Reklama

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Škoda chystá levný elektromobil do města. Jak bude Epiq vypadat

Škoda chystá levný elektromobil do města. Jak bude Epiq vypadat
Škoda Auto / užito se svolením
 ČTK

Bude malé, elektrické a a cenově dostupné. Škoda chystá městské SUV za 600 tisíc. Představí ho příští rok.

Reklama

Automobilka Škoda Auto v příštím roce představí malé městské elektrické SUV pod názvem Epiq s cenou kolem 25 tisíc eur, tedy v přepočtu za zhruba 600 tisíc korun. Vůz o délce 4,1 metru má mít dojezd přes 400 km. Malý crossover, jehož designovou studii dnes firma zveřejnila, bude stát asi polovinu ceny současného jediného elektromobilu Škody Enyaq. Škoda Auto studii představila na dnešní on-line tiskové konferenci.

„Připravovaná Škoda Epiq nabídne za velmi atraktivní cenu výjimečnou hodnotu a prostorný interiér v kompaktní karoserii. Nasloucháme našim zákazníkům a proto rozšiřujeme portfolio čistě elektrických vozů do segmentu malých automobilů. Designová studie modelu Škoda Epiq přináší moderní design spojený s velkým dojezdem a uživatelsky přívětivými technologiemi. Klíčovým aspektem přitom zůstává cenová dostupnost,“ shrnuje vlastnosti budoucího vozu šéf automobilky Škoda Klaus Zellmer.

Jak bude Epiq vypadat? Podívejte se do galerie:

Letos na podzim pak automobilka představí model Elroq. Ten bude prvním ze šesti nových elektrických modelů, které chce automobilka uvést v nejbližších letech.

Škoda Auto loni téměř ztrojnásobila zisk a prodala 1,1 milionu vozů

Škoda Auto v loňském roce prodala přes milion vozů. Nejprodávanějším modelem zůstává Octavia. Zisk automobilky, která je součástí koncernu Volkswagen, se téměř ztrojnásobil.

Přečíst článek

Škoda vylepšila svůj bestseller. Podívejte se na novou Octavii

Škoda vylepšila svůj bestseller. Podívejte se na novou Octavii

Decentní úpravy v designu, vylepšená techniku i udržitelnější interiér. To jsou v kostce hlavní vylepšení nové Octavie, která zůstává nejprodávanějším modelem automobilky Škoda.

Přečíst článek

Speciál Realitní Club

Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části –  webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu. 

  • Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
  • Komerční reality: kanceláře, coworking;
  • Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
  • Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.

Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.

Témata související s realitami:

Reklama

Související

Reklama
Reklama
Doporučujeme