Knihkupectví Martinus získalo zlato v soutěži prodejen, zaujalo neotřelým konceptem
Zlato v prosincovém kole soutěže maloobchodních prodejen Visa Czech Top Shop (VCTS) si odnáší první česká pobočka slovenského knihkupectví Martinus v centru Brna. Na druhém místě se umístila centrála značky Mojekolo v Kravařích u Opavy. Třetí skončila zrekonstruovaná prodejna Albert v brněnském OC Vaňkovka. Newstream je mediálním partnerem ocenění.
Ráj pro milovníky knih
Ačkoliv na Slovensku, odkud knihkupectví Martinus pochází, najdete celou řadu jejich kamenných poboček, v Česku zatím společnost fungovala především v on-line prostředí. To se ale v listopadu 2023 změnilo s otevřením první české prodejny v brněnském OC Velký Špalíček. Ráj pro knihomily nabízí zákazníkům nejenom široký výběr knih nejrůznějších žánrů, ale také odpočinkovou zónu, kde se návštěvníci mohou schovat před světem a vybírané knihy v klidu prolistovat, čtenářské koutky nebo tematicky laděné sekce.
Součástí prodejny je také kavárna, kde si zákazníci mohou vychutnat výtečnou kávu. V kavárně je mimo jiné k dispozici coworkingový stůl a prostory slouží i pro knižní besedy. Naši inspektoři ocenili také projekt Knihovrátek, kdy v prodejně vykupují vybrané přečtené knihy, které poté dále prodávají za zvýhodněné ceny. Za vykoupené knihy zákazníci získají poukaz na další nákup v knihkupectví. Body navíc získal Martinus i za ochotnou obsluhu, která má výborný přehled o zboží.
Vítejte doma, knihomolové! Knihkupectví Martinus v Brně přišlo s neotřelým konceptem literární kavárny. Vůně knih, čerstvě pražené kávy a pohodlná křesílka navozují intimní, skoro až domácí atmosféru a vybízejí k listování knihou, která návštěvníkovi zrovna padla do oka. Čas tu ubíhá tak nějak jinak. Nejen proto si prodejna v nákupním centru Velký Špalíček vysloužila zlato v prosincovém kole retailové soutěže Visa Czech Top Shop. Newstream je partnerem tohoto ocenění. Prodávají duši v peří. Z knihkupectví Martinus v Brně se lidem nechce odejít
Zprávy z firem
Centrála Mojekolo obsadila druhé místo
Značka Mojekolo je na trhu od roku 1996 a je největším prodejcem jízdních kol, elektrokol a doplňků pro cyklisty v České republice. Inspektoři soutěže VCTS se vydali do jedné z 12 kamenných prodejen, do centrály v Kravařích u Opavy. Na místě ocenili velice dobrou venkovní vizibilitu, široký sortiment a přehledné vystavení zboží. V prodejně najdete i servis kol a elektrokol.
Jet na rozhovor do úžasné cykloprodejny, jejíž majitelé cyklistikou žijí, lze jenom na kole. Nesmí vadit lehký deštík, ani sedm stupňů nad nulou. A tak jednoho rána náš spolupracovník Tomáš Hájek sedl na bicykl své dcery, protože mu jeho vlastní někdo ukradl, a vyrazil do Ski a Bike Centrum Radotín, které vyhrálo v roce 2022 cenu VISA Czech Top Shop za měsíc duben a stalo se v této soutěži také celkovým vítězem za rok 2022. Jel tam vyzpovídat bikerového srdcaře Lukáše Prince a jeho manželku Kateřinu.Chceme, aby vztah se zákazníkem trval celý život, říkají ocenění prodejci kol
Zprávy z firem
Povedená rekonstrukce prodejny Albert v brněnském OC Vaňkovka
Zrekonstruovaná prodejna hypermarketu Albert v brněnském OC Vaňkovka je inspirovaná úspěšným konceptem, který obchodník použil v pobočce na pražském Chodově. Vzhledem ke své lokaci je prodejna určena nejenom k velkým nákupům, ale i k těm malým doplňovacím a pro zákazníky, kteří cestují z blízkého nádraží. Proto se Albert rozhodl pro rozšíření samoobslužné pokladní zóny a přidal ruční skenery, které zákazníkům ulehčují a zrychlují celý nákupní proces.
Design je moderní a vzdušný, část prodejny je opatřena digitálními cenovkami. V prodejně nechybí ani moderní uzavřený chladící či mrazící nábytek, který je osazen teplotními čidly. Ta pomáhají hlídat a správně nastavit teplotu, šetřit energii a snižovat tak uhlíkovou stopu. Naši inspektoři ocenili i velice dobrou navigaci v obchodě, jenž je dalším z prvků, které ulehčují nákup a tím zlepšují zákaznický zážitek.
Speciál Realitní Club
Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části – webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu.
- Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
- Komerční reality: kanceláře, coworking;
- Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
- Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.
Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.
Témata související s realitami:
- inflace v Česku i ve světě
- vše kolem hypotečního trhu
- co se děje na investičním trhu?