Reklama

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Investiční gigant Blackstone pokukuje po převzetí známého výrobce kosmetiky

Blackstone má zájem o výrobce kosmetiky L'Occitane
ČTK
 ČTK

Soukromá investiční společnost Blackstone zvažuje nabídku na výrobce kosmetiky L'Occitane International. Uvedla to agentura Bloomberg s odvoláním na informované zdroje.

Reklama

Blackstone podle zdrojů provádí předběžnou hloubkovou kontrolu ve firmě. Uvažuje také o možnosti spojit se při odkupu s předsedou správní rady L'Occitane, miliardářem Reinoldem Geigerem.

L'Occitane by ale podle zdrojů mohla přilákat i další zájemce. Jednání jsou zatím v počáteční fázi a není jisté, zda skončí nabídkou.

Firma má sídlo v Lucembursku, s jejími akciemi se od roku 2010 obchoduje v Hongkongu. Podle aktuální závěrečné ceny akcií je hodnota podniku 38,4 miliardy hongkongských dolarů (114,1 miliardy korun).

Provozovatel loterií Allwyn ovládl dodavatele online her IWG

Komárek expanduje. Provozovatel loterií Allwyn ovládl dodavatele online her

Provozovatel loterií Allwyn, kterého vlastní investiční skupina KKCG miliardáře Karla Komárka, koupil 70 procent společnosti Instant Win Gaming (IWG), dodavatele online hazardních her. Cílem akvizice má být rozšíření nabídky herního obsahu. Výši transakce Allwyn neuvedl.

Přečíst článek

Geiger již loni zvažoval, že společnost převede do soukromého vlastnictví a potenciálně by ji mohl znovu uvést na evropský trh. Nakonec od této myšlenky upustil, což vyvolalo pokles ceny akcií. Podle burzovních dokumentů vlastní podíl více než 70 procent v L'Occitane investiční firma, kterou ovládá Geiger.

L'Occitane International vyrábí a prodává přírodní a biokosmetiku. Mezi její výrobky patří parfémy, přírodní produkty, výrobky pro péči o vlasy a o pleť, mýdla a vůně. Produkty prodává pod značkami L'Occitane en Provence, L'Occitane au Bresil, Melvita, LimeLife by Alcone, ELEMIS, L'Occitane a Erborian.

Speciál Realitní Club

Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části –  webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu. 

  • Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
  • Komerční reality: kanceláře, coworking;
  • Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
  • Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.

Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.

Témata související s realitami:

Reklama

Související

Blackstone plánuje nákup L’Occitane

Stanislav Šulc: Blackstone plánuje nákup L’Occitane. Špatná zpráva pro drobné investory

Přečíst článek
Firma na sdílení kanceláří WeWork

Získá WeWork opět svůj lesk? Firmu chce koupit zpět její zakladatel, nabízí miliardy

Přečíst článek
BlackRock

Obří akvizice. BlackRock převezme za miliardy dolarů firmu Global Infrastructure Partners

Přečíst článek
Reklama
Reklama
Doporučujeme