Reklama

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Ještě ekologičtější sporťáky. Lamborghini investuje do hybridů 42 miliard

Lamborghini Aventador Roadster
ČTK
 ČTK

Modely vozů Lamborghini se spalovacím motorem jsou až do konce jejich výroby vyprodané, automobilka přechází na hybridní pohon. S odvoláním na šéfa italského výrobce sportovních vozů, který spadá do koncernu Volkswagen, to napsal deník Die Welt.

Reklama

Lamborghini do hybridů investuje 42 miliard 

Knihy objednávek na populární modely Huracán a Urus jsou plné, uvedl šéf automobilky Stephan Winkelmann. Po nich firma s výrobou aut se spalovacím motorem končí.

Loni v červenci podnik oznámil, že investuje nejméně 1,8 miliardy eur (42,8 miliardy korun) do modelové řady s hybridním pohonem, kterou hodlá uvést do roku 2024. Další peníze chce investovat do uvedení plně elektrického modelu do konce desetiletí.

Modely se spalovacími motory v letech 2024 a 2025 nahradí plug-in hybridy, řekl Winkelmann v rozhovoru s listem Die Welt. Má za to, že hybridní model Revuelto bude vyprodán do konce roku 2025. Připomněl také, že automobilka v loňském roce zaznamenala rekordní odbyt a letos opět usiluje o „velmi dobrý výsledek“.

Prodej sportovních a luxusních aut v Česku vzrostl o víc než třetinu. Propadu maloobchodu navzdory

Prodej sportovních a luxusních aut v Česku vzrostl o více než třetinu. Propadu maloobchodu navzdory

Prodej nových sportovních a luxusních aut v Česku letos za čtyři měsíce vzrostl o 37 procent na 787 vozů. Dařilo se mu lépe než celému trhu, který ve stejném období zaznamenal zvýšení o pětinu. Sportovní a luxusní auta ale tvoří jen procento celkových prodejů nových vozů v tuzemsku, jak vyplývá z údajů Svazu dovozců automobilů.

Přečíst článek

Lamborghini a další hráči na trhu s vysoce výkonnými sportovními vozy - například Ferrari, Aston Martin Lagonda či McLaren - se potýkají s tím, jak převést svá auta na elektrický pohon, aniž by přišli o vysoký výkon, od něhož se odvíjejí vysoké ceny.

Oliver Blume, šéf koncernu Volkswagen

Šéf VW po úspěchu Porsche chce na burzu vyslat i další značky, včetně Škody. Tréninkově, zatím

Škoda, Audi, Lamborghini, Bentley, Seat i Cupra. To jsou značky, které si zřejmě nanečisto zkusí přípravy vstupu na burzu. Alespoň takový je plán nynějšího šéfa koncernu VW Olivera Bumeho.

Přečíst článek

Výroba Škoda Fabia v mladoboleslavském závodu

Škoda Auto v srpnu zvedla odbyt, ale za zbytkem skupiny VW zaostala

Automobilka Škoda Auto v srpnu zvýšila celosvětový odbyt o 1,4 procenta na 54 700 aut. Ve své zprávě to uvedl automobilový koncern Volkswagen, jehož je Škoda součástí. Celý koncern, který vedle značek skupiny Volkswagen zahrnuje i další značky, odbyt zvýšil o 12,7 procenta na 700 100 vozidel.

Přečíst článek

Speciál Realitní Club

Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části –  webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu. 

  • Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
  • Komerční reality: kanceláře, coworking;
  • Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
  • Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.

Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.

Témata související s realitami:

Reklama

Související

Reklama
Reklama
Doporučujeme