Poslední bondovka v českých kinech vydělala 20 milionů za čtyři dny
Zatím poslední film o britském agentovi Jamesi Bondovi Není čas zemřít je extrémně úspěšný kasový trhák. Za čtyři dny od svého uvedení do kin se stal nejvýnosnějším filmem letošního roku, píše The Guardian. V Česku ho za první víkend vidělo skoro 118 tisíc diváků a utržil téměř 21 milionů korun.
Snímek, v němž se naposledy v roli agenta 007 představil herec Daniel Craig, dosud v 54 zemích utržil 88 milionů liber (2,6 miliardy korun). Návštěvnost bondovky přitom ještě zvýší její páteční uvedení ve Spojených státech, na plátnech čínských kin se objeví 29. října.
Není čas zemřít jako první film z hollywoodské produkce od začátku pandemie covidu-19 překonal hranici tržeb 100 milionů dolarů (2,2 miliardy korun), aniž by byl uveden v Číně. Až do roku 2019 byla nejvýnosnějším trhem z pohledu prodeje vstupenek do kin severní Amerika, následovaná na druhém místě právě Čínou. Asijská kina se ale po pandemii otevřela rychleji než jinde na světě a Čína se tak loni poprvé dostala na první místo v přehledu tržeb.
Po dlouhých 19 měsících od původně plánované premiéry do kin tento čtvrtek konečně vstoupí očekávaný snímek Není čas zemřít. Podaří se poslední bondovce s Danielem Craigem v titulní roli stát se letošním první miliardovým snímkem?
Nová bondovka jde konečně do kin. Může se stát prvním postcovidovým hitem
Enjoy
Nejnovější Bond má i další rekord - se stopáží dvě hodiny a 45 minut je nejdelší bondovkou v dějinách. Premiéra se kvůli pandemii a uzavřeným kinům dvakrát odkládala, původně byla v plánu loni v dubnu.
V Británii a Irsku se film promítal v 722 kinech. Prodej lístků od pátku do neděle jen v Británii vydělal 21 milionů liber (623,8 milionů korun), ještě o něco víc než dva předchozí nejúspěšnější filmy ze série o slavném agentovi Skyfall a Spectre. Ty za první prodloužený víkend v Británii utržily okolo 20 milionů liber.
Na plátnech českých kin se film Není čas zemřít objevil ve čtvrtek 30. září. Jen za víkend film ve velkých kinech vidělo téměř 118 tísíc diváků a film utržil téměř 21 milionů korun.
Čtvrteční, kvůli covidu několikrát odložená, londýnská premiéra nejnovější bondovky Není čas zemřít vlila do žil skomírající společnosti Cineworld Group kapku života.
Mánie kolem poslední bondovky s Craigem může znejistit shortaře
Money
PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ
Hlavním tématem podzimního čísla magazínu Newstream Club je Sázka na Česko. Česko je totiž země s ohromným potenciálem. To je jedna ze spojovacích myšlenek vlivných českých podnikatelů. A ten potenciál je zejména v lidech. Jak ale tento potenciál vzít a přetočit jej ve skutečnou hodnotu, na které lze následně stavět růst? Právě o těchto otázkách jsme mluvili s několika výraznými figurami českého, slovenského, ale i světového byznysu.
Velmi aktivní, a přitom neotřelý způsob ukazuje galeristka Olga Trčková, která v centru Prahy vybudovala úspěšnou komerční galerii DSC Gallery. O tom, jak může Česko, či potažmo Česko a Slovensko uspět na globální scéně, pak vědí své miliardáři Vlastislav Bříza a Dalibor Cicman. První dokázal tradiční značku Koh-i-noor dostat do celého světa, druhý se svým e-commerce projektem GymBeam svět postupně dobývá.
Kromě rozhovorů s klíčovými osobnostmi trhu se v magazínu dozvíte také prognózu vývoje na pražské burze, proč se v Kuchyni na Pražském hradě nesmaží smažák nebo jak to vlastně mají Češi se svými chalupami.
Deváté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.
Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.