Ferrari ve čtvrtletí v době inflace prodalo o třetinu více vozů, zvedlo zisk o pětinu

Italský výrobce luxusních sportovních automobilů Ferrari ve druhém čtvrtletí díky silné poptávce zvýšil čistý zisk meziročně o 22 procent na 251 milionů eur (přes šest miliard korun). Firma to dnes oznámila v tiskové zprávě, ve které zlepšila i celoroční výhled.
Čtvrtletní tržby společnosti meziročně vzrostly o čtvrtinu na rekordních 1,29 miliardy eur (asi 31,8 miliardy korun). Firma dodala zákazníkům 3455 vozů, což je o 29 procent více než před rokem. Upozornila také, že rekordní úrovně ve čtvrtletí dosáhl rovněž objem získaných zakázek.
Dopravní policie začne od dnešního dne využívat vozidlo Ferrari F142-458 Italia, sloužit má především při boji s mezinárodními ilegálními závody. Vozidlo policie zajistila jako majetek pocházející z trestné činnosti, náklady spojené s úpravami vozidla pro potřeby policie vyšly na 340 tisíc korun. Ferrari s maximální možnou rychlostí 326 kilometrů v hodině bylo deset let uskladněno, jeho zprovoznění stálo 130 tisíc korun, uvedl policejní mluvčí Jakub Vinčálek.
VIDEO: Česko má policejní ferrari proti nejvíce agresivním pirátům silnic. Může jet přes tři sta za hodinu
Enjoy
Automobilka nyní předpokládá, že její očištěný zisk před úroky, zdaněním a odpisy (EBITDA) v letošním roce dosáhne 1,70 až 1,73 miliardy eur, zatímco v předchozí prognóze jej odhadovala na 1,65 až 1,70 miliardy eur. Odhad celoročních tržeb firma zvýšila na 4,9 miliardy z předchozích 4,8 miliardy eur.
Společnost Ferrari se na začátku roku 2016 oddělila od automobilky Fiat Chrysler. S akciemi Ferrari se nyní obchoduje na burzách v Miláně a New Yorku.
Vůně je dojem, kterého se při řízení auta většina řidičů zříká, ať už posečené trávy a kvítí vedle silnice, čerstvého chleba v některé z pekáren ve městě, či svěžího vzduchu při jízdě lesem či horami. Kabriolety jsou ale úplně jiná záležitost a přidávají k řízení další smyslový zážitek. Jsou i designově krásné, ale pravda, ne nejlevnější. Zde je sedm tipů agentury Bloomberg na ty aktuálně nejpozoruhodnější. Doporučuje se klobouk, opalovací krém a sluneční brýle.
FOTOGALERIE: Nastává ideální doba pro kabriolety. Tady je sedm nejkrásnějších
Enjoy
Speciál Realitní Club
Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části – webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu.
- Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
- Komerční reality: kanceláře, coworking;
- Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
- Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.
Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.
Témata související s realitami:
- inflace v Česku i ve světě
- vše kolem hypotečního trhu
- co se děje na investičním trhu?