Studenti z Česka dobyli svět designu. Získali prestižní mezinárodní ocenění

Trojice studentů z Česka získala bronzové ocenění v mezinárodní designové soutěži za projekt návrhu vizuální komunikace pražského rekreačního centra Žluté lázně.
Studenti Jakub Kula, Anna Hoshurenko a Valerija Fleissigová a také zaměstnanci marketingové agentury Notigo Agency uspěli v konkurenci 1016 účastníků z 38 zemí. Mezinárodní porota grafické soutěže The 2023 C-IDEA Design Award složená ze 48 uznávaných designérů a pedagogů ocenila jednoduchý, přesto atraktivní design, který dokázal propojit všechny rozmanité aktivity, které pražský rekreační areál Žluté lázně nabízí, do jedné ucelené grafiky.
Účastníci soutěže, jejíž aktuální ročník už zná své vítěze, měli vytvořit designovou práci na libovolné téma anebo se zaměřit na vodní živly. Skupina mladých nadějných designérů z Česka zvolila vlastní téma a v soutěžní kategorii Vizuální komunikace se rozhodla zpracovat právě projekt Žluté lázně.
Práci musel tým přizpůsobit tomu, že se jedná o velmi různorodé a aktivitami napěchované místo. V grafice si její autoři pohráli s názvem areálu a z jeho diakritiky vytvořili prvek, který výrazně doplňuje zdánlivě prostý text. Hravost doplnili ilustrovanými postavičkami vymyšlenými tak, aby představovaly nejrůznější činnosti, které je možné ve Žlutých lázních dělat. Z barev použili kombinaci oranžové a tyrkysové, a zároveň kontrastní černou a krémovou pro zachování jednoduchosti. Co se týče struktury designu, vybrali systém bloků, které lze jednoduše kombinovat s dalšími grafickými prvky, obrázky či ilustracemi.
Grafické prvky diakritiky použité v logu Žluté lázně mají symbolizovat řeku Vltavu a sociální vazby, které areál přináší. Jejich práce nebyla jen o nápaditém logu. Zpracování projektu zahrnovalo také prezentaci, reprezentační video, plakáty a především merch, který obsahoval například trička, samolepky či lehátka. Na merch se dostalo jak logo, tak postavičky, a dokonce i diakritika, ze které udělali poutavý vzor.
Magazín Newstream CLUB
Je nový byznysově - lifestylový čtvrtletník o tom, jak žít bohatý a smysluplný život. Přináší inspiraci, osobnosti, miliardáře, rozhovory, life-hacky. Nedílnou součástí je fashion, design, travel, styl, food, filantropie a taky budoucnost.
Za hlavní téma PRVNÍHO čísla magazínu Newstream CLUB s titulkem Work is Life jsme zvolili radikální změnu, která se odehrává na poli práce. Ostatně i tento magazín je výrazem této změny. Ještě před několika lety by takový časopis zaměstnal velkou redakci na několik týdnů. Díky současným technologiím jej dokáže připravit mnohem menší tým. Pokud je dost efektivní a 100procentně oddaný pro věc.
Aktuální číslo magazínu Newstream CLUB představuje na titulní straně manažerku a podnikatelku Michaelu Bakala, která prozrazuje, že zvažuje novou kariéru. Vydala se proto studovat psychologii do Kalifornie.
Headhunter Jan Bubeník v prvním čísle mluví o tom, jak se v poslední době změnily nároky na šéfy. „Dnešní šéf je kapitán na rozbouřeném moři,“ říká.
Miliardáři a investoři Libor Winkler, Ondřej Fryc, Andrea Ferancová Bartoňová či Radim Jančura sdílejí své tipy, jak nakládat s penězi a investicemi.
V magazínu je sekce věnovaná filantropii – představují se top české nadace včetně Cibulky manželů Vlčkových a nadace rodiny Kellnerových. Objevují se v něm také články z prestižního Harvard Business Review, které redakce na základě licence jako jediná přináší českému publiku.
K dostání je v síti trafik Lagardère. K dostání je také online i jako předplatné přes SEND.
Objednávejte zde.
Další číslo magazínu Newstream Club vyjde v prosinci 2023.