Škoda chystá levný elektromobil do města. Jak bude Epiq vypadat
 
                            Bude malé, elektrické a a cenově dostupné. Škoda chystá městské SUV za 600 tisíc. Představí ho příští rok.
Automobilka Škoda Auto v příštím roce představí malé městské elektrické SUV pod názvem Epiq s cenou kolem 25 tisíc eur, tedy v přepočtu za zhruba 600 tisíc korun. Vůz o délce 4,1 metru má mít dojezd přes 400 km. Malý crossover, jehož designovou studii dnes firma zveřejnila, bude stát asi polovinu ceny současného jediného elektromobilu Škody Enyaq. Škoda Auto studii představila na dnešní on-line tiskové konferenci.
„Připravovaná Škoda Epiq nabídne za velmi atraktivní cenu výjimečnou hodnotu a prostorný interiér v kompaktní karoserii. Nasloucháme našim zákazníkům a proto rozšiřujeme portfolio čistě elektrických vozů do segmentu malých automobilů. Designová studie modelu Škoda Epiq přináší moderní design spojený s velkým dojezdem a uživatelsky přívětivými technologiemi. Klíčovým aspektem přitom zůstává cenová dostupnost,“ shrnuje vlastnosti budoucího vozu šéf automobilky Škoda Klaus Zellmer.
Jak bude Epiq vypadat? Podívejte se do galerie:
Letos na podzim pak automobilka představí model Elroq. Ten bude prvním ze šesti nových elektrických modelů, které chce automobilka uvést v nejbližších letech.
Škoda Auto v loňském roce prodala přes milion vozů. Nejprodávanějším modelem zůstává Octavia. Zisk automobilky, která je součástí koncernu Volkswagen, se téměř ztrojnásobil.  
	Škoda Auto loni téměř ztrojnásobila zisk a prodala 1,1 milionu vozů
		Zprávy z firem
		
Decentní úpravy v designu, vylepšená techniku i udržitelnější interiér. To jsou v kostce hlavní vylepšení nové Octavie, která zůstává nejprodávanějším modelem automobilky Škoda. 
	
Škoda vylepšila svůj bestseller. Podívejte se na novou Octavii
		Enjoy
		
PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ
Hlavním tématem podzimního čísla magazínu Newstream Club je Sázka na Česko. Česko je totiž země s ohromným potenciálem. To je jedna ze spojovacích myšlenek vlivných českých podnikatelů. A ten potenciál je zejména v lidech. Jak ale tento potenciál vzít a přetočit jej ve skutečnou hodnotu, na které lze následně stavět růst? Právě o těchto otázkách jsme mluvili s několika výraznými figurami českého, slovenského, ale i světového byznysu.
Velmi aktivní, a přitom neotřelý způsob ukazuje galeristka Olga Trčková, která v centru Prahy vybudovala úspěšnou komerční galerii DSC Gallery. O tom, jak může Česko, či potažmo Česko a Slovensko uspět na globální scéně, pak vědí své miliardáři Vlastislav Bříza a Dalibor Cicman. První dokázal tradiční značku Koh-i-noor dostat do celého světa, druhý se svým e-commerce projektem GymBeam svět postupně dobývá.
Kromě rozhovorů s klíčovými osobnostmi trhu se v magazínu dozvíte také prognózu vývoje na pražské burze, proč se v Kuchyni na Pražském hradě nesmaží smažák nebo jak to vlastně mají Češi se svými chalupami.
Deváté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.
Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.
 
				 
                             
		 
		 
		 
 
 
 
 
 
 
