V červnovém kole Visa Czech Top Shop vítězily prodejny, které hladí smysly
Soutěž Visa Czech Top Shop pravidelně mapuje úroveň kamenného maloobchodu napříč Českem - a nejde jen o to, jak prodejna vypadá na první pohled.
Soutěž Visa Czech Top Shop pravidelně vyzdvihuje nejzajímavější kamenné prodejny napříč republikou, které zákazníky zaujmou nejen vynikající skvělou obsluhou, ale i propracovaným designem a celkovou atmosférou. Také v červnu inspektoři navštívili řadu obchodů a vybrali tři, které podle nich ukazují, jak různorodý a inspirativní může být český maloobchod.
Dubnové ocenění Visa Czech Top Shop za nejlepší kamennou prodejnu měsíce se přesunulo do srdce Prahy, konkrétně na Senovážné náměstí. Zde sídlí exkluzivní nová prodejna Potten & Pannen – Staněk, která si odnesla prestižní titul. Slavnostního předání se zúčastnila Blanka Tomášková, zástupkyně společnosti Potten & Pannen – Staněk, Ondřej Holoubek, Communication Manager společnosti Global Payments a další partneři projektu.
Design a funkčnost: Potten & Pannen – Staněk zvítězil v dubnovém kole Visa Czech Top Shop 2025
Zprávy z firem
Levandulový zážitek pro všechny smysly
Na první příčce se umístil obchod Levandulového údolí v Chodouni. Stylová prodejna uprostřed Českého krasu je součástí areálu, který nabízí kavárnu, aromaterapeutické wellness i tematické prohlídky – ideální tip na výlet s bonusem v podobě voňavého nákupu.
Obchod zaujme dřevěným interiérem, přehledným uspořádáním a všudypřítomnou výraznou levandulovou vůní. Nabídka zahrnuje přírodní kosmetiku, doplňky stravy i levandulové delikatesy. Ty si lze vychutnat i v místní kavárně, kde se levandule promítá i do originální gastronomie. Orientaci v sortimentu usnadňuje vstřícný personál, který ví, co prodává a rád poradí.
Prodejna, která byla otevřena v roce 2024 v architektonicky významné budově Masaryčka v ulici Na Florenci, je příkladem, jak se dá spojit tradiční české sklářství s moderním designem. Mediálním partnerem soutěže Visa Czech Top Shop je Newstream.
V lednovém kole Visa Czech Top Shop 2025 zvítězil pražský Crystalex
Zprávy z firem
Barevná a stylová móda v nové prodejně
Druhé místo obsadila nově otevřená prodejna značky Medicine v pražském obchodním centru Arkády, která zaujme výrazným vizuálem - barevné ilustrace, originální figuríny i nápadité plakáty vytvářejí silnou atmosféru, která láká k objevování. Interiér je přehledný a dobře strukturovaný. Jednotlivé kolekce jsou jasně oddělené a zboží je vystaveno tak, aby zákazník rychle našel to, co nejen hledá, ale zároveň mohl narazit i na něco nečekaného. Styl Medicine spojuje umělecký přístup s nositelností na každý den. Inspektoři ocenili hlavně originalitu, odvážný a promyšlený design celého prostoru.
Přírodní kosmetika s osobním přístupem
Třetí místo obsadila značka Anela, jejíž kamenná prodejna v Dobrušce nabízí minimalistické, přírodně laděné prostředí s důrazem na osobní kontakt. Menší prostor je efektivně uspořádaný – zákazníci si mohou produkty vyzkoušet, využít vzorky a získat doporučení přímo od vstřícného personálu. Celkový dojem podtrhují přírodní vůně, jednoduchý design prodejny a informační letáky, které pomáhají zákazníkům orientovat se v nabídce. Anela sází na kvalitní suroviny, férový přístup a lokální výrobu, což je v prodejně cítit na každém kroku.
Vítězové červnového kola Visa Czech Top Shop se zařazují mezi finalisty, kteří utkají o celkové prvenství. Jejich úspěch potvrzuje, že za silným maloobchodem nestojí jen produkty, ale i atmosféra, osobní přístup a schopnost nabídnout zákazníkům i něco navíc.
Soutěž Visa Czech Top Shop, jejímž mediálním partnerem je Newstream, pravidelně oceňuje výjimečné kamenné prodejny v Česku. Zaměřuje se na obchody, které vynikají nejen svým vzhledem a atmosférou, ale také kvalitou služeb, přístupem k zákazníkům a inovacemi. Odborná porota hodnotí prodejny v osmi oblastech. Mezi kritéria patří například exteriér prodejny, orientace v prostoru, přístup personálu a úroveň digitalizace. V březnovém kole byli vybráni tři vítězi, kteří jsou inspirací pro moderní maloobchod.
V březnovém kole Visa Czech Top Shop uspěly Billa, Datart a Ferwer
Zprávy z firem
PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ
Hlavním tématem podzimního čísla magazínu Newstream Club je Sázka na Česko. Česko je totiž země s ohromným potenciálem. To je jedna ze spojovacích myšlenek vlivných českých podnikatelů. A ten potenciál je zejména v lidech. Jak ale tento potenciál vzít a přetočit jej ve skutečnou hodnotu, na které lze následně stavět růst? Právě o těchto otázkách jsme mluvili s několika výraznými figurami českého, slovenského, ale i světového byznysu.
Velmi aktivní, a přitom neotřelý způsob ukazuje galeristka Olga Trčková, která v centru Prahy vybudovala úspěšnou komerční galerii DSC Gallery. O tom, jak může Česko, či potažmo Česko a Slovensko uspět na globální scéně, pak vědí své miliardáři Vlastislav Bříza a Dalibor Cicman. První dokázal tradiční značku Koh-i-noor dostat do celého světa, druhý se svým e-commerce projektem GymBeam svět postupně dobývá.
Kromě rozhovorů s klíčovými osobnostmi trhu se v magazínu dozvíte také prognózu vývoje na pražské burze, proč se v Kuchyni na Pražském hradě nesmaží smažák nebo jak to vlastně mají Češi se svými chalupami.
Deváté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.
Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.