Musk opět šokuje. Chce změnit logo Twitteru na „X“. A možná zajde ještě dál

V noci ze soboty na neděli majitel sociální sítě Twitter Elon Musk ukázal uživatelům nové logo této sítě. Stalo se jím písmeno X. Změn však nejspíš bude daleko víc. A mohou se týkat jména sítě i domény, na které síť funguje.
[[Twitter status: https://twitter.com/elonmusk/status/1682978324375543808?s=20]]
Elon Musk necelý rok po převzetí sociální sítě Twitter rozhodl, že radikálně změní její podobu. A to z proslulého modrého ptáka na prosté písmeno X. Pokračuje tak v rozsáhlých změnách, kterými sociální síť pod jeho vlastnictvím prochází. Změnu brandu předznamenala již změna formálního vlastníka sítě, k níž došlo v dubnu letošního roku. Tehdy Musk převedl akcie sociální sítě ze společnosti Twitter Inc. na společnost X Corp.
A server Variety spekuluje, že Musk možná zajde ještě dál a síť formálně přejmenuje. Opět na písmeno X. Podle Variety totiž V noci ze soboty na neděli majitel sociální sítě Twitter Elon Musk ukázal uživatelům nové logo této sítě. Stalo se jím písmeno X. Změn však nejspíš bude daleko víc. A mohou se týkat jména sítě i domény, na které síť funguje.
Twitter roste
Podle měření prodejce internetových obchodů Shopify přitom Twitter.com byla v roce 2022 čtvrtou největší internetovou doménou na světě. Podle Cloudflare, která zajišťuje bezpečný chod velkých internetových domén a pomáhá jim proti pádu při velké návštěvnosti, přitom Twitter v roce 2021 byl na deváté příčce, o rok dříve na desáté. Popularita Twitteru tak roste.
Elon Musk Twitter koupil v loňském roce po měsících tahanic s dosavadním vedením. Cena transakce se vyšplhala na 44 miliard dolarů a podle odborníků Musk sociální síť bez funkčního obchodního modelu značně přeplatil.
Musk je nejúspěšnějším uživatelem Twitteru s více než 149 miliony sledujících uživatelů.
PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ
Hlavním tématem podzimního čísla magazínu Newstream Club je Sázka na Česko. Česko je totiž země s ohromným potenciálem. To je jedna ze spojovacích myšlenek vlivných českých podnikatelů. A ten potenciál je zejména v lidech. Jak ale tento potenciál vzít a přetočit jej ve skutečnou hodnotu, na které lze následně stavět růst? Právě o těchto otázkách jsme mluvili s několika výraznými figurami českého, slovenského, ale i světového byznysu.
Velmi aktivní, a přitom neotřelý způsob ukazuje galeristka Olga Trčková, která v centru Prahy vybudovala úspěšnou komerční galerii DSC Gallery. O tom, jak může Česko, či potažmo Česko a Slovensko uspět na globální scéně, pak vědí své miliardáři Vlastislav Bříza a Dalibor Cicman. První dokázal tradiční značku Koh-i-noor dostat do celého světa, druhý se svým e-commerce projektem GymBeam svět postupně dobývá.
Kromě rozhovorů s klíčovými osobnostmi trhu se v magazínu dozvíte také prognózu vývoje na pražské burze, proč se v Kuchyni na Pražském hradě nesmaží smažák nebo jak to vlastně mají Češi se svými chalupami.
Deváté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.
Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.