Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Natland prodává e-shopy s módou, včetně Zoot.cz

Zoot.cz
ČTK
 ČTK

Investiční skupina Natland prodává skupinu e-shopů s módou sdružených pod značku Digital People, kam patří například Zoot.cz nebo Bibloo.cz, společnosti Across e-commerce ze skupiny CS Apparel Group. Ta v Česku zastupuje například módní značku Gap, americkou značku Under Armour a českou značku Sam 73.

Transakci posuzuje Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS), který o tom infromoval na svých internetových stránkách.  Skupina Natland probíhající jednání nekomentuje, uvedla mluvčí Hana Filipová.

„Společnosti Across e-commerce, která je součástí stejné podnikatelské skupiny jako společnost CS Apparel Group, má získat možnost výlučně kontrolovat společnost Digital People. K navrhovanému spojení soutěžitelů dochází zejména v oblastech velkoobchodního a maloobchodního prodeje oděvů a obuvi,” uvedl úřad na webu. Transakci posuzuje v takzvaném zjednodušeném řízení, rozhodnutí tedy vydá do 20 dnů.

Kara Trutnov

Byznysový restart Kary. Věřitelé získají zpět nejméně deset procent pohledávek

Nezajištění věřitelé kožešnické obchodní společnosti Kara Trutnov, která je od února v insolvenčním řízení, by měli v rámci reorganizace získat zpět nejméně 9,59 procenta svých pohledávek. V případě konkurzu by to bylo 6,9 procenta. Zákazníci Kary by měli být uspokojeni plně.

Přečíst článek

Skupina Natland v polovině září oznámila, že své módní aktivity, kam patří značky Zoot, Different, Urban Store a Bibloo, sjednotí pod společnou skupinu Digital People, která původně provozovala e-shopy Urban Store a Bibloo. Jediným akcionářem Digital People je společnost Company New z investiční skupiny Natland. „Bohužel pro tuto chvíli nemohu sdělit nic konkrétního, probíhající jednání a obchodní případy nekomentujeme,” uvedla ve vyjádření mluvčí Natlandu Hana Filipová.

Natland koupil Zoot prostřednictvím Company New v roce 2019, letos v květnu povolil ÚOHS také nákup značek Bibloo a Urban Store.

Investiční skupina Natland byla založena v roce 2002 Tomášem Raškou a v současné době má další tři partnery: Karla Týce, Davida Manycha a Janu Sečkářovou. Skupina se soustředí především na nemovitosti, finance a moderní technologie.

Společnost Across e-commerce byla podle údajů v obchodním rejstříku založena letos v září právníky Mojmírem Ježkem a Eliškou Čáslavskou, kteří společně působí v advokátní kanceláři Ecovis Ježek. CS Apparel Group, která sídlí na stejné adrese, vznikla v červnu 2019 jako společný podnik firem MM reality a Across finance. Na českém trhu zastupuje americkou značku Under Armour, provozuje českou značku Sam 73 a spadá pod ní také společnost CS Retail 1969, která má na starosti vstup značky Gap na tuzemský trh.

Střecha mrakodrapu N Tower se změní podle návrhu studentů brněnské VUT.

Nejvyšší budovu v Česku změní studenti architektury

Nejvyšší budova v Česku, brněnská N Tower, projde proměnou podle vítězné ideové studie studentů VUT Brno.

Přečíst článek

Chlebíček v karlínském bistru Jana Paukerta

Chlebíček je český vynález. Znají ho turisté a pochutnávají si na něm i vegani

Francouzi mají amuse bouche, Britové sendvič a Češi chlebíček. Jak se změnil za 100 let? A dá se na něm vydělat?

Přečíst článek

PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ

Hlavním tématem podzimního čísla magazínu Newstream Club je Sázka na Česko. Česko je totiž země s ohromným potenciálem. To je jedna ze spojovacích myšlenek vlivných českých podnikatelů. A ten potenciál je zejména v lidech. Jak ale tento potenciál vzít a přetočit jej ve skutečnou hodnotu, na které lze následně stavět růst? Právě o těchto otázkách jsme mluvili s několika výraznými figurami českého, slovenského, ale i světového byznysu.

Velmi aktivní, a přitom neotřelý způsob ukazuje galeristka Olga Trčková, která v centru Prahy vybudovala úspěšnou komerční galerii DSC Gallery. O tom, jak může Česko, či potažmo Česko a Slovensko uspět na globální scéně, pak vědí své miliardáři Vlastislav Bříza a Dalibor Cicman. První dokázal tradiční značku Koh-i-noor dostat do celého světa, druhý se svým e-commerce projektem GymBeam svět postupně dobývá.

Kromě rozhovorů s klíčovými osobnostmi trhu se v magazínu dozvíte také prognózu vývoje na pražské burze, proč se v Kuchyni na Pražském hradě nesmaží smažák nebo jak to vlastně mají Češi se svými chalupami.

Deváté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.

Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.

Související

Co mají společného talentovaní módní návrháři, filmaři nebo barmani? Jejich nápady se potkaly v Karlových Varech

Přečíst článek
Doporučujeme