Přemek Forejt se stal novou tváří a brand ambasadorem investiční skupiny DRFG
                            Investiční skupina DRFG navázala dlouhodobé a strategické partnerství s šéfkuchařem Přemkem Forejtem. Ten se tak stává tváří a brand ambasadorem značky. Vzniklá spolupráce je přitom postavena na sdílených hodnotách, důvěře a společné vizi, jak investice přiblížit širší veřejnosti srozumitelně a lidsky. Za cíl si mimo jiné dává i zvýšit povědomí o všech aktivitách skupiny v oblasti nemovitostí, telekomunikací i finančních služeb.
„Spolupráci si vždy pečlivě vybírám, a to nejen podle značky, ale především podle lidí a hodnot, které reprezentují. DRFG mě oslovila právě tím, že ví, co dělá, a dělá to poctivě. Má odvahu být jiná, staví na lidskosti, profesionalitě a dlouhodobém přístupu, což je mi velmi blízké,“ říká k novému partnerství Přemek Forejt. „Navíc jsem původem Brňák, takže je v tom i kus lokální hrdosti. Chci ukázat, že tam umíme dělat velké věci a že díky píli a nasazení je možné být úspěšný v Česku i v zahraničí,“ dodává Forejt.
Přemek Forejt je uznávaný šéfkuchař, podnikatel a porotce oblíbeného televizního pořadu MasterChef Česko. Je představitelem nové generace profesionálů, kteří spojují kreativitu, píli a schopnost zaujmout široké spektrum publika. V gastronomii si vybudoval silnou osobní značku založenou na kvalitě, emocích a odvaze tvořit věci jinak. A právě tato filozofie se stává mostem k DRFG. Skupina vnímá Forejta jako ideálního partnera pro posílení své značky a k oslovení široké veřejnosti. Vedle představení všech aktivit skupiny chce dát důraz také na rozvoj finanční gramotnosti.
„Přemek Forejt je pro nás symbolem profesionality, otevřenosti a odvahy tvořit věci po svém. Jeho schopnost spojovat emoce s výkonem a řemeslnou precizností přesně odráží i náš přístup k investicím. Věříme, že právě díky němu ukážeme veřejnosti, čemu se jako skupina věnujeme, a přiblížíme svět investic lidštěji a srozumitelněji,“ říká ke spolupráci Roman Řezníček, generální ředitel a akcionář DRFG.
Tuzemský gastro koncept známý jako Manifesto Market v Berlíně zaujal. A pod novou značkou, Kalle Halle, tentokrát oživí čtvrť Neukölln.
	Češi dobyli Berlín. K Manifesto Marketu přidají gastro halu v bývalém obchoďáku
		Enjoy
		
„Spojení s Přemkem Forejtem není jen o kampani. Je to dlouhodobé partnerství, které má pomoci skupině modernizovat značku. Přemek pro nás není jen známé jméno, je to člověk, který si od nuly vybudoval silnou pozici díky tvrdé práci, důrazu na kvalitu a opravdovost. Tento přístup je nám lidsky i byznysově velmi blízký,“ doplňuje Michaela Valuchová, marketingová ředitelka DRFG.
Spolupráce s Forejtem je klíčovým prvkem širší komunikační strategie. Jejím cílem je oslovit nejen zkušené investory, ale i mladší publikum. Jde o střet dvou světů – gastronomie a investic – které však spojuje společný základ: odbornost, výkon a odvaha měnit věci k lepšímu. Komunikace bude využívat přirozenou metaforu mezi investováním a vařením, protože obě disciplíny vyžadují výběr kvalitních „surovin“, zkušenost a dlouhodobou strategii. Tato symbolika bude i ústředním motivem všech plánovaných aktivit, které DRFG a Forejt společně v následujících letech chystají.
PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ
Hlavním tématem podzimního čísla magazínu Newstream Club je Sázka na Česko. Česko je totiž země s ohromným potenciálem. To je jedna ze spojovacích myšlenek vlivných českých podnikatelů. A ten potenciál je zejména v lidech. Jak ale tento potenciál vzít a přetočit jej ve skutečnou hodnotu, na které lze následně stavět růst? Právě o těchto otázkách jsme mluvili s několika výraznými figurami českého, slovenského, ale i světového byznysu.
Velmi aktivní, a přitom neotřelý způsob ukazuje galeristka Olga Trčková, která v centru Prahy vybudovala úspěšnou komerční galerii DSC Gallery. O tom, jak může Česko, či potažmo Česko a Slovensko uspět na globální scéně, pak vědí své miliardáři Vlastislav Bříza a Dalibor Cicman. První dokázal tradiční značku Koh-i-noor dostat do celého světa, druhý se svým e-commerce projektem GymBeam svět postupně dobývá.
Kromě rozhovorů s klíčovými osobnostmi trhu se v magazínu dozvíte také prognózu vývoje na pražské burze, proč se v Kuchyni na Pražském hradě nesmaží smažák nebo jak to vlastně mají Češi se svými chalupami.
Deváté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.
Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.