Polský prodejce obuvi CCC ztrojnásobil zisk
Polskému prodejci obuvi CCC se daří. Zisk řetězci roste o stovky procent. I díky sázce na HalfPrice.
Polský prodejce obuvi CCC v prvním čtvrtletí zvýšil hrubý provozní zisk na 304 milionů zlotých (1,8 miliardy korun), což je meziroční nárůst o 244 procent. Společnost, která od roku 2004 působí i v České republice, to uvedla na svém webu. Hospodaření se podle sdělení firmy zlepšilo ve všech jejích obchodních činnostech.
Tržby v období od února do dubna meziročně vzrostly o devět procent na 2,26 miliardy zlotých. Přispěla k tomu jak nejnovější firemní značka, řetězec HalfPrice, tak i stejnojmenná značka CCC.
Skupina snižuje náklady, aby zmírnila zadlužení. Uvedla, že náklady ve čtvrtletí klesly o procento, zatímco prodejní plocha se o sedm procent zvýšila.
„První čtvrtletí nebylo závodem o tržby, ale o ziskovost, která je pro nás prioritou,“ uvedl generální ředitel Dariusz Milek. Ten je zároveň zakladatelem a největším akcionářem podniku, pod který spadají mimo jiné internetové obchody e-obuv.cz a DeeZee a módní značka Modivo.
Polští obchodníci s módním zbožím válcují český trh. Skupina CCC, provozující například stejnojmenné obchody s obuví, otevře v září hned dvě velké prodejny své další sítě HalfPrice s módou a bytovými doplňky. Její vlaková loď bude sídlit v budově Diamant na Václavském náměstí, kde nahradí nadnárodní řetězec s nizozemskými kořeny C&A. Další nová velká prodejna HalfPrice už se také chystá v nákupní galerii Arkády Pankrác.Polský řetězec HalfPrice expanduje v Praze. Trvající krizi na trhu s dámskou módou navzdory
Zprávy z firem
Tuzemský trh s rychlou módou už polské řetězce ovládly, teď se snaží prorazit s kosmetikou a drogistickým zbožím. Řetězec hebe, který už má v Polsku přes 300 obchodů, se pokouší dobýt Česko. Po spuštění online obchodu nyní odstartoval expanzi do velkých obchodních center v Praze. Hebe má za sebou silnou portugalskou retailovou skupinu Jerónimo Martins, stejně jako polský hegemon na trhu s potravinami Biedronka.Levná kosmetika z Polska se valí na Česko. Hebe je mladší sestrou Biedronky
Zprávy z firem
Speciál Realitní Club
Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části – webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu.
- Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
- Komerční reality: kanceláře, coworking;
- Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
- Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.
Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.
Témata související s realitami:
- inflace v Česku i ve světě
- vše kolem hypotečního trhu
- co se děje na investičním trhu?