Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Hokejové Pragano. Televizní přenos finále Česko - Švýcarsko vidělo 3,74 milionu lidí

Televizní přenos finále Česko - Švýcarsko vidělo 3,74 milionu lidí
Profimedia
 ČTK

Nedělní finálový zápas na MS v hokeji mezi Českem a Švýcarskem sledovalo na ČT Sport a na internetovém iVysílání rekordních 3,74 milionu diváků starších čtyř let. Jde o nejsledovanější přenos na kanále ČT Sport a druhý divácky nejúspěšnější sportovní přenos v České televizi vůbec po finále olympijských her v Naganu ČR-Rusko v roce 1998, které vidělo 4,16 milionu diváků.

Nedělní finále bylo vůbec nejsledovanějším pořadem na všech tuzemských televizích od 25. prosince 2022, kdy ČT vysílala pohádku Krakonošovo tajemství. Zároveň šlo s 253 000 diváky o nejsledovanější stream v historii měření.

Zápas, ve kterém Češi zdolali Švýcary 2:0 a stali se po 14 letech mistry světa, si nenechalo ujít 76 procent lidí, kteří měli v tu dobu zapnutou televizi. Alespoň na chvíli si jej pak pustilo 4,81 milionu diváků. Tisíce lidí zároveň finále sledovalo na velkoplošných obrazovkách v centrech měst, ve fanouškovských zónách nebo restauracích. „Česká televize vydala na nedělní zápas přes 300 povolení k veřejné projekci,” uvedl Martin Klimeš z tiskového oddělení České televize.

Druhým nejsledovanějším zápasem na letošním šampionátu byl na ČT Sport a v iVysílání čtvrtfinálový duel ČR-USA s 2,52 milionu diváků a zásahem 3,33 milionu lidí. Třetí byl sobotní přenos ze semifinále Česko-Švédsko s 2,33 milionu diváků. Alespoň na tři minuty si jej pustilo 2,96 milionu lidí.

Češi porazili Švédsko a jdou do finále

OBRAZEM: Přikovaní Češi u TV. Vítězné semifinále mistrovství světa sledovalo osm z deseti lidí

Závěr semifinále hokejového mistrovství světa mezi Českem a Švédskem sledovaly víc než dva miliony lidí.

Přečíst článek

Mistrovství světa v hokeji trhá rekordy.

Mistrovství světa v hokeji trhá rekordy. Češi už vsadili přes dvě miliardy

Sázky na mistrovství světa v hokeji v ČR před čtvrtfinálovými zápasy činí přes 2,1 miliardy korun, a už před vyřazovacími tak překonaly hodnoty za celý loňský šampionát. Vyplývá to z vyjádření tuzemských sázkových kanceláří.

Přečíst článek

PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ

Hlavním tématem podzimního čísla magazínu Newstream Club je Sázka na Česko. Česko je totiž země s ohromným potenciálem. To je jedna ze spojovacích myšlenek vlivných českých podnikatelů. A ten potenciál je zejména v lidech. Jak ale tento potenciál vzít a přetočit jej ve skutečnou hodnotu, na které lze následně stavět růst? Právě o těchto otázkách jsme mluvili s několika výraznými figurami českého, slovenského, ale i světového byznysu.

Velmi aktivní, a přitom neotřelý způsob ukazuje galeristka Olga Trčková, která v centru Prahy vybudovala úspěšnou komerční galerii DSC Gallery. O tom, jak může Česko, či potažmo Česko a Slovensko uspět na globální scéně, pak vědí své miliardáři Vlastislav Bříza a Dalibor Cicman. První dokázal tradiční značku Koh-i-noor dostat do celého světa, druhý se svým e-commerce projektem GymBeam svět postupně dobývá.

Kromě rozhovorů s klíčovými osobnostmi trhu se v magazínu dozvíte také prognózu vývoje na pražské burze, proč se v Kuchyni na Pražském hradě nesmaží smažák nebo jak to vlastně mají Češi se svými chalupami.

Deváté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.

Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.

Související

Doporučujeme