Reklama

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Zaměstnanci Googlu se vrátí do kanceláře až v říjnu. A jen ti očkovaní

Ilustrační foto
Pxhere
Petra Jansová

Zaměstnanci společnosti Google se vrátí do kanceláří a jen pod podmínkou očkování proti covid-19.

Reklama

Podmínky návratu do kanceláří z takzvaných homeofficů sdělila společnost prostřednictvím mailů, které vedení firmy rozeslalo všem svým zaměstnancům. Původně byl návrat do kanceláří plánován už na 1. září. Povinnost očkování proti covidu se týká nejenom lidí ze sídla společnosti v kalifornském Mountain View a dalších amerických poboček, ale i dalších 40 zemí, kde Google působí.

„Očkování je jedním z nejdůležitějších momentů, jak udržet sebe a naši společnost zdravou během následujících měsíců,“ napsal generální ředitel společnosti Sundar Pichai v mailu primárně rozeslaném 130 tisícům zaměstnanců amerických poboček Googlu. 

Superman

Techno obři a čtvrtletní výsledky. Apple, Microsoft i Google ukázaly, že se jim daří

Akcie v USA v úterý zavřely se ztrátou. Investoři totiž byli obezřetní před výsledky hospodaření předních technologických firem. Ty ovšem nezklamaly, dokázaly, že i v pandemii se jim až nezvykle daří.

Přečíst článek

Ředitel společnosti v něm reagoval na aktuální situaci, kdy počty nově nakažených opět rostou. Nejprve se má zmiňované pravidlo aplikovat v kalifornské a newyorské pobočce. 

Rozhodnutí prodloužit povinnost práce z domu se kromě společnosti Google rozhodl i technologický gigant Apple. 

Apple zveřejnil skvělé výsledky

Stanislav Šulc: Apple přiznal, že může být hůř

Klíčové technologické společnosti v uplynulých měsících vydělávaly nadmíru dobře. Pandemii a problémům s dodávkami navzdory.

Přečíst článek

Netflix

Stanislav Šulc: Kauza Netflix aneb Když zisky nejsou nic

Výsledky Netflixu naznačují, že jednu z nejatraktivnějších firem uplynulé dekády čekají trable.

Přečíst článek

Speciál Realitní Club

Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části –  webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu. 

  • Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
  • Komerční reality: kanceláře, coworking;
  • Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
  • Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.

Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.

Témata související s realitami:

Reklama

Související

Továrna spotřební elektroniky v Šen-čenu - ilustrační snímek

Technologická éra „Made in China“ uvadá. Apple a spol. se přesouvají do Vietnamu a Indie

Přečíst článek
Telefony Apple budou nejspíš obsahovat AI od Googlu

Stanislav Šulc: Apple si pronajme umělou inteligenci od Googlu. Jde o opravdu velkou věc

Přečíst článek
Reklama
Reklama
Doporučujeme