Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Xiaomi chce zopakovat úspěch elektromobilu SU7, představila nové SUV

Čínský výrobce elektroniky Xiaomi představí v létě další vůz, bude to SUV
Weibo
 ČTK

Čínský výrobce elektroniky Xiaomi představí v létě příštího roku další automobil. Tentokrát chystá sportovně-užitkový vůz (SUV). Společnost to oznámila na čínské sociální síti Weibo spolu s obrázkem modelu YU7 zaparkovaného vedle jejího prvního elektromobilu, sedanu SU7.

Oba vozy mají podobný design. Firma se proslavila chytrými telefony a nyní se snaží upevnit si pozici na rozvíjejícím se čínském automobilovém trhu, píše agentura Reuters.

Společnost Xiaomi v listopadu potřetí zvýšila cíl dodávek svých elektromobilů na 130 tisíc kusů v letošním roce, aby uspokojila rostoucí poptávku. Firma vstoupila na konkurenční čínský trh s elektromobily v březnu uvedením řady SU7, což je obdoba vozu Porsche s cenou začínající těsně pod 30 tisíc dolarů (711 tisíc dolarů).

V říjnu firma představila jeho luxusní variantu, která cenově soupeří s modelem S Plaid americké společnosti Tesla. Zároveň se pochlubila jeho výkonem a rekordním časem na německém okruhu Nürburgring.

Prodej automobilů v Číně v listopadu vzrostl nejvýrazněji od ledna. Přispěly k tomu výměny aut, na které přispívá vláda.

Majitelé elektromobilů se dočkají stovek nových dobíjecích stanic. Jejich výkon poroste

Nárůst provozu i rozšiřování sítě dobíjecích stanic je podle expertů odvislý od růstu provozovaných elektromobilů. Přibudou stovky stojanů za desítky milionů.

Přečíst článek

VW se snaží prodat závod v čínském Nan-ťingu

VW se snaží prodat závod v čínském Nan-ťingu, kde se vyrábí vozy Škoda

Německý automobilový koncern Volkswagen se snaží prodat továrnu v čínském městě Nan-ťing, ve které se vyrábí mimo jiné vozy Škoda Kamiq a Škoda Superb. Informoval o tom podle agentury DPA list Wirtschaftswoche s odvoláním na zdroje z podniku. Agentura Bloomberg již v září s odvoláním na své zdroje uvedla, že továrna v Nan-ťingu by mohla být v příštím roce uzavřena.

Přečíst článek

PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ

Hlavním tématem podzimního čísla magazínu Newstream Club je Sázka na Česko. Česko je totiž země s ohromným potenciálem. To je jedna ze spojovacích myšlenek vlivných českých podnikatelů. A ten potenciál je zejména v lidech. Jak ale tento potenciál vzít a přetočit jej ve skutečnou hodnotu, na které lze následně stavět růst? Právě o těchto otázkách jsme mluvili s několika výraznými figurami českého, slovenského, ale i světového byznysu.

Velmi aktivní, a přitom neotřelý způsob ukazuje galeristka Olga Trčková, která v centru Prahy vybudovala úspěšnou komerční galerii DSC Gallery. O tom, jak může Česko, či potažmo Česko a Slovensko uspět na globální scéně, pak vědí své miliardáři Vlastislav Bříza a Dalibor Cicman. První dokázal tradiční značku Koh-i-noor dostat do celého světa, druhý se svým e-commerce projektem GymBeam svět postupně dobývá.

Kromě rozhovorů s klíčovými osobnostmi trhu se v magazínu dozvíte také prognózu vývoje na pražské burze, proč se v Kuchyni na Pražském hradě nesmaží smažák nebo jak to vlastně mají Češi se svými chalupami.

Deváté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.

Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.

Související

Doporučujeme