Reklama

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Čínský Shein podal v utajení žádost o vstup na burzu ve Spojených státech

Čínský Shein zamíří na burzu v USA už příští rok
ČTK
 ČTK

Čínský prodejce módního oblečení Shein podal ve Spojených státech v utajení žádost o vstup na akciovou burzu. Uvádějí to zdroje agentury Reuters. Firma plánovala vstup na burzu několik let, ale plán téměř dvakrát zastavila. Rozhodnutí tohoto giganta v oblasti rychlé módy nyní přichází v době, kdy širší trh s novými primárními veřejnými nabídkami akcií (IPO) upadá.

Reklama

Podniku budou s přípravou vstupu na burzu asistovat banky Goldman Sachs, JPMorgan Chase a Morgan Stanley. Shein by mohla vstoupit na burzu někdy v příštím roce, uvedly zdroje.

Nedávné IPO v USA investory zklamaly. V posledních měsících se začalo obchodovat s akciemi britského návrháře čipů Arm Holdings, aplikace pro rozvoz potravin Instacart, firmy Klaviyo zabývající se automatizací marketingu a s cennými papíry výrobce luxusních sandálů Birkenstock.

Shein

Nový módní gigant. Čínský Shein drtí zavedené módní řetězce, i přes žaloby

Oděvní řetězce Zara a H&M předávají vládu nad světem rychlé módy čínské společnosti Shein. Jen v prvních třech čtvrtletích dosáhly tržby čínského on-line prodejce 24 miliard dolarů, čímž převálcovaly švédského rivala H&M s 16,4 miliardy za stejné období. Shein pravděpodobně také předstihne tržby Zary ze španělské skupiny Inditex ve výši 18,3 miliardy dolarů za první polovinu roku 2022, čímž se podle analytiků stane impozantní silou na trhu rychlé módy.

Přečíst článek

Společnost Shein sídlí v Singapuru, v květnu byla oceněna na více než 60 miliard dolarů. Podle Reuters se očekává, že se stane nejhodnotnější společností založenou v Číně, která vstoupí na burzu v USA od debutu giganta v oblasti alternativní taxislužby Didi Global v roce 2021 s oceněním 68 miliard dolarů.

Prodejci rychlé módy získávají ve Spojených státech na popularitě. Shein bere podíl na trhu takovým společnostem, jako je Gap, protože zákazníci vyhledávají svěžejší styly a trendovější oblečení.

Speciál Realitní Club

Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části –  webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu. 

  • Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
  • Komerční reality: kanceláře, coworking;
  • Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
  • Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.

Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.

Témata související s realitami:

Reklama

Související

Reklama
Reklama
Doporučujeme