovat emoce s výkonem a řemeslnou precizností přesně odráží i náš přístup k investicím. Věříme, že právě díky němu ukážeme veřejnosti, čemu se jako skupina věnujeme, a přiblížíme svět investic lidštěji a srozumitelněji,“ říká ke spolupráci Roman Řezníček, generální ředitel a akcionář DRFG.

Manifesto na Postupimském náměstí

Češi dobyli Berlín. K Manifesto Marketu přidají gastro halu v bývalém obchoďáku

Tuzemský gastro koncept známý jako Manifesto Market v Berlíně zaujal. A pod novou značkou, Kalle Halle, tentokrát oživí čtvrť Neukölln.

Přečíst článek

„Spojení s Přemkem Forejtem není jen o kampani. Je to dlouhodobé partnerství, které má pomoci skupině modernizovat značku. Přemek pro nás není jen známé jméno, je to člověk, který si od nuly vybudoval silnou pozici díky tvrdé práci, důrazu na kvalitu a opravdovost. Tento přístup je nám lidsky i byznysově velmi blízký,“ doplňuje Michaela Valuchová, marketingová ředitelka DRFG.

Spolupráce s Forejtem je klíčovým prvkem širší komunikační strategie. Jejím cílem je oslovit nejen zkušené investory, ale i mladší publikum. Jde o střet dvou světů – gastronomie a investic – které však spojuje společný základ: odbornost, výkon a odvaha měnit věci k lepšímu. Komunikace bude využívat přirozenou metaforu mezi investováním a vařením, protože obě disciplíny vyžadují výběr kvalitních „surovin“, zkušenost a dlouhodobou strategii. Tato symbolika bude i ústředním motivem všech plánovaných aktivit, které DRFG a Forejt společně v následujících letech chystají.

JARNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ

Porazit všechny a stát se jedničkou. Na českém trhu se to podařilo spoustě hráčům. Co když se ale pokusí prosadit na evropském, asijském, americkém, nebo dokonce globálním trhu? Pak začínají podnikatelé i firmy narážet na celou řadu problémů. Přesto řada z nich uspěla.

Zakladatel Lasvitu Leon Jakimič, zakladatel Unicorn Attacks Vít Šubert, majitel Mattoni 1873 Alessandro Pasquale či zakladatel a CEO globální platformy FTMO Otakar Šuffner. To je část hvězd jarního vydání magazínu Newstream CLUB, jehož hlavním tématem je GLOBÁLNÍ ÚSPĚCH. Jak ho dosáhnout z Česka? A lze se prosadit na celosvětovém kolbišti v éře, kdy druhé místo téměř vždy znamená prohru?

Magazín se dále věnuje velkým finančním skupinám, které svět dobývají investicemi. Zvláštní kapitolou pak je Německo, které pro tuzemské podnikatele i finančníky velmi často představuje první velkou zkoušku nebo příslovečnou bránu do světa. A platí to i ve chvíli, kdy se německá ekonomika potýká s celou řadou strukturálních problémů.

Podíváme se na největší investice, které čeští hráči v posledních letech učinili a které představují historicky největší akvizice českého kapitálu v zahraničí.

A hudební promotér David Gaydečka čtenáře pozve do tajemného Doupěte, které je úplně novým typem hudebního klubu, v němž vystupují hvězdy, které zná celý svět.

Sedmé vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.

Na další číslo se můžete těšit již v červnu.

Související

Generální ředitel investiční skupiny DRFG Roman Řezníček

Roman Řezníček: Byl bych rád, aby skupina DRFG fungovala jako most mezi Východem a Západem

Přečíst článek
Doporučujeme