Brunch s živou hudbou: The Monkey Bar
V dalším dílu brunchového seriálu se vydáváme do Monkey Baru v hotelu Falkensteiner na tamní Jungle Brunch.
Populární místo
Hotel Falkensteiner se nachází v samém srdci Prahy na dosah Hlavního nádraží i Václavského náměstí. Od chvíle, kdy procházíme elegantním rohových vchodem, nás obklopují nejen palmy a opice – koneckonců míříme do džungle -, ale hlavně vřelá a přívětivá atmosféra, která nastavuje tón povedenému odpoledni.
Samotný bar poskytuje posezení v zátiší vnitrobloku hotelového dvora na terase, která poskytuje v parném létě příjemný stín, během zimy je naopak vyhřívaná. The Monkey Bar oslaví v květnu dva roky své existence a jméno vzniklo z exkluzivní spolupráce s německým ginem Monkey 47.
K jídlu
Jungle Brunch není ten bufetový typ, ze kterého je potřeba se odkutálet domů a usnout. Nenajdeme tu tedy koncept „sněz, co můžeš“, namísto toho se může vybírat z bohatého a la carte menu. Nechybí tradiční, „snídaňovější“ položky jako jsou Vejce Benedikt na brioškovém chlebu za 240 korun či avokádo toast za 270.
V nabídce nechybějí pokrmy blížící se více obědu či večeři. Za vyzkoušení stojí burger s trhaným telecím a kimchi majonézou či argentinský ribeye steak za 450, respektive 900 korun.
K pití
Všechno to jídlo je potřeba něčím zapít. Za mě by nabídka nápojů mohla být o něco bohatší, hlavně mě mrzí absence většího koktejlového menu. Za 750 korun se nabízí bezedné Bellini či Mimosa. Tyto si lze dát i po skleničce a v případě konzumace čtyř a více to překlopit do bezedné skleničky a pokračovat v hodování. Klasické koktejlové menu bohužel není k dispozici do 16. hodiny. Kromě Bellini či Mimosy je v nabídce ještě pár míchaných nápojů a víno.
Jungle Brunch se pořádá každý víkend v sobotu a v neděli mezi 12.30 a 15.30. Brunch rozhodně stojí za návštěvu díky příjemnému prostředí, atmosféře a živé hudbě.
PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ
Hlavním tématem podzimního čísla magazínu Newstream Club je Sázka na Česko. Česko je totiž země s ohromným potenciálem. To je jedna ze spojovacích myšlenek vlivných českých podnikatelů. A ten potenciál je zejména v lidech. Jak ale tento potenciál vzít a přetočit jej ve skutečnou hodnotu, na které lze následně stavět růst? Právě o těchto otázkách jsme mluvili s několika výraznými figurami českého, slovenského, ale i světového byznysu.
Velmi aktivní, a přitom neotřelý způsob ukazuje galeristka Olga Trčková, která v centru Prahy vybudovala úspěšnou komerční galerii DSC Gallery. O tom, jak může Česko, či potažmo Česko a Slovensko uspět na globální scéně, pak vědí své miliardáři Vlastislav Bříza a Dalibor Cicman. První dokázal tradiční značku Koh-i-noor dostat do celého světa, druhý se svým e-commerce projektem GymBeam svět postupně dobývá.
Kromě rozhovorů s klíčovými osobnostmi trhu se v magazínu dozvíte také prognózu vývoje na pražské burze, proč se v Kuchyni na Pražském hradě nesmaží smažák nebo jak to vlastně mají Češi se svými chalupami.
Deváté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.
Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.