Reklama

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Japonská společnost Sega Sammy chce za miliardu dolarů převzít tvůrce Angry Birds

Mobilní hra Angry Birds
iStock
 ČTK

Japonská společnost Sega Sammy Holdings je blízko dohody o převzetí finské firmy Rovio Entertainment, tvůrce hry Angry Birds, zhruba za jednu miliardu dolarů (21,2 miliardy korun).

Reklama

Dohoda by mohla být dokončena do začátku příštího týdne, uvedl americký list The Wall Street Journal, který o celé věci s odvoláním na informované zdroje napsal. 

V lednu učinila předběžnou nabídku na převzetí firmy Rovio za 683 milionů eur (16,1 miliardy korun) izraelská společnost Playtika. Finský podnik ale v březnu potvrdil, že jednání byla ukončena.

Firma Sega Sammy vznikla v roce 2004 spojením japonského výrobce hracích automatů Sammy a firmy Sega, tvůrce videoher s postavičkou ježka Sonica. Spojená společnost nabízí řadu zábavních produktů, včetně arkádových her, hraček a animovaného videoobsahu.

Angry Birds byla průkopnickou mobilní hrou vydanou v roce 2009. Hráči při ní pomocí praku vymršťují ptáky do herního pole a snaží se zasáhnout a zneškodnit zelená prasata, zloděje jejich vajec. Stala se první mobilní hrou, která překonala hranici jedné miliardy stažení. Loni firma Rovio oznámila další milník, a to pět miliard stažení v rámci celého svého katalogu her.

Twitter, který vlastní Elon Musk, bude spolupracovat s izraelskou obchodní a makléřskou firmou eToro.

Twitter bude spolupracovat s eToro, uživatelé budou moct obchodovat s kryptoměnami

Sociální síť Twitter bude spolupracovat s izraelskou obchodní a makléřskou firmou eToro. Uživatelé Twitteru tak budou moct obchodovat s akciemi, kryptoměnami a dalšími aktivy a mít přístup k jejich cenám v reálném čase.

Přečíst článek

Společnost Rovio se snažila navázat na úspěch původní hry a vydala několik pokračování. Natočen byl i film. Na konci roku 2017 vstoupila na burzu v naději, že to pomůže jejím plánům na další růst. S dalšími hrami se jí ale nepodařilo zopakovat úspěch hry Angry Birds. Stala se tak náchylnou k převzetí některou z konkurenčních firem.

Podle společnosti Newzoo BV loni klesly celosvětové výdaje spotřebitelů za mobilní hry o 6,4 procenta na 92,2 miliardy dolarů (1,96 bilionu korun). Přesto hry tvoří zhruba polovinu veškerého prodeje herního softwaru, zbytek výdajů je za hry pro herní konzole a počítače. Zpomalení, které následovalo po prudkém růstu poptávky v době pandemie, přispělo v tomto odvětví k řadě převzetí.

Speciál Realitní Club

Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části –  webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu. 

  • Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
  • Komerční reality: kanceláře, coworking;
  • Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
  • Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.

Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.

Témata související s realitami:

Reklama

Související

PS5

Herní byznys čeká rok plný akvizic. Rekordní nákup Microsoftu byl jen začátek

Přečíst článek
Reklama
Reklama
Doporučujeme