Reklama

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Muskův styl řízení je toxický. Inzerenti na síti X ho nezkousli

Styl řízení Elona Muska je pro inzerenty na síti X toxický
Profimedia
 ČTK

Americké příjmy z reklamy na sociální síti X od října 2022, kdy ji ještě pod názvem Twitter převzal miliardář Elon Musk, každý měsíc klesají nejméně o 55 procent. Podle agentury Reuters to plyne z dat třetích stran. Společnost má od převzetí potíže s udržením některých inzerentů, protože značky se obávají rychlých změn pod Muskovým vedením.

Reklama

Šéfka X Linda Yaccarinová se dnes má sejít s bankovními věřiteli, kteří pomáhali financovat Muskovu akvizici. Měla by jim nastínit obchodní plány společnosti, uvádějí zdroje Reuters.

Podle analytické společnosti Guideline, která sleduje údaje o výdajích na reklamu od hlavních reklamních agentur, klesly příjmy společnosti X z reklamy v USA v prosinci 2022 meziročně o 78 procent, což je nejprudší měsíční pokles od převzetí Muskem. Příjmy z reklamy za srpen, což jsou poslední dostupné údaje společnosti Guideline, se pak meziročně snížily o 60 procent.

Musk už dříve přiznal, že jeho X zaznamenala pokles příjmů. Z nátlaku na inzerenty nařkl aktivisty. Minulý měsíc obvinil Ligu proti hanobení, že je hlavní příčinou 60procentního poklesu příjmů z reklamy v USA. Neupřesnil ale, jaké časové období má na mysli.

Majitel společnosti X Elon Musk a generální ředitelka Linda Yaccarinová

Na síť X se vracejí inzerenti. Příští rok můžeme vykázat zisk, uvedla generální ředitelka

Sociální síť X by mohla na začátku příštího roku vykázat zisk. Na konferenci Vox Media's Code v Kalifornii to ve středu uvedla její nová generální ředitelka Linda Yaccarinová, která je ve funkci právě 100 dní. V posledních týdnech se na platformu, známou dříve jako Twitter, podle ní ve velkém vracejí inzerenti.

Přečíst článek

Speciál Realitní Club

Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části –  webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu. 

  • Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
  • Komerční reality: kanceláře, coworking;
  • Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
  • Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.

Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.

Témata související s realitami:

Reklama

Související

Reklama
Reklama
Doporučujeme