Reklama

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Američané touží po ponožkobotách Skinners z Brna. Doveze je tam miliardář Bednář z ShipMonku

Petr Procházka a Michaela Steinhauser, spoluzakladatelé startupu Skinners
Skinners, užito se svolením
Veronika Kudrnová
vku

Po úspěšném vstupu na německý trh se brněnský výrobce ponožkobot a barefoot obuvi Skinners vydává dobýt Ameriku. Činí tak se silným partnerem v zádech, česko-americkou společností ShipMonk.

Reklama

Logistický startup ShipMonk, který učinil z jeho zakladatele Jana Bednáře miliardáře ještě před třicítkou, pro Skinners zajistí kompletní obsluhu amerických zákazníků, počínaje skladováním zboží přes vyřízení objednávky až po doručení zásilky. V prvním roce cílí Skinners na prodeje v řádu desítek tisíc párů.

Boty z Brna plují za americkým snem

„Hledali jsme partnera, který bude kvalitní, flexibilní a bude dobře znát americký trh. Příběh ShipMonku dobře znám, stejně jako lidi, kteří za ním stojí, a jsem ráda, že můžeme využít služeb české rychle rostoucí společnosti, jejíž filozofie je nám hodně blízká. Věřím, že za pár let budeme patřit mezi největší partnery ShipMonku,“ říká Michaela Steinhauser, spoluzakladatelka Skinners. Americký trh podle ní nabízí potenciál prodeje statisíce párů ročně.

„Ze spolupráce se Skinners máme radost. Fandíme nasazení, se kterým se vrhli do zahraniční expanze, a jsme rádi, že jim díky našim zkušenostem a zázemí můžeme pomoci prorazit na tak náročném trhu, jaký představují Spojené státy,“ dodává zakladatel ShipMonk Jan Bednář.

PPF, ilustrační foto

Nejbohatší Češi dál masivně bohatnou, žebříček miliardářů vede Kellnerová

V Česku je nejbohatší Renáta Kellnerová s majetkem za téměř 375 miliard. V žebříčku miliardářů časopisu Forbes je devět nováčků a vůbec poprvé mu vládne žena.

Přečíst článek

Založení dceřiné entity Skinners Technologies LLC umožní obsluhovat trh lokálně a nabídnout B2B i B2C zákazníkům veškeré služby včetně vratek. Prodej koncovým zákazníkům vedle vlastního e-shopu Skinners.cc zaštítí také Amazon a dále obchody maloobchodních partnerů. 

Díky skladům v Pensylvánii a fulfillmentu pod křídly ShipMonku se pro Skinners výrazně zjednoduší logistika, která dosud spoléhala na doručování z Evropy. To s sebou neslo vysoké náklady i horší zákaznickou zkušenost vzhledem k dlouhé době doručení a komplikovaným vratkám.

Lokální pobočka v podobě nové dceřiné společnosti Skinners bude sídlit ve Wyomingu a novým Country Managerem operujícím v Kalifornii se stane Joey Barbera. Během prvního roku by se Skinners v USA chtěli dostat na prodeje 50 až 60 tisíc párů, podobně jako na českém trhu. Postupně by se měl podíl tržeb z amerického trhu zvyšovat a růst ambiciózním, ale stále udržitelným tempem.

Jiří Hlavenka, investor a miliardář

Buzz kolem ChatGPT nechápeme, říká miliardář Hlavenka i třiadvacetiletý podnikatel

Brno a nadšení pro fajn lidi a nápady svedly dohromady dva investory dvou generací, kteří skrze Jinej fond podporují nadějné projekty. Spoluzakladatelé fondu, zkušený investiční matador a miliardář Jiří Hlavenka a ve své době vůbec nejmladší český podnikatel Jan Sláma, společně investovali do startupů v jejich nejranější fázi rozvoje desítky milionů korun. Jak dobře šlape tato synergie zkušeností a mladého elánu? Kde vidí investiční příležitosti? A proč se čeští startupisté oproti těm ze Západu drží víc při zemi, prozrazuje investorské duo v dalším díle seriálu Young Money Patrika Borýska.

Přečíst článek

Bosé obouvání. Uchvátí i Američany? Mohlo by

Skinners již do USA v rámci expanze odeslali čtyři tuny zboží v hodnotě 35 milionů a další miliony plánují investovat do podpory brandu. Expanzi na americký trh financují z vlastních zdrojů.

První modely ponožkobot Skinners se americkým zákazníkům a potenciálním partnerům představily již v lednu na veletrhu Outdoor Retailer Show v Salt Lake City. Právě zde značka jako jediný český zástupce zaujala novináře a ukázala potenciál, který český průkopník bosého obouvání může využít.

Skinners za sebou mají úspěšný rok 2022, kdy se tržby vyhouply na 100 milionů korun. Společnost celkem obsloužila 32 tisíc zákazníků, přičemž mezi nejsilnější trhy mimo ČR patřilo v loňském roce Německo, Rakousko a Švýcarsko, kam mířilo cca 18 tisíc objednávek. Do zahraničí přitom putuje až 60 procent produkce ponožkobot, které si oblíbili amatérští i profesionální sportovci. Vloni společnost vyrobila téměř 200 tisíc párů (ponožko)bot, přičemž za šest let existence Skinners vzniklo již přes 700 tisíc párů. Americká expanze navazuje na úspěšný vstup na německý trh, kde značka působí prostřednictvím 100 lokálních partnerů.

Ondřej Krátký, CEO Liftago

Ondřej Krátký: Liftago není jen taxi, budujeme firmu na dalších sto let

Stále ještě mladý manažer Ondřej Krátký již čtyři roky vede společnost Liftago. Firma, která propojuje taxikáře se zákazníky mobilní aplikací, přežila rok a půl s covidem. Zeštíhlela, ale žije. Místo chybějících zákazníků začala víc vozit balíky. Kam Krátký firmu povede dál?

Přečíst článek

Speciál Realitní Club

Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části –  webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu. 

  • Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
  • Komerční reality: kanceláře, coworking;
  • Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
  • Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.

Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.

Témata související s realitami:

Reklama

Související

Reklama
Reklama
Reklama
Doporučujeme