Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Intuit jedná o převzetí Mailchimpu. Nabízí 10 miliard dolarů

zakladatelé Mailchimpu
Mailchimp

Softwarová společnost Intuit jedná o převzetí firmy Mailchimp, která se zabývá e-mailovým marketingem. Cena? Podle zdrojů Bloombergu přesahuje deset miliard dolarů (215,4 miliardy korun).

Pokud bude transakce dokončena, bude to největší akvizice Intuitu. Firma je výrobcem softwaru TurboTax a QuickBooks.

Případná dohoda spojí dva poskytovatele služeb pro malé podniky. Intuit už desítky let nabízí klientům účetní software QuickBooks, který doplňuje dalšími službami. Loni koupil firmu Credit Karma, internetové stránky pro osobní finance. Mailchimp se zaměřuje na digitální marketingové služby.

Bloomberg už na začátku srpna informoval, že Mailchimp zvažuje prodej. Firma také uvažuje o nabídce menšinového podílu. V loňském roce zisk před zdaněním, úroky a odpisy firmy činil zhruba 300 milionů dolarů.

Nákupy přes internet, ilustrační foto

PayU spolkne svého indického rivala

Nizozemská společnost Prosus, která investuje do technologických firem, koupí za 4,7 miliardy dolarů (101,3 miliardy korun ) indickou platební platformu BillDesk. Akvizice má doplnit její vlastní podnik PayU, přes který Prosus indickou platformu převezme. Služeb firmy PayU využívají při zpracování plateb i některé české společnosti.

Přečíst článek

Firmu Intuit založili v roce 1983 Scott Cook a Tom Proulx, o deset let později firma vstoupila na burzu. Její produkt TurboTax se stal synonymem pro vyplňování daňových přiznání přes internet. Větší část podnikání firmy ale tvoří služby pro malé podniky. V letošním roce očekává Intuit zisk na akcii bez mimořádných položek 11,25 dolaru, zatímco analytici počítají se ziskem v průměru 10,73 dolaru na akcii. Akcie firmy od začátku letošního roku posílily o 49 procent a v úterý uzavřely na rekordních 566,11 dolaru.

>>>>>>Další zprávy z trhu fúzí a akvizic čtěte zde<<<<<<

PODZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ

Hlavním tématem podzimního čísla magazínu Newstream Club je Sázka na Česko. Česko je totiž země s ohromným potenciálem. To je jedna ze spojovacích myšlenek vlivných českých podnikatelů. A ten potenciál je zejména v lidech. Jak ale tento potenciál vzít a přetočit jej ve skutečnou hodnotu, na které lze následně stavět růst? Právě o těchto otázkách jsme mluvili s několika výraznými figurami českého, slovenského, ale i světového byznysu.

Velmi aktivní, a přitom neotřelý způsob ukazuje galeristka Olga Trčková, která v centru Prahy vybudovala úspěšnou komerční galerii DSC Gallery. O tom, jak může Česko, či potažmo Česko a Slovensko uspět na globální scéně, pak vědí své miliardáři Vlastislav Bříza a Dalibor Cicman. První dokázal tradiční značku Koh-i-noor dostat do celého světa, druhý se svým e-commerce projektem GymBeam svět postupně dobývá.

Kromě rozhovorů s klíčovými osobnostmi trhu se v magazínu dozvíte také prognózu vývoje na pražské burze, proč se v Kuchyni na Pražském hradě nesmaží smažák nebo jak to vlastně mají Češi se svými chalupami.

Deváté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.

Na další číslo se můžete těšit již v prosinci.

Související

Doporučujeme