Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Módní skupinu Digital People ovládla slovenská Across e-commerce

Zoot.cz
ČTK
Petra Nehasilová
pej

Společnost Across e-commerce získala většinový podíl ve společnosti Digital People, která zastřešuje módní značky a e-shopy ZOOT, Different, Urban Store a Bibloo. 

Společnost Across e-commerce se s podílem 50,01 procenta stane majoritním vlastníkem a získává tím také pravomoci exekutivně řídit skupinu Digital People. Podíl získala od investiční skupiny Natland. Další detaily obchodu, který už před časem odsouhlasil antimonopolní úřad, podléhají obchodnímu tajemství a nebudou zveřejněny.

„Firmy jsou připraveny na to, abychom zajistili zásadní skokový posun celého byznysu v rámci regionu CEE, což vnímáme jako ohromnou příležitost a výzvu,“ uvedl Julius Strapek, zakladatel skupiny Across. 

Supreme

Móda ulice za miliardy. Mikina za tisíce eur je taky výnosná investice

Když se prochází londýnským obchodním domem Selfridges nebo Dubai Mall ve Spojených arabských emirátech, upoutá Středoevropana na první pohled jedna zvláštnost: velká část lidí, kteří nakupují v těchto top obchoďácích světa, nosí teplákové soupravy a tenisky. Jde často o produkty slavných fashion brandů jako Gucci či Louis Vuitton. Svět se mění a ani svět módy nezůstává na místě. Proměnil se, nabízí oblečení ulice. Proč se tak stalo, kolik stojí třeba takové tenisky Gucci a lze na tom i nějak vydělat?

Přečíst článek

Digital People v tržbě loni překonala dvě miliardy korun, po odečtení vráceného zboží tržby činily 1,4 miliardy korun. Skupina se nyní hodlá soustředit především na posílení pozice v zahraničí. Zároveň pracuje na výrazném zrychlení dopravy.

Skupina Across Private Investments, do níž spadá právě Across e-commerce, působí na Slovensku už dvacet let. Jako finanční investor se angažuje v několika oblastech, především turismu a hotelnictví, zdravotnictví, realitách, energetice a e-commerce.

Pavel Řehák
video

Pády jsou součástí cesty k úspěchu, hoďte je za hlavu a jděte dál, říká zakladatel pojišťovny Direct Řehák

Pojišťovnu Direct povede po Pavlu Řehákovi Michal Řezníček, který měl dosud v pojišťovně na starosti veškeré obchodní aktivity. Řehák se nově soustředí na strategickou podporu pojišťovny a dalších firem ve skupině, uvedla firma. Základy nynější skupiny položil Řehák v roce 2015 koupí pojišťovny Triglav a vznikem Direct pojišťovny. Již po třicítce mohl Řehák odejít do důchodu a díky působení v České pojišťovně by až do konce života neměl nouzi o peníze. To by však pro nebyl žádný život, prozradil Řehák v dřívější epizodě pořadu Victory Club.

Přečíst článek

PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ

Hlavním tématem podzimního čísla magazínu Newstream Club je Sázka na Česko. Česko je totiž země s ohromným potenciálem. To je jedna ze spojovacích myšlenek vlivných českých podnikatelů. A ten potenciál je zejména v lidech. Jak ale tento potenciál vzít a přetočit jej ve skutečnou hodnotu, na které lze následně stavět růst? Právě o těchto otázkách jsme mluvili s několika výraznými figurami českého, slovenského, ale i světového byznysu.

Velmi aktivní, a přitom neotřelý způsob ukazuje galeristka Olga Trčková, která v centru Prahy vybudovala úspěšnou komerční galerii DSC Gallery. O tom, jak může Česko, či potažmo Česko a Slovensko uspět na globální scéně, pak vědí své miliardáři Vlastislav Bříza a Dalibor Cicman. První dokázal tradiční značku Koh-i-noor dostat do celého světa, druhý se svým e-commerce projektem GymBeam svět postupně dobývá.

Kromě rozhovorů s klíčovými osobnostmi trhu se v magazínu dozvíte také prognózu vývoje na pražské burze, proč se v Kuchyni na Pražském hradě nesmaží smažák nebo jak to vlastně mají Češi se svými chalupami.

Deváté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.

Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.

Související

Doporučujeme