Reklama

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Polská prodejna eobuv na Smíchově stáhla roletu. Šetří

Majoritní vlastník polského intenetového prodejce obuvi eobuwie.pl, společnost CCC oznámila, že do e-shoupu investuje japonská SoftBank téměř tři miliardy korun.
CCC
 nst
nst

Polský internetový prodejce eobuv začal šetřit. Zavřel jednu ze svých tří pražských kamenných prodejen, napsal server iDnes.cz.

Reklama

Před třemi lety otevřel unikátní koncept kamenné prodejny polského internetového prodejce obuvi v OC Nový Smíchov. Regály s krabicemi bot tehdy nahradily pulty s tablety. Teď vlajkový obchod eobuv na Praze 5 zavřel. V Česku ale polská firma, která spadá pod skupinu CCC, nekončí, jen šetří, napsal server iDNES.cz

Důvodem uzavření prodejny je podle serveru snižování nákladů v rámci celé skupiny CCC, pod kterou spadají stejnojmenné kamenné prodejny s obuví a doplňky, tak právě internetové obchody e-obuv.cz a DeeZee a módní značka Modivo i řetězec Halfprice. 

„Uzavření prodejny v obchodním centru Nový Smíchov znamená optimalizaci prostoru v rámci celé skupiny. Uzavření této konkrétní lokality neznamená, že trh opouštíme, našim zákazníkům jsme stále k dispozici v centrech Westfield Chodov a Černý Most,“ uvedla firma.

Online prodejce obuvi eobuv.cz společně se značkou Modivo otevřely svoji první českou kamennou prodejnu na Smíchově 30. července 2021. Do té doby na českém trhu působily pouze online. Polský onlime prodejce si tehdy pro svoji první zahraniční pobočkou vybral právě Česko. Moderní a digitalizovaná prodejna na 1800 metrech čtverečních nabízela 100 tisíc produktů. Zákazníci výběr zboží prováděli na tabletu. 

Reklama

Skupina CCC snižuje náklady, aby zmírnila zadlužení. A podle posledních zveřejněných výsledků se jí to poměrně daří. V prvním letošním čtvrtletí skupina zvýšila hrubý provozní zisk na 304 milionů zlotých (1,8 miliardy korun), což představuje meziroční nárůst o 244 procent. Hospodaření se podle sdělení firmy zlepšilo ve všech jejích obchodních činnostech.

Tržby v období od února do dubna meziročně vzrostly o devět procent na 2,26 miliardy zlotých. Přispěla k tomu jak nejnovější firemní značka, řetězec HalfPrice, tak i stejnojmenná značka CCC. „První čtvrtletí nebylo závodem o tržby, ale o ziskovost, která je pro nás prioritou,“ uvedl tehdy generální ředitel Dariusz Milek. Ten je zároveň zakladatelem a největším akcionářem podniku.

Polský řetězec HalfPrice expanduje po Praze

Polský řetězec HalfPrice expanduje v Praze. Trvající krizi na trhu s dámskou módou navzdory

Polští obchodníci s módním zbožím válcují český trh. Skupina CCC, provozující například stejnojmenné obchody s obuví, otevře v září hned dvě velké prodejny své další sítě HalfPrice s módou a bytovými doplňky. Její vlaková loď bude sídlit v budově Diamant na Václavském náměstí, kde nahradí nadnárodní řetězec s nizozemskými kořeny C&A. Další nová velká prodejna HalfPrice už se také chystá v nákupní galerii Arkády Pankrác.

Přečíst článek

Polský prodejce obuvi CCC ztrojnásobil zisk

Polskému prodejci obuvi CCC se daří. Zisk řetězci roste o stovky procent. I díky sázce na HalfPrice.

Přečíst článek

Speciál Realitní Club

Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části –  webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu. 

  • Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
  • Komerční reality: kanceláře, coworking;
  • Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
  • Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.

Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.

Témata související s realitami:

Reklama

Související

Vězeň s aurou poctivého nálezce. Peněženku nacpanou bankovkami odevzdal bachařce

Přečíst článek
Reklama
Reklama
Doporučujeme