OBRAZEM: Přikovaní Češi u TV. Vítězné semifinále mistrovství světa sledovalo osm z deseti lidí

Závěr semifinále hokejového mistrovství světa mezi Českem a Švédskem sledovaly víc než dva miliony lidí.
Zápas, v němž si český tým výhrou 7:3 zajistil postup do boje o zlaté medaile, tak přilákal osm z deseti diváků u obrazovek. Na sociální síti X to uvedla Česká televize (ČT). Z jejích dřívějších informací o sledování šampionátu vyplývá, že dnešní přenos bude jedním z dosud nejsledovanějších pořadů letošního roku.
FOTOGALERIE: Jak slavili fanoušci vítězství nad Švédskem?
„Podle předběžných výsledků měření sledovanosti se na posledních deset minut dnešního zápasu Švédsko - Česko dívalo přes dva miliony diváků, tedy 81 procent všech se zapnutou televizí,“ oznámila ČT. Její vyjádření naznačuje, že číslo zahrnuje jen program ČT Sport, a ne diváky internetového iVysílání.
Vysokou sledovanost měly také předchozí české zápasy na domácím světovém šampionátu v Praze a Ostravě. Čtvrteční čtvrtfinále mezi Českem a USA sledovalo na ČT Sport a v iVysílání 2,23 milionu diváků, což bylo na turnaji dosud nejvíc. ČT v pátek k výsledku uvedla, že čtvrtfinálové utkání českých hokejistů bylo nejsledovanějším pořadem na všech tuzemských televizích od loňské vánoční pohádky Tři zlaté dukáty 25. prosince. Další rekordy ve sledovanosti může stanovit nedělní finále českého týmu proti jednomu z dvojice Kanada Švýcarsko.
Čtvrteční hokejové utkání mezi Spojenými státy americkými a Českou republikou přineslo nový rekord v přenosu dat na internetu.
OBRAZEM: Úspěšné čtvrtfinále. Slavící Češi i historický rekord na internetu
Enjoy
Sázky na mistrovství světa v hokeji v ČR před čtvrtfinálovými zápasy činí přes 2,1 miliardy korun, a už před vyřazovacími tak překonaly hodnoty za celý loňský šampionát. Vyplývá to z vyjádření tuzemských sázkových kanceláří.
Mistrovství světa v hokeji trhá rekordy. Češi už vsadili přes dvě miliardy
Money
PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ
Hlavním tématem podzimního čísla magazínu Newstream Club je Sázka na Česko. Česko je totiž země s ohromným potenciálem. To je jedna ze spojovacích myšlenek vlivných českých podnikatelů. A ten potenciál je zejména v lidech. Jak ale tento potenciál vzít a přetočit jej ve skutečnou hodnotu, na které lze následně stavět růst? Právě o těchto otázkách jsme mluvili s několika výraznými figurami českého, slovenského, ale i světového byznysu.
Velmi aktivní, a přitom neotřelý způsob ukazuje galeristka Olga Trčková, která v centru Prahy vybudovala úspěšnou komerční galerii DSC Gallery. O tom, jak může Česko, či potažmo Česko a Slovensko uspět na globální scéně, pak vědí své miliardáři Vlastislav Bříza a Dalibor Cicman. První dokázal tradiční značku Koh-i-noor dostat do celého světa, druhý se svým e-commerce projektem GymBeam svět postupně dobývá.
Kromě rozhovorů s klíčovými osobnostmi trhu se v magazínu dozvíte také prognózu vývoje na pražské burze, proč se v Kuchyni na Pražském hradě nesmaží smažák nebo jak to vlastně mají Češi se svými chalupami.
Deváté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.
Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.