Reklama

Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Intuit jedná o převzetí Mailchimpu. Nabízí 10 miliard dolarů

zakladatelé Mailchimpu
Mailchimp

Softwarová společnost Intuit jedná o převzetí firmy Mailchimp, která se zabývá e-mailovým marketingem. Cena? Podle zdrojů Bloombergu přesahuje deset miliard dolarů (215,4 miliardy korun).

Reklama

Pokud bude transakce dokončena, bude to největší akvizice Intuitu. Firma je výrobcem softwaru TurboTax a QuickBooks.

Případná dohoda spojí dva poskytovatele služeb pro malé podniky. Intuit už desítky let nabízí klientům účetní software QuickBooks, který doplňuje dalšími službami. Loni koupil firmu Credit Karma, internetové stránky pro osobní finance. Mailchimp se zaměřuje na digitální marketingové služby.

Bloomberg už na začátku srpna informoval, že Mailchimp zvažuje prodej. Firma také uvažuje o nabídce menšinového podílu. V loňském roce zisk před zdaněním, úroky a odpisy firmy činil zhruba 300 milionů dolarů.

Nákupy přes internet, ilustrační foto

PayU spolkne svého indického rivala

Nizozemská společnost Prosus, která investuje do technologických firem, koupí za 4,7 miliardy dolarů (101,3 miliardy korun ) indickou platební platformu BillDesk. Akvizice má doplnit její vlastní podnik PayU, přes který Prosus indickou platformu převezme. Služeb firmy PayU využívají při zpracování plateb i některé české společnosti.

Přečíst článek

Firmu Intuit založili v roce 1983 Scott Cook a Tom Proulx, o deset let později firma vstoupila na burzu. Její produkt TurboTax se stal synonymem pro vyplňování daňových přiznání přes internet. Větší část podnikání firmy ale tvoří služby pro malé podniky. V letošním roce očekává Intuit zisk na akcii bez mimořádných položek 11,25 dolaru, zatímco analytici počítají se ziskem v průměru 10,73 dolaru na akcii. Akcie firmy od začátku letošního roku posílily o 49 procent a v úterý uzavřely na rekordních 566,11 dolaru.

>>>>>>Další zprávy z trhu fúzí a akvizic čtěte zde<<<<<<

Speciál Realitní Club

Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části –  webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu. 

  • Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
  • Komerční reality: kanceláře, coworking;
  • Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
  • Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.

Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.

Témata související s realitami:

Reklama

Související

Reklama
Reklama
Doporučujeme