Musk opět šokuje. Chce změnit logo Twitteru na „X“. A možná zajde ještě dál

V noci ze soboty na neděli majitel sociální sítě Twitter Elon Musk ukázal uživatelům nové logo této sítě. Stalo se jím písmeno X. Změn však nejspíš bude daleko víc. A mohou se týkat jména sítě i domény, na které síť funguje.
[[Twitter status: https://twitter.com/elonmusk/status/1682978324375543808?s=20]]
Elon Musk necelý rok po převzetí sociální sítě Twitter rozhodl, že radikálně změní její podobu. A to z proslulého modrého ptáka na prosté písmeno X. Pokračuje tak v rozsáhlých změnách, kterými sociální síť pod jeho vlastnictvím prochází. Změnu brandu předznamenala již změna formálního vlastníka sítě, k níž došlo v dubnu letošního roku. Tehdy Musk převedl akcie sociální sítě ze společnosti Twitter Inc. na společnost X Corp.
A server Variety spekuluje, že Musk možná zajde ještě dál a síť formálně přejmenuje. Opět na písmeno X. Podle Variety totiž V noci ze soboty na neděli majitel sociální sítě Twitter Elon Musk ukázal uživatelům nové logo této sítě. Stalo se jím písmeno X. Změn však nejspíš bude daleko víc. A mohou se týkat jména sítě i domény, na které síť funguje.
Twitter roste
Podle měření prodejce internetových obchodů Shopify přitom Twitter.com byla v roce 2022 čtvrtou největší internetovou doménou na světě. Podle Cloudflare, která zajišťuje bezpečný chod velkých internetových domén a pomáhá jim proti pádu při velké návštěvnosti, přitom Twitter v roce 2021 byl na deváté příčce, o rok dříve na desáté. Popularita Twitteru tak roste.
Elon Musk Twitter koupil v loňském roce po měsících tahanic s dosavadním vedením. Cena transakce se vyšplhala na 44 miliard dolarů a podle odborníků Musk sociální síť bez funkčního obchodního modelu značně přeplatil.
Musk je nejúspěšnějším uživatelem Twitteru s více než 149 miliony sledujících uživatelů.
Speciál Realitní Club
Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části – webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu.
- Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
- Komerční reality: kanceláře, coworking;
- Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
- Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.
Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.
Témata související s realitami:
- inflace v Česku i ve světě
- vše kolem hypotečního trhu
- co se děje na investičním trhu?