FOTOGALERIE: Jak se bydlí v bytě o velikosti domu v samém centru Prahy?

Nejenom atraktivní adresa ale i více než pohodlná rozloha. Rekonstrukce bytu u Židovských hřbitovů posunula jeho kvalitu mnohem výš.
Byt v secesním domě v samém centru Prahy má úctyhodnou plochu - 172 metrů čtverečních - podobně jako leckterý rodinný dům. Majitelé si ho nechali zrekonstruovat tak, aby členové rodiny i jejich hosté měli soukromí, dostatek prostoru pro práci a odpočinek.
„Rekonstrukce měla být střídmá, respektující, dobové prvky, estetikou nadčasová, jemná a minimalistická,“ popisují autoři ze studia RDTH architekti přání klienta. Cílem přestavby bylo i další rozšíření úložných prostor.
Jak rekonstrukce rozlehlého bytu dopadla se můžete podívat do následující galerie:
Prioritou architektů bylo zachovat historické detaily
Architekti k návrhu interiéru přistoupili víc než citlivě, chtěli především podtrhnout historické detaily. S respektem k minulosti přistoupili i v rámci proměny dispozic. Všechny dvojité dveře „narovnali“ do jedné osy. Takže všechny čtyři pokoje jsou opticky propojeny, ale funkčně odděleny. Společné prostory pak architekti umístili do středu.
„Do koupelen jsme dokázali dostat přirozené světlo pomocí nadsvětlíků,“ přibližují architekti.
Jako houby pod dešti v Krkonoších rostou stylové chalupy. Citlivě zapadají do okolí a nabízí svým majitelům veškeré pohodlí. Jednou z nejaktuálnějších realizací je chalupa Haj na Pomezním hřebenu. Navrhli ji architekti ze studia ADR.
FOTOGALERIE: Jsou krkonošské chalupy stylovější než ty v Alpách?
Reality
Všechny podlahy jsou nové, dubové, klasický parketový stromeček doplňují bordury kolem stěn. Historizující dveře jsou opatřeny novými klikami, které jsou odlity z broušené mosazi.
Závěsná svítidla vznikla na zakázku. DECHEM studio navrhlo svítidlo Kono, které získalo i prestižní ocenění na Designbloku.
Luxusní značkové zboží má mnoho podob. Tou nejpokleslejší jsou fejky. Drahých kousků chtiví zákazníci, kteří si nemohou dovolit kabelku od Diora či Prady, přišli na celkem levný způsob, jak hrdě nosit značkovou tašku, a přitom se nesnížit ke koupi její napodobeniny. Novým hitem jsou teď papírové nákupní tašky – od těch, do nichž luxusní butiky ukládají pečlivě zabalené drahé zboží, až po taštičky, v nichž se dříve ocitla krabička s cenově dostupným, ale značkovým krémem či parfémem.
Bohatství z TikToku. Papírové tašky s logem drahých značek se proměnily v trofeje za tisíce
Enjoy
PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ
Hlavním tématem podzimního čísla magazínu Newstream Club je Sázka na Česko. Česko je totiž země s ohromným potenciálem. To je jedna ze spojovacích myšlenek vlivných českých podnikatelů. A ten potenciál je zejména v lidech. Jak ale tento potenciál vzít a přetočit jej ve skutečnou hodnotu, na které lze následně stavět růst? Právě o těchto otázkách jsme mluvili s několika výraznými figurami českého, slovenského, ale i světového byznysu.
Velmi aktivní, a přitom neotřelý způsob ukazuje galeristka Olga Trčková, která v centru Prahy vybudovala úspěšnou komerční galerii DSC Gallery. O tom, jak může Česko, či potažmo Česko a Slovensko uspět na globální scéně, pak vědí své miliardáři Vlastislav Bříza a Dalibor Cicman. První dokázal tradiční značku Koh-i-noor dostat do celého světa, druhý se svým e-commerce projektem GymBeam svět postupně dobývá.
Kromě rozhovorů s klíčovými osobnostmi trhu se v magazínu dozvíte také prognózu vývoje na pražské burze, proč se v Kuchyni na Pražském hradě nesmaží smažák nebo jak to vlastně mají Češi se svými chalupami.
Deváté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.
Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.