Reklama

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Kouzelné slovo eko. Obliba těchto produktů mezi Čechy roste

Bioprodukty
Pixabay
 ČTK

Velké řetězce s drogerií nabízejí stále více možností, jak nakupovat ekologičtější produkty. Zájem je také o zboží bez obalu.

Reklama

Češi mají podle prodejců stále větší zájem o ekologické produkty. Roste podle nich poptávka také po stáčených ekologických prostředcích. Na českém trhu se objevují nové značky, v polovině července e-shop v České republice a na Slovensku spustila americká značka ekologického praní a čištění The Laundress.

Dm drogerie mají ve svém sortimentu v současné době na 150 produktů 18 různých značek, které jsou rostlinného původu, neobsahují složky vyrobené z ropy, mají minimální vliv na vodní organismy, jsou biologicky rozložitelné a netestované na zvířatech, uvedl manažer komunikace dm drogerie markt Jiří Peroutka.

Řetězec dm má 16 prodejen vybavených plnícími stanicemi na ekodrogerii. Podle Peroutky společnost pracuje na otevření a modernizaci dalších. „Poptávka po stáčené certifikované ekodrogerii Yellow & Blue je obrovská, od začátku roku 2021 si naši zákazníci stočili více než sedm tisíc litrů těchto prostředků, od zavedení plnicích stanic v roce 2019 pak více než 25.000 litrů,“ řekl. V meziročním srovnání vzrostl podle něj prodej stáčené ekodrogerie o více než 20 procent. Dlouhodobě nejprodávanějším produktem je podle něj prací gel z mýdlových ořechů s vůní levandule, doplnil.

Obchod Marks & Spencer na Václavském náměstí v Praze

Český Marks & Spencer definitivně mění pobočky. Skončil s čerstvým zbožím

Mražené zboží a trvanlivé potraviny místo čedaru a skotského lososa. Brexit připravil Čechy o čerstvé britské potraviny.

Přečíst článek

V drogeriích Rossmann podle jejich manažerky komunikace Olgy Stanley každoročně více zákazníků mění běžné produkty za ekologické varianty. „Momentálně máme v nabídce několik ekologických brandových produktů - značky Feel Eco a Frosch, samozřejmě musíme zmínit i eko výrobky našich privátních značek domol a eco Freude,“ řekla.

Značku The Laundress přinesla na český a slovenský trh společnost Carre Concierge jako doplnění svého portfolia služeb v péči o oděvy. V e-shopu lidé nakoupí prací prostředky, aviváže nebo vonné spreje na prádlo. Podle majitelky společnosti Carre Concierge Heleny Pavlové nabídne kromě základního sortimentu i limitované edice.

Lukáš Krpálek

Olympijská móda. To jsou Armani, Ralph Lauren i ekomodely

Pomyslný souboj na olympiádě v Tokiu probíhá také v oblasti oblečení jednotlivých výprav. Naskočily do něj slavné módní značky i firmy známých designérů a celebrit. Trendem jsou eco-friendly modely.

Přečíst článek

Novou restauraci v barokním areálu broumovského kláštera navrhli architekti ADR.

Klášterní hostinec v Broumově láká na barokní klenby i původní podlahu

Barokní komplex broumovského kláštera se postupně mění a revitalizuje. Naposledy přibyla do jižního křídla kláštera restaurace U Tří růží, kterou navrhlo studio ADR.

Přečíst článek

Magazín newstream CLUB

Jak vytvářet odkaz pro příští generace? Odpovědi z byznysového světa, ale i od výrazných osobností společenského života nabízí třetí číslo magazínu newstream CLUB, který právě vychází.

Na obálce byznysově - lifestylového čtvrtletníku je František Kinský, legendární šlechtic, který vypráví, jak se v jejich rodě dědí nikoli majetek, ale zodpovědnost a služba. 

Hvězdami jarního čísla jsou dále mimo jiné Silke Horáková (Albatros), Luděk Sekyra (Sekyra Group), Zbyněk Frolík (Linet) nebo architekt Václav Aulický či umělec Milan Knížák.

Magazín se věnuje tématům dlouhodobých investic, předávání majetku v rámci rodinných klanů, tradičním českým značkám či tomu, jak developeři společně s architekty mění tvář měst na dlouhá staletí.

Magazín přináší inspirativní čtení, které má čtenáře motivovat k tomu, aby zkusili i ve své profesi či hobby vytvářet věci s trvalejší vizí

K dostání je v síti PNS i online. Nově také v elektronické podobě v našem e-shopu.

Související témata 

Nástupnictví

Miliardáři

Umění

Filantropie

Reklama

Související

Tradiční Oktoberfest čelí kulturní válce. Ne kvůli pivu, ale biokuřatům

Tradiční Oktoberfest čelí kulturní válce. Ne kvůli pivu, ale biokuřatům a udržitelnosti

Přečíst článek

Pavel Maurer: Pražské prodejny Bezobalu končí. Je to obrovská škoda, budou mi chybět

Přečíst článek
Reklama
Reklama
Doporučujeme