Elektromobil od Xiaomi je hit. Dodávky přesáhly sto tisíc kusů
Čínský výrobce elektroniky Xiaomi ve třetím čtvrtletí meziročně navýšil tržby o 30,5 procenta na 92,5 miliardy jüanů (306 miliard korun).
Do značné míry k tomu přispěly dodávky prvního elektromobilu - sedanu SU7. Ty aktuálně přesáhly 100 tisíc kusů, uvedl generální ředitel společnosti Lej Ťün s tím, že do konce roku společnost plánuje dodat 130 tisíc těchto vozů, což je o 10 tisíc více, než dosud uváděla.
Upravený čistý zisk společnosti vzrostl meziročně o 4,4 procenta na 6,25 miliardy jüanů (20,7 miliardy korun). Překonal tak očekávání analytiků, kteří podle agentury Reuters průměrně předpokládali zisk ve výši 5,92 miliardy jüanů.
Firma zahájila dodávky elektromobilu SU7 v dubnu. Jeho cílem je konkurovat vozům jako Porsche Taycan. Xiaomi v Evropě vůz ukázala při olympijských hrách v Paříži a zřídila mu garáž na slavném německém závodním okruhu Nürburgring.
Vodíková Toyota Mirai v reálném provozu ujede na plnou nádrž něco přes 400 kilometrů. To by při rychlém tankování a bezemisním provozu bylo super, ale tankovat zatím není moc kde. Cena paliva na ujetý kilometr také překvapí.
RECENZE: Nové vodíkové auto je jako elektromobil, ale s rychlým „nabíjením“. Má však háček
Enjoy
Vyhlášení lasvegaský hotel přichystal milovníkům rychlých vozů speciální balíček. Pětidenní pobyt ve městě hříchu v následujícím týdnu a limitovanou edici vozu Aston Martin k tomu.
Vidět Formule 1 v Las Vegas? Za milion dolarů není problém
Enjoy
PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ
Hlavním tématem podzimního čísla magazínu Newstream Club je Sázka na Česko. Česko je totiž země s ohromným potenciálem. To je jedna ze spojovacích myšlenek vlivných českých podnikatelů. A ten potenciál je zejména v lidech. Jak ale tento potenciál vzít a přetočit jej ve skutečnou hodnotu, na které lze následně stavět růst? Právě o těchto otázkách jsme mluvili s několika výraznými figurami českého, slovenského, ale i světového byznysu.
Velmi aktivní, a přitom neotřelý způsob ukazuje galeristka Olga Trčková, která v centru Prahy vybudovala úspěšnou komerční galerii DSC Gallery. O tom, jak může Česko, či potažmo Česko a Slovensko uspět na globální scéně, pak vědí své miliardáři Vlastislav Bříza a Dalibor Cicman. První dokázal tradiční značku Koh-i-noor dostat do celého světa, druhý se svým e-commerce projektem GymBeam svět postupně dobývá.
Kromě rozhovorů s klíčovými osobnostmi trhu se v magazínu dozvíte také prognózu vývoje na pražské burze, proč se v Kuchyni na Pražském hradě nesmaží smažák nebo jak to vlastně mají Češi se svými chalupami.
Deváté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.
Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.