Bydlet se dá i na 20 metrech. Radikální architektonické řešení vyšlo na 800 tisíc
![Bydlet se dá i na 20 metrech čtverečních.](https://www.newstream.cz/uploads/article/660x464_fit/neuhausl-hunal-three-in-one-studio-flusser-03.jpg)
I na dvaceti metrech čtverečních se dá plnohodnotně a stylově bydlet. Koncept architektonického studia Neuhäusl Hunal je toho důkazem.
Majitel rekonstruovaného bytu 3+kk se obrátil na architekty Davida Neuhäusla a Matěje Hunala s obtížným, přesto ale řešitelným zadáním. Do prostoru průchozí místnosti o ploše 20 metrů čtverečních chtěl vměstnat kuchyň, jídelnu i obývací pokoj.
Požadavek vyřešil jediný kus nábytku, který v sobě ukrývá všechny zmiňované funkce. „Charakter a atmosféru prostoru přirozeně určuje právě probíhající činnost. Pokud se konkrétní aktivita zrovna neodehrává, zůstává skryta a zbytečně nezabírá nevelkou plochu,“ popisuje autorská zpráva.
Světlé, hladké plochy vizuálně maximalizují prostor, černé, v nichž je uschována například sedací plocha, s nimi tvoří minimalistickou barevnou variaci.
Celkově úpravy, během nichž došlo i na výměnu dveří nebo podlahy, vyšly na 800 tisíc korun.
Facebook mění jméno na Meta a chce ještě více urychlit transformaci společnosti v plně digitální, či dokonce virtuální svět. Pokud to udělá špatně, v Česku může přijít o dosavadní výlučné postavení.
Analýza: Facebook se mění v Meta. Co to přinese českému trhu?
Zprávy z firem
Soukromý tryskáč, ostrov nebo jachta jsou hlavními prioritami pro čím dál větší počet cestovatelů. Segment luxusních dovolených během pandemie nebývale narostl a stejně tak i zisky cestovních kanceláří, které je zajišťují.
Covid vystřelil zájem o luxusní dovolené. Před davy bohatí utíkají i na jižní pól
Enjoy
>>>>>>Další počiny architektů sledujete zde<<<<<<
Magazín newstream CLUB
Hlavním tématem letního čísla magazínu Newstream CLUB je Česko-Slovensko, s podtitulem Dvě země, jeden trh.
V rozhovoru se představuje Karel Vágner, marketér a podnikatel v řadě úspěšných projektů, známý také spoluprací s manželkou a úspěšnou modelkou Simonou Krainovou.
Další osobnosti jako Igor Rattaj se zamýšlejí nad rozdíly mezi podnikáním v Česku a na Slovensku. O umělé inteligenci hovoří česko-slovenská investorka Andrea Ferancová Bartoňová, o veřejnosti a kultuře slovenský bestsellerista Jozef Karika. Uznávaný chef Marcel Ihnačák prozrazuje, která z obou kuchyní je „lepší“. Marketér Milan Šemelák s klientem Williamem Rudolfem Lobkowiczem mluví o tom, jak přetvořit odkaz šlechtického rodu do moderní doby.
Magazín přináší inspirativní čtení, které má čtenáře motivovat k tomu, aby zkusili i ve své profesi či hobby vytvářet věci s trvalejší vizí.
K dostání je v síti PNS i online. Nově také v elektronické podobě v našem e-shopu.