Reklama

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Kampaň pro Českou asociaci pojišťoven získala stříbro v celosvětové soutěži v Cannes

Kampaň 13 minut
Hero&Outlaw/užito se svolením
 nst
nst

Osvětová kampaň „Zpomal, dokud není skutečně pozdě“, jejímž vyvrcholením byl unikátní dokument Víta Klusáka 13 MINUT, byla vytvořena pro Českou asociaci pojišťoven. Podílel se na ní také BESIP a podporu poskytla i Policie ČR. Jejím cílem bylo upozornit na nebezpečný fenomén nepřiměřené rychlosti na českých silnicích, otevřít celospolečenskou diskuzi a především změnit nežádoucímu chování řidičů. 

Reklama

Agentury McCann Prague a Hero & Outlaw získaly na prestižním festivalu reklamní kreativity ve francouzském Cannes stříbro, a to za unikátní osvětový projekt 13 MINUT. Ze čtvrtečního udílení cen si tak odnáší sošku Lva, který je považovaný za reklamní Oscary.  

Podívejte se na ukázku volného pokračování osvětové kampaně 13 MINUT
 

„Ocenění, které jsme získali za tuto kampaň si velmi vážíme. Co pro nás má ale veliký význam je reálný dopad kampaně na chování českých řidičů,“ řekl výkonný ředitel České asociace pojišťoven Jan Matoušek, který je zároveň jedním z producentů dokumentu. „Za dobu trvání kampaně došlo k meziročnímu poklesu nehodovosti z důvodu nepřiměřené rychlosti o devět procent. Přestože nehodovost v případě ostatních příčin rostla. To je výsledek, o který nám šlo. Šlo nám o reálnou hmatatelnou změnu chování, a to se povedlo,“ dodal.  

Název snímku 13 MINUT odkazuje na průměrný čas, který řidič ušetří na cestě z Prahy do Brna, pokud překračuje povolenou rychlost o 20 kilometrů za hodinu. Přitom už jde o rychlost, při níž významně narůstá riziko vážné nehody. 

 „Jsme velmi hrdí, že jsme získali stříbrného lva za kampaň takového rozsahu a významu. Podařilo se nám získat velkou pozornost široké veřejnosti, otevřít diskuzi k tomuto tématu a zajistit prokazatelný dopad na chování českých řidičů. Věříme, že kampaň tak pomohla předejít dalším ztrátám na životech. To je to, na co jsme nejvíce hrdí. Pro nás byla tato kampaň úspěšná, ještě než byla odeslána do jižní Francie,“ řekl Leonard Savage, Chief Creative Officer, McCann Prague.

 „Je to pro nás velká pocta, že se projekt vytvořený pro Českou asociaci pojišťoven dostal na mezi nejlepší kampaně světa, a to právě v kategorii PR. Zrovna PR přístup na celé kampani byl něco, na čem jsme stavěli od začátku, včetně zapojení veřejnosti i médií,“ uvedl spoluzakladatel Hero & Outlaw Marek Hanč. „Největším úspěchem pro nás je, že se podařilo oslovit širokou veřejnost a prostřednictvím silných emocí oslovit řidiče, aby se zamysleli nad svým chováním na silnicích a pokusili se jej změnit.“ 

Pilířem kampaně „Zpomal, dokud není skutečně pozdě“ je celovečerní dokument 13 MINUT, který vznikl v režii Víta Klusáka, který s viníky dopravních nehod rekonstruoval jejich nehody včetně fatálních následků. Přinesl velmi silný pohled řidičů, kteří ve vteřině nevratně zasáhli do života jiných, „protože na to šlápli“. Zároveň také ukázal, jaké to je s takovou vinou žít a zda se s tím dá vůbec vyrovnat. 

Kolo - ilustrační foto

Češi kupují stále luxusnější kola, napovídají statistiky krádeží policie i pojišťoven

Vloni byly nahlášeny krádeže kol v hodnotě 150 milionů. Ačkoli to je vyšší částka než o rok dříve, kol se ukradlo méně. Podle čerstvých statistik Policie ČR, které potvrzují také pojišťovny, výrazně roste průměrná hodnota ukradených bicyklů.

Přečíst článek

Magazín newstream CLUB

Jak vytvářet odkaz pro příští generace? Odpovědi z byznysového světa, ale i od výrazných osobností společenského života nabízí třetí číslo magazínu newstream CLUB, který právě vychází.

Na obálce byznysově - lifestylového čtvrtletníku je František Kinský, legendární šlechtic, který vypráví, jak se v jejich rodě dědí nikoli majetek, ale zodpovědnost a služba. 

Hvězdami jarního čísla jsou dále mimo jiné Silke Horáková (Albatros), Luděk Sekyra (Sekyra Group), Zbyněk Frolík (Linet) nebo architekt Václav Aulický či umělec Milan Knížák.

Magazín se věnuje tématům dlouhodobých investic, předávání majetku v rámci rodinných klanů, tradičním českým značkám či tomu, jak developeři společně s architekty mění tvář měst na dlouhá staletí.

Magazín přináší inspirativní čtení, které má čtenáře motivovat k tomu, aby zkusili i ve své profesi či hobby vytvářet věci s trvalejší vizí

K dostání je v síti PNS i online. Nově také v elektronické podobě v našem e-shopu.

Související témata 

Nástupnictví

Miliardáři

Umění

Filantropie

Reklama

Související

Reklama
Reklama
Doporučujeme