Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Obchod ve fintechu Skip Pay ze skupiny ČSOB povede David Filippov. Přichází z Klarny

David Filippov nově povede obchod ve fintechu Skip Pay ze skupiny ČSOB
Skip Pay, užito se svolením
 nst
nst

Čtyřiatřicetiletý Filippov přebírá kompletní zodpovědnost za obchodní výsledky fintechu Skip Pay. Jeho úkolem bude posílit partnerství s největšími hráči na poli českého e-commerce.

Filippov má s fintechy bohaté zkušenosti. Ve společnosti Leadsor se podílel na expanzi do Španělska, která vyústila v akvizici 90 procent hráčů na místním trhu. V MBA Consult, mezinárodní společnosti zabývající se správou úvěrů v selhání, měl jako šéf obchodu na starost největší retailové hráče v oblasti pojišťovnictví, telekomunikací a energetiky. V Dateio, průkopníkovi CLO marketingu v Česku, zajišťoval jako Head of Strategic Relationships business development globálních bankovních skupin jako Santander nebo ING.

Po krátké zastávce v globálním etalonu odložených plateb, společnosti Klarna, nyní nastupuje právě do Skip Pay. Tam chce zúročit své zkušenosti při budování klíčových partnerství s těmi největšími subjekty na české e-commerce scéně.

„Probíhající ochlazení ekonomiky s sebou nese narůstající tlak na zefektivnění procesů a zavádění inovativnějších řešení. I pro ty největší e-shopy to je zcela nová situace. Snaží se pracovat se zákazníky, kteří sice mají peníze, ale je výrazně složitější přimět je k nákupu. Skip Pay jim nabízí cestu, jak ‚roznakupovat‘ i ty nejopatrnější,“ říká Filippov.

Outsourcing problémů

Klíčem je podle něj takzvaný „outsourcing problémů“. Skip Pay totiž dokáže zásadním způsobem ovlivnit zákaznický zážitek od momentu platby. A to se ve výsledku projeví ve dvou rovinách – loajalitě a hodnocení a případném doporučení e-shopu.

„Obchodníci mají možnost převést na nás odpovědnost za pohodlí zákazníků při platebním procesu – od odložené platby, díky které mohou zaplatit jen za nákup, který si nechají, přes automatické bezplatné prodloužení záruky nad rámec zákona až po pohodlné vrácení zboží. Zároveň máme paletu platebních možností, které se snaží co nejvíce přizpůsobit potřebám – například jednoduchý BNPL odklad platby pro menší rychlé nákupy nebo rozložení splátek za větší nákupy na třetiny. Celý proces od výběru platební metody až po spokojeného zákazníka tedy bereme na sebe,“ vysvětluje Filippov.

Za rok 2022 Skip Pay, která je součástí skupiny ČSOB, provedl meziročně čtyřnásobek transakcí, více než ztrojnásobil objem realizovaných plateb a překonal miliardový obrat. 

„Díky 100% vlastnickému spojení s ČSOB máme v zádech silného partnera, se kterým bychom se do budoucna navíc nechtěli omezovat pouze na ČR,“ uzavřel Filippov.

Skip Pay je jedním z nejrozšířenějších poskytovatelů BNPL plateb (buy now – pay later) v Česku. V současnosti je s ním možné nakupovat ve více než 13 tisíc českých e-shopech nebo online služeb, jako je MALL.cz, Vivantis, CZC.cz, Košík.cz, LeoExpress.cz, Qerko, Patro.cz, Tescoma, Gant, Hudy, Husky nebo Trenýrkárna.cz.

Twisto

Čechy baví odložené platby. Ukazuje růst Twista

Twisto loni rostlo, v transakcích i počtu zapojených e-shopů. Akcie jeho majitele se ale stále drží u dna.

Přečíst článek

PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ

Hlavním tématem podzimního čísla magazínu Newstream Club je Sázka na Česko. Česko je totiž země s ohromným potenciálem. To je jedna ze spojovacích myšlenek vlivných českých podnikatelů. A ten potenciál je zejména v lidech. Jak ale tento potenciál vzít a přetočit jej ve skutečnou hodnotu, na které lze následně stavět růst? Právě o těchto otázkách jsme mluvili s několika výraznými figurami českého, slovenského, ale i světového byznysu.

Velmi aktivní, a přitom neotřelý způsob ukazuje galeristka Olga Trčková, která v centru Prahy vybudovala úspěšnou komerční galerii DSC Gallery. O tom, jak může Česko, či potažmo Česko a Slovensko uspět na globální scéně, pak vědí své miliardáři Vlastislav Bříza a Dalibor Cicman. První dokázal tradiční značku Koh-i-noor dostat do celého světa, druhý se svým e-commerce projektem GymBeam svět postupně dobývá.

Kromě rozhovorů s klíčovými osobnostmi trhu se v magazínu dozvíte také prognózu vývoje na pražské burze, proč se v Kuchyni na Pražském hradě nesmaží smažák nebo jak to vlastně mají Češi se svými chalupami.

Deváté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.

Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.

Související

Doporučujeme