Módní skupinu Digital People ovládla slovenská Across e-commerce

Společnost Across e-commerce získala většinový podíl ve společnosti Digital People, která zastřešuje módní značky a e-shopy ZOOT, Different, Urban Store a Bibloo.
Společnost Across e-commerce se s podílem 50,01 procenta stane majoritním vlastníkem a získává tím také pravomoci exekutivně řídit skupinu Digital People. Podíl získala od investiční skupiny Natland. Další detaily obchodu, který už před časem odsouhlasil antimonopolní úřad, podléhají obchodnímu tajemství a nebudou zveřejněny.
„Firmy jsou připraveny na to, abychom zajistili zásadní skokový posun celého byznysu v rámci regionu CEE, což vnímáme jako ohromnou příležitost a výzvu,“ uvedl Julius Strapek, zakladatel skupiny Across.
Když se prochází londýnským obchodním domem Selfridges nebo Dubai Mall ve Spojených arabských emirátech, upoutá Středoevropana na první pohled jedna zvláštnost: velká část lidí, kteří nakupují v těchto top obchoďácích světa, nosí teplákové soupravy a tenisky. Jde často o produkty slavných fashion brandů jako Gucci či Louis Vuitton. Svět se mění a ani svět módy nezůstává na místě. Proměnil se, nabízí oblečení ulice. Proč se tak stalo, kolik stojí třeba takové tenisky Gucci a lze na tom i nějak vydělat?
Móda ulice za miliardy. Mikina za tisíce eur je taky výnosná investice
Leaders
Digital People v tržbě loni překonala dvě miliardy korun, po odečtení vráceného zboží tržby činily 1,4 miliardy korun. Skupina se nyní hodlá soustředit především na posílení pozice v zahraničí. Zároveň pracuje na výrazném zrychlení dopravy.
Skupina Across Private Investments, do níž spadá právě Across e-commerce, působí na Slovensku už dvacet let. Jako finanční investor se angažuje v několika oblastech, především turismu a hotelnictví, zdravotnictví, realitách, energetice a e-commerce.
Ropa Brent vystoupala nejvýš za sedm let. Můžou za to teroristé z Jemenu
Money
Pojišťovnu Direct povede po Pavlu Řehákovi Michal Řezníček, který měl dosud v pojišťovně na starosti veškeré obchodní aktivity. Řehák se nově soustředí na strategickou podporu pojišťovny a dalších firem ve skupině, uvedla firma. Základy nynější skupiny položil Řehák v roce 2015 koupí pojišťovny Triglav a vznikem Direct pojišťovny. Již po třicítce mohl Řehák odejít do důchodu a díky působení v České pojišťovně by až do konce života neměl nouzi o peníze. To by však pro nebyl žádný život, prozradil Řehák v dřívější epizodě pořadu Victory Club.
Pády jsou součástí cesty k úspěchu, hoďte je za hlavu a jděte dál, říká zakladatel pojišťovny Direct Řehák
Newstream TV
PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ
Hlavním tématem podzimního čísla magazínu Newstream Club je Sázka na Česko. Česko je totiž země s ohromným potenciálem. To je jedna ze spojovacích myšlenek vlivných českých podnikatelů. A ten potenciál je zejména v lidech. Jak ale tento potenciál vzít a přetočit jej ve skutečnou hodnotu, na které lze následně stavět růst? Právě o těchto otázkách jsme mluvili s několika výraznými figurami českého, slovenského, ale i světového byznysu.
Velmi aktivní, a přitom neotřelý způsob ukazuje galeristka Olga Trčková, která v centru Prahy vybudovala úspěšnou komerční galerii DSC Gallery. O tom, jak může Česko, či potažmo Česko a Slovensko uspět na globální scéně, pak vědí své miliardáři Vlastislav Bříza a Dalibor Cicman. První dokázal tradiční značku Koh-i-noor dostat do celého světa, druhý se svým e-commerce projektem GymBeam svět postupně dobývá.
Kromě rozhovorů s klíčovými osobnostmi trhu se v magazínu dozvíte také prognózu vývoje na pražské burze, proč se v Kuchyni na Pražském hradě nesmaží smažák nebo jak to vlastně mají Češi se svými chalupami.
Deváté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.
Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.