Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Jsem osoba ukotvená v číslech, říká v pořadu Značka: Osobně bankéřka Helena Horská

Michal Nosek
nos

Rozhodující roli v sebeprezentaci přebírají sociální sítě. Jsou na nich aktivní všichni - od politiků, bankéřů, po herce a zpěváky. I známá ekonomika Helena Horská z Raiffeisenbank našla cestu na sociální sítě. „Nejvíce mi vyhovuje zkratkovitý Twitter, nejsem žádný literát a ráda se vyjadřuji strukturovaně,“ říká ekonomka v rozhovoru s Katarínou Krajčovičovou v pořadu o osobním brandu Značka: Osobně.

Publikování na sociálních sítích oslovilo i hlavní analytičku a členku dozorčí rady Raiffeisenbank Helenu Horskou. Ta o budování osobní značky dlouhá léta vůbec nepřemýšlela a věnovala se pouze psaní odborných textů a učebnic. „Hlavní je pro mě práce analytičky a ekonomky, která vyhodnocuje ekonomické ukazatele,“ říká Horská s tím, že nejdůležitější pro ni jsou čísla a tabulky. 

Rychle se vyjádřit

Přesto ale i ji ale moderní technologie zasáhly a svůj osobní brand si začala budovat automaticky. „Když něco vidím, nebo čtu, tak nevydržím a musím to okomentovat, zejména pokud se jedná o něco nezdravého, co ohrožuje ekonomiku. To mě k aktivitě nakoplo,“ říká manažerka, která se pravidelně umísťuje v žebříčku Top 100 nejdůležitějších žen Česka. 

Pro komunikaci navenek tak začala využívat sociální sítě a brzy se prosadila. O tom, že její názory mají váhu, svědčí i počet sledujících a následných reakcí. „Mnoho lidí si myslí, že prezentace svých myšlenek je hlavní náplní mé práce, ale to je jen její následný proces. Základem je precizní práce s daty a čísly, kterou jako analytička pro banku odvádím,“ říká.

Podívejte se na celý rozhovor Kataríny Krajčovičové z Newstreamu s Helenou Horskou, který se spouští automaticky v úvodu tohoto článku. 

Ekonomka Helena Horská

Horská: Výkonnost české ekonomiky jako jediná v EU nedosáhla předcovidových úrovní

Česká republika jako jediná země EU ještě ve výkonnosti ekonomiky nedosáhla předcovidových úrovní. Na českém exportním fóru, které v Praze pořádá Asociace exportérů, to řekla hlavní ekonomka Raiffeisenbank Helena Horská. Česko podle ní hledá nový model růstu - mělo by řešit především situaci na trhu práce, zajistit cenovou stabilitu a zkrotit veřejné finance.

Přečíst článek

ZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ

Myslet na budoucnost. To je hlavní téma zimního vydání magazínu Newstream CLUB. Hvězdou magazínu je Rony Plesl, který v rozhovoru poodkrývá velké plány pro další roky, které chce strávit v novém ateliéru za Prahou. Dále si můžete přečíst rozhovor s miliardářem a investorem Michalem Zahradníčkem, který před rokem otevřel fond Life BioCEEd a hledá skryté poklady ve vědeckých laboratořích.

Se svými vizemi budoucnosti se podělí i další výrazné figury českého veřejného dění včetně technologického evangelisty Petra Máry nebo ekonoma a filozofaTomáše Sedláčka

O zachování hodnot, tradic a budování odkazu hovoří Štěpán Laichter, který opravuje rodový dům na pražských Vinohradech od architekta Kotěry.

Čeští a slovenští dolaroví milionáři prožívají dobré časy. A to nikoli jen kvůli úspěchům v podnikání, ale také díky situaci na trzích, ukazuje nejnovější vydání Wealth Reportu, který ve spolupráci s agenturou Perfect Crowd připravila J&T Banka. Výnosy z akcií se vůbec poprvé staly hlavním zdrojem příjmů, když překonaly i výnosy z podnikání. A co je neméně podstatné: většina respondentů očekává, že dobře bude i nadále, třeba kvůli investicím do private equity. Kam dále tuzemští milionáři investují? I to zjistíte v novém vydání magazínu Newstream CLUB.

Desáté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.

Na další číslo magazínu se můžete těšit opět na jaře.

Související

Švýcarská banka Credit Suisse

Nejistota pro ekonomiku Švýcarska. Záchrana Credit Suisse jí přinesla nová rizika

Přečíst článek
Doporučujeme