Reklama

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

ABRA Holding ovládla českou logistickou jedničku Logio

ABRA Holding ovládla českou logistickou jedničku, společnost Logio
ABRA Holding, užito se svolením
 nst
nst

ABRA Holding získá prostřednictvím rozsáhlé investice ve společnosti Logio 75procentní podíl, její vedení zůstane nadále v rukou současného managementu. Cena transakce je v řádech stovek milionů korun.

Reklama

ABRA Holding rozsáhlými investicemi a technologickým know-how posílí vývoj produktů Logia a expanzi na evropské trhy. „Máme společný pohled na budoucnost, což je pro nás při výběru partnerů zásadní. Navíc produkty a služby Logio dále organicky rozvíjejí portfolio naší skupiny,“ říká Jaroslav Řasa, CEO a spolumajitel ABRA Holding.

Spojení podle něj společnoati Logio přináší nové možnosti a příležitosti při získávání zákazníků. Logio posílí portfolio produktů, do kterého patří legendární ABRA Software, lídr v oboru informačních systémů pro firmy. Patří sem mimo jiné také Inekon Systems, specialista na Business Intelligence nebo softwarová řešení Flores.

Blíž k naplnění globálních ambicí

Česko-německá investiční skupina ABRA Holding, která se zaměřuje na investice v oblasti technologií a na spojování špičkových softwarových firem ve střední Evropě, přivítala ve skupině poradensko-technologickou společnost Logio. Přední česká firma působící v oblasti Supply Chain Managementu dodává své služby největším firmám jako Škoda Auto, Plzeňský Prazdroj, Rohlík, DM drogerie nebo Albert.

Logio působí na trhu více než dvacet let a ve spolupráci s ABRA Holding plánuje expandovat na západní trhy. „V první fázi se zaměříme na vylepšení produktu tak, aby odpovídal potřebám německy mluvících zemí, a následně budeme expandovat i do jiných států Evropy. Počítáme, že již ve střednědobém horizontu budeme generovat přes 50 procent našeho byznysu z jiných zemí, než je Česká republika,“ představuje plány Marek Šucha, CEO a spolumajitel Logio.

Jiří Hlavenka, investor a miliardář

Buzz kolem ChatGPT nechápeme, říká miliardář Hlavenka i třiadvacetiletý podnikatel

Brno a nadšení pro fajn lidi a nápady svedly dohromady dva investory dvou generací, kteří skrze Jinej fond podporují nadějné projekty. Spoluzakladatelé fondu, zkušený investiční matador a miliardář Jiří Hlavenka a ve své době vůbec nejmladší český podnikatel Jan Sláma, společně investovali do startupů v jejich nejranější fázi rozvoje desítky milionů korun. Jak dobře šlape tato synergie zkušeností a mladého elánu? Kde vidí investiční příležitosti? A proč se čeští startupisté oproti těm ze Západu drží víc při zemi, prozrazuje investorské duo v dalším díle seriálu Young Money Patrika Borýska.

Přečíst článek

Logio v uplynulých letech pracovalo často pro zahraniční klienty nebo nadnárodní firmy, typicky v oblasti automotive, FMCG a plánování výroby. Nyní by se společnost ráda více zaměřila na expanzi a získávání zakázek ze zahraničí. „Hledání efektivity v řízení retailu nebo plánování výroby je nekonečný proces a my si uvědomujeme, že se nám zde otevírá velký prostor pro růst i mimo Českou republiku,“ doplňuje Jan Jirovec, obchodní ředitel a spolumajitel Logio. „Zázemí silného partnera nám navíc umožní dotáhnout a vyladit naše řešení na globální úroveň,“ uzavírá.

Logio je česká technologicko-poradenská firma, která od roku 2004 zaměřuje na optimalizaci dodavatelských řetězců. Umí navrhovat „data-driven“ řešení zákazníkovi přímo na míru. Díky odstaranění neefektivity v dodavatelských řetězcích pomáhá klientům v růstu. 

Petr Procházka a Michaela Steinhauser, spoluzakladatelé startupu Skinners

Američané touží po ponožkobotách Skinners z Brna. Doveze je tam miliardář Bednář z ShipMonku

Po úspěšném vstupu na německý trh se brněnský výrobce ponožkobot a barefoot obuvi Skinners vydává dobýt Ameriku. Činí tak se silným partnerem v zádech, česko-americkou společností ShipMonk.

Přečíst článek

Speciál Realitní Club

Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části –  webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu. 

  • Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
  • Komerční reality: kanceláře, coworking;
  • Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
  • Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.

Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.

Témata související s realitami:

Reklama

Související

Letecký pohled na čistírnu odpadních vod.

EU chce lepší čištění a opětovné využívání městských odpadních vod

Přečíst článek
Reklama
Reklama
Doporučujeme