Vítězné prodejny květnového kola Visa Czech Top Shop
Soutěž Visa Czech Top Shop pravidelně mapuje úroveň kamenného maloobchodu napříč Českem - a nejde jen o to, jak prodejna vypadá na první pohled.
Odborní inspektoři se při hodnocení zaměřují na celkový dojem z nákupu - hodnotí nejen vizuální atraktivitu a přehlednost, ale také přístup personálu, nasazení moderních technologií nebo celkovou atmosféru a inspirativnost prostoru. V květnu vynikly tři prodejny, které svým přístupem a zpracováním prostoru ukázaly, jak má moderní maloobchod vypadat.
I návštěvníci odloženého světového veletrhu Expo v Dubaji se mohou těšit z technologického hitu firmy Siko - toalety, která splachuje jen minimem vody.
Tomáš Vala: S chytrým WC se nám daří prorážet do světa, jen nás trápí doprava
Zprávy z firem
Vítězem květnového kola soutěže se stala zcela modernizovaná prodejna Siko v pražském Zličíně. A není divu. Po kompletním redesignu slouží jako vlajkový showroom celé sítě a nastavuje nový standard pro zákaznický komfort i prezentaci sortimentu. Návštěvníky čeká elegantně členěný prostor, ve kterém vyniknou aktuální trendy v koupelnách i kuchyních. Kdo potřebuje pomoc s plánováním, může si rovnou domluvit schůzku s odborníkem. Siko navíc zajišťuje i montáže, což z prodejny činí poskytovatele kompletní služby od návrhu až po realizaci. V showroomu nechybí ani interaktivní nástroje, vzorkovníky a profesionální, vstřícný personál.
Bambule v Českých Budějovicích získala druhé místo

Prodejna hraček Bambule v obchodním centru Čtyři Dvory v Českých Budějovicích se umístila na druhém místě. Už z dálky zaujme velkými výlohami a uvnitř působí čistě a upraveně. Sortiment hraček je přehledně rozdělen do tematických sekcí, což přispívá k přehlednosti a snadné orientaci. Akční nabídky a aktuální kampaně jsou viditelně komunikovány prostřednictvím plakátů. Platební možnosti jsou standardní, samozřejmostí je možnost platby kartou. Personál působí vstřícně, sympaticky a ochotně reagoval na dotazy našich inspektorů, čímž přispívá k pozitivní atmosféře prodejny, která je atraktivní jak pro děti, tak jejich rodiče.
Zahradnický ráj v Králově Dvoře na třetí příčce

Třetí místo obsadilo Zahradnictví Lisý v Králově Dvoře, které se vyznačuje kombinací profesionálních služeb a srdečné atmosféry. Areál je pečlivě udržovaný, s velkými orientačními nápisy a upraveným parkovištěm. Nabídka rostlin a dřevin je doplněna sezonním sortimentem dekorací, které jsou vkusně naaranžované na dřevěných policích. Zákazníci mohou využít služeb návrhu a realizace zahrad na míru. Prodejna pravidelně pořádá tematické akce pro veřejnost, čímž podporuje místní komunitní život. Personál je profesionální a vstřícný.
Květnoví vítězové soutěže Visa Czech Top Shop se připojují ostatním měsíčním vítězům. Ti se utkají v celoročním finále, kde se rozhodne o celkovém vítězi.
V Polabí, jednom z nejúrodnějších regionů České republiky, pokračuje sklizeň raných brambor. Ta začala zhruba o týden později než v loňském roce a pěstitelé očekávají průměrné až mírně nadprůměrné výnosy. „Jarní podmínky byly velmi slušné a pokud nás v létě nezaskočí extrémní sucho, úroda brambor bude odpovídat dlouhodobému průměru,“ uvedl při startu sklizně Josef Králíček, předseda Českého bramborářského svazu.
Rané brambory z Polabí jsou téměř sklizené. Úroda možná bude i nadprůměrná
Zprávy z firem
PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ
Hlavním tématem podzimního čísla magazínu Newstream Club je Sázka na Česko. Česko je totiž země s ohromným potenciálem. To je jedna ze spojovacích myšlenek vlivných českých podnikatelů. A ten potenciál je zejména v lidech. Jak ale tento potenciál vzít a přetočit jej ve skutečnou hodnotu, na které lze následně stavět růst? Právě o těchto otázkách jsme mluvili s několika výraznými figurami českého, slovenského, ale i světového byznysu.
Velmi aktivní, a přitom neotřelý způsob ukazuje galeristka Olga Trčková, která v centru Prahy vybudovala úspěšnou komerční galerii DSC Gallery. O tom, jak může Česko, či potažmo Česko a Slovensko uspět na globální scéně, pak vědí své miliardáři Vlastislav Bříza a Dalibor Cicman. První dokázal tradiční značku Koh-i-noor dostat do celého světa, druhý se svým e-commerce projektem GymBeam svět postupně dobývá.
Kromě rozhovorů s klíčovými osobnostmi trhu se v magazínu dozvíte také prognózu vývoje na pražské burze, proč se v Kuchyni na Pražském hradě nesmaží smažák nebo jak to vlastně mají Češi se svými chalupami.
Deváté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.
Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.