Reklama

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

SoftBank vloží skoro tři miliardy do polského e-shopu s obuví

Majoritní vlastník polského intenetového prodejce obuvi eobuwie.pl, společnost CCC oznámila, že do e-shoupu investuje japonská SoftBank téměř tři miliardy korun.
CCC
 ČTK

Japonská společnost SoftBank investuje 500 milionů zlotých (2,8 miliardy korun) do polského e-shopu s obuví eobuwie.pl. Peníze pomohou internetovému prodejci, který má ambici vstoupit na burzu, v expanzi. Informovala o tom agentura Reuters, která se odvolává na společnost CCC, která je většinovým vlastníkem e-shopu. 

Reklama

„Dohoda zajistí odpovídající úroveň financování obchodního plánu společnosti eobuwie.pl, což umožní urychlit její expanzi a posílit základy společnosti,” uvedla společnost CCC. Tím se podle vyjádření CCC také upevní vlastnická struktura společnosti, která se v následujícím roce až dvou chystá vstoupit na burzu.

Investiční fond Vision Fund 2 ze skupiny SoftBank nakoupí dluhopisy eobuwie směnitelné za akcie. Dluhopisy budou automaticky převedeny na akcie v případě primární nabídky akcií nebo „podobné transakce”, uvedla CCC. Fond může také uplatnit konverzi při pevném ocenění eobuwie na šest miliard zlotých.

Společnost CCC je v Polsku největším prodejcem obuvi a působí také na českém trhu. Vlivem pandemie covidu-19 jí klesly tržby v kamenných obchodech, a tak se firma začala poohlížet po dalším investorovi do eobuwie. Letos už prodala pětinový podíl mediální a telekomunikační firmě Cyfrowy Polsat a investiční společnosti A&R Investments za jednu miliardu zlotých.

Foto: CCC

Klaus Umek, investora do financí a realit, filantrop a šéf aktivistického fondu Petrus Advisers

Bonviván, spekulant a křesťan. Kdo je muž, co shodil kšeft PPF a Monety

Jako když natřete prase rtěnkou a vydáváte ho za nevěstu. Shoďte ten nesmysl, hřímal před červnovou valnou hromadou Monety ve zprávě pro investory aktivistický fond Petrus Advisers. Akcionáři fond Klause Umeka vyslyšeli a obě korporace musejí dát lepší podmínky. 

Přečíst článek

Speciál Realitní Club

Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části –  webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu. 

  • Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
  • Komerční reality: kanceláře, coworking;
  • Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
  • Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.

Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.

Témata související s realitami:

Reklama

Související

Reklama
Reklama
Doporučujeme