Reklama

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Jsem osoba ukotvená v číslech, říká v pořadu Značka: Osobně bankéřka Helena Horská

Michal Nosek
nos

Rozhodující roli v sebeprezentaci přebírají sociální sítě. Jsou na nich aktivní všichni - od politiků, bankéřů, po herce a zpěváky. I známá ekonomika Helena Horská z Raiffeisenbank našla cestu na sociální sítě. „Nejvíce mi vyhovuje zkratkovitý Twitter, nejsem žádný literát a ráda se vyjadřuji strukturovaně,“ říká ekonomka v rozhovoru s Katarínou Krajčovičovou v pořadu o osobním brandu Značka: Osobně.

Reklama

Publikování na sociálních sítích oslovilo i hlavní analytičku a členku dozorčí rady Raiffeisenbank Helenu Horskou. Ta o budování osobní značky dlouhá léta vůbec nepřemýšlela a věnovala se pouze psaní odborných textů a učebnic. „Hlavní je pro mě práce analytičky a ekonomky, která vyhodnocuje ekonomické ukazatele,“ říká Horská s tím, že nejdůležitější pro ni jsou čísla a tabulky. 

Rychle se vyjádřit

Přesto ale i ji ale moderní technologie zasáhly a svůj osobní brand si začala budovat automaticky. „Když něco vidím, nebo čtu, tak nevydržím a musím to okomentovat, zejména pokud se jedná o něco nezdravého, co ohrožuje ekonomiku. To mě k aktivitě nakoplo,“ říká manažerka, která se pravidelně umísťuje v žebříčku Top 100 nejdůležitějších žen Česka. 

Pro komunikaci navenek tak začala využívat sociální sítě a brzy se prosadila. O tom, že její názory mají váhu, svědčí i počet sledujících a následných reakcí. „Mnoho lidí si myslí, že prezentace svých myšlenek je hlavní náplní mé práce, ale to je jen její následný proces. Základem je precizní práce s daty a čísly, kterou jako analytička pro banku odvádím,“ říká.

Podívejte se na celý rozhovor Kataríny Krajčovičové z Newstreamu s Helenou Horskou, který se spouští automaticky v úvodu tohoto článku. 

Ekonomka Helena Horská

Horská: Výkonnost české ekonomiky jako jediná v EU nedosáhla předcovidových úrovní

Česká republika jako jediná země EU ještě ve výkonnosti ekonomiky nedosáhla předcovidových úrovní. Na českém exportním fóru, které v Praze pořádá Asociace exportérů, to řekla hlavní ekonomka Raiffeisenbank Helena Horská. Česko podle ní hledá nový model růstu - mělo by řešit především situaci na trhu práce, zajistit cenovou stabilitu a zkrotit veřejné finance.

Přečíst článek

Magazín newstream CLUB

Jak vytvářet odkaz pro příští generace? Odpovědi z byznysového světa, ale i od výrazných osobností společenského života nabízí třetí číslo magazínu newstream CLUB, který právě vychází.

Na obálce byznysově - lifestylového čtvrtletníku je František Kinský, legendární šlechtic, který vypráví, jak se v jejich rodě dědí nikoli majetek, ale zodpovědnost a služba. 

Hvězdami jarního čísla jsou dále mimo jiné Silke Horáková (Albatros), Luděk Sekyra (Sekyra Group), Zbyněk Frolík (Linet) nebo architekt Václav Aulický či umělec Milan Knížák.

Magazín se věnuje tématům dlouhodobých investic, předávání majetku v rámci rodinných klanů, tradičním českým značkám či tomu, jak developeři společně s architekty mění tvář měst na dlouhá staletí.

Magazín přináší inspirativní čtení, které má čtenáře motivovat k tomu, aby zkusili i ve své profesi či hobby vytvářet věci s trvalejší vizí. 

K dostání je v síti PNS i online. Nově také v elektronické podobě v našem e-shopu.

Související témata 

Nástupnictví

Miliardáři

Umění

Filantropie

Reklama

Související

Švýcarská banka Credit Suisse

Nejistota pro ekonomiku Švýcarska. Záchrana Credit Suisse jí přinesla nová rizika

Přečíst článek
Ekonomka Helena Horská

Horská: Výkonnost české ekonomiky jako jediná v EU nedosáhla předcovidových úrovní

Přečíst článek
Agentura Fitch varuje před snížením ratingu desítek bank včetně JP Morgan

Další turbulence pro americký trh? Agentura Fitch varuje před snížením ratingu desítek bank, včetně těch největších

Přečíst článek
Reklama
Reklama
Doporučujeme