Reklama

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Reklamy neodradily. Levnější Netflix přilákal už pět milionů předplatitelů

Netflix, ilustrační foto
ČTK
 ČTK

Levnější Netflix s reklamami přilákal za půl roku pět milionů nových předplatitelů. Čeští zákazníci se zatím musejí spokojit jen s dražší verzí bez reklam.

Reklama

Vysílání streamovací služby Netflix s reklamami má pět milionů aktivních uživatelů měsíčně. Společnost to uvedla ve středu na prezentaci pro zadavatele reklamy. Firma, která dlouho poskytovala svůj program bez reklam, nabídla levnější předplatné s reklamami loni v listopadu, aby přilákala více zákazníků a získala nový zdroj příjmů, protože čelí větší konkurenci. Uvedla to agentura Reuters.

Netflix coby průkopník streamovaného videa přišel loni koncem roku s možností předplatit si jeho program s reklamami za sedm dolarů (zhruba 153 korun) na měsíc na dvanácti trzích, včetně Spojených států. Předplatná bez reklam začínají na deseti dolarech měsíčně.

Další Hra na oliheň na obzoru? Netflix zdvojnásobí investice do jihokorejské tvorby

Další Hra na oliheň na obzoru? Netflix zdvojnásobí investice do jihokorejské tvorby

Streamovací služba Netflix v následujících čtyřech letech investuje v Jižní Koreji 2,5 miliardy dolarů (53,1 miliardy korun) do výroby televizních seriálů, filmů a reality show. Zdvojnásobí tak částku, kterou na tomto trhu investovala od roku 2016. S odvoláním na oznámení americké společnosti o tom informovala agentura Reuters.

Přečíst článek

Češi se ještě nedočkali

Netflix se poprvé prezentoval inzerentům na každoročním rituálu známém jako upfronts, kde se firmy snaží zablokovat reklamní závazky pro nadcházející vysílání. O dolary za digitální reklamu přitom soutěží i další firmy, jako je Walt Disney a Comcast.

Vedení Netflixu zdůraznilo, že vysílá širokou škálu programů. „Žádná jiná zábavní společnost neaspiruje na vytváření skvělých filmů a pořadů napříč tolika žánry v tolika zemích a pro tak široké a různorodé publikum,“ řekla ředitelka firemního obsahu Bela Bajariaová.

Netflix hlásil ke konci března celosvětově 232,5 milionu předplatitelů svých služeb. Firma působí i v České republice, kde ale zatím nabízí jen dražší verzi bez reklam.

Netflix, ilustrační foto

Netflix sbírá nové předplatitele jen pomalu. Růst táhnou hlavně Asiaté

Netflixu v prvním čtvrtletí přibylo 1,75 milionu předplatitelů, méně než se čekalo. Americká streamovací služba to uvedla v úterý po skončení obchodování na amerických burzách. Akcie společnosti po zveřejnění hospodářských výsledků oslabily o více než devět procent, posléze ale znovu oživily.

Přečíst článek

Speciál Realitní Club

Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části –  webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu. 

  • Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
  • Komerční reality: kanceláře, coworking;
  • Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
  • Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.

Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.

Témata související s realitami:

Reklama

Související

Reklama
Reklama
Doporučujeme