Experience Talks: Jak nastavit vztah se zákazníkem, aby z toho těžili všichni
Jak nastavit vztah se zákazníky, aby firma prosperovala nebo překonala krizi? O své zkušenosti se s posluchači podělili přední odborníci na zákaznickou zkušenost v rámci prvního pražského setkání z cyklu přednášek Experience Talks.
Odpovědi na otázky, zda zákazník je skutečně naším pánem, jak tvrdil Tomáš Baťa nebo jak lépe pracovat se svými klienty a posouvat svoji firmu, hledali odborníci z různých profesí na akci Experience Talks.
Neformální, taková byla atmosféra prvního setkání cyklu přednášek. Přesvědčte se sami v galerii:
Akci, která se konala v Paláci Ara, otevřel průkopník zákaznické zkušenosti (CX) Ján Uriga. Nejenom přítomným, přednáška se přenášela i online, poskytl nejprve vhled do tématu. Následně názornými ukázkami a příběhy z praxe polemizoval s výroky známého zlínského podnikatele Tomáše Bati. Na rozdíl od něj, známého propagátora hesla: náš zákazník, náš pán, si ale Juriga myslí, že se zákazníkem je nejlepší udržovat partnerský postoj za dodržování určitých pravidel.
Lukáš Cingr z KPMG se zaměřil na důležitost zákaznické zkušenosti v období krize. Na příkladech konkrétních firem ukázal, co v krizi funguje a zákazníci oceňují a čemu je naopak dobré se ve vztahu k zákazníkovi vyhnout.
Že je zákazník důležitý, to ví každý obchodník i marketér. Ne každý ale ví, jak se zákaznickou zkušeností pracovat. Šířit osvětu v této oblasti chce kontinuální přednáškový event Experience Talks.
Experience Talks: Zákaznická spokojenost a jak ji efektivně budovat
Zprávy z firem
Není náhoda, že mezi vítěze pandemie se zařadily firmy, které moc dobře vědí, že zákaznickou zkušenost (CX) formuje každý detail – slíbené vs. dodané, úsměv prodavače, ochota personálu při řešení reklamace i uživatelsky přívětivé prostředí aplikace nebo e-shopu, jednoduchost reklamace nebo výměny produktu atd. Ačkoliv je zákazníkův dojem vysoce subjektivní, je možné jej měřit a pracovat s ním.
Po odborných přednáškách došlo na debatu, v níž se řešilo například to, jak pro budování pozitivní CX motivovat lidi na nižších pracovních pozicích, kteří jsou se zákazníkem často v kontaktu a jsou tak pro zákazníka zosobněním firmy.
„Zakládáme si na odbornosti, zkušených přednášejících a uvolněné atmosféře,“ komentoval výsledky akce Roman Kučák, šéf firmy Anodius CZ, která akci organizovala.
Experience Talks je cyklus přednáškových akcí, budou se konat 3krát ročně a po květnové premiéře jsou další v plánu v září a lednu. Místem konání je HubHub Palác ARA v centru Prahy, který je i jedním z partnerů akce. Newstream je mediálním partnerem akce.
Pojišťovny čelí enormnímu nárůstu přírodních katastrof. Aby situaci ustály, musí změnit své obchodní modely. Vyplývá to ze studie společností Capgemini a Efma.
Změna klimatu dopadá na byznys pojišťoven. Aby přežily, musí změnit strategii
Money
ZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ
Myslet na budoucnost. To je hlavní téma zimního vydání magazínu Newstream CLUB. Hvězdou magazínu je Rony Plesl, který v rozhovoru poodkrývá velké plány pro další roky, které chce strávit v novém ateliéru za Prahou. Dále si můžete přečíst rozhovor s miliardářem a investorem Michalem Zahradníčkem, který před rokem otevřel fond Life BioCEEd a hledá skryté poklady ve vědeckých laboratořích.
Se svými vizemi budoucnosti se podělí i další výrazné figury českého veřejného dění včetně technologického evangelisty Petra Máry nebo ekonoma a filozofaTomáše Sedláčka.
O zachování hodnot, tradic a budování odkazu hovoří Štěpán Laichter, který opravuje rodový dům na pražských Vinohradech od architekta Kotěry.
Čeští a slovenští dolaroví milionáři prožívají dobré časy. A to nikoli jen kvůli úspěchům v podnikání, ale také díky situaci na trzích, ukazuje nejnovější vydání Wealth Reportu, který ve spolupráci s agenturou Perfect Crowd připravila J&T Banka. Výnosy z akcií se vůbec poprvé staly hlavním zdrojem příjmů, když překonaly i výnosy z podnikání. A co je neméně podstatné: většina respondentů očekává, že dobře bude i nadále, třeba kvůli investicím do private equity. Kam dále tuzemští milionáři investují? I to zjistíte v novém vydání magazínu Newstream CLUB.
Desáté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.
Na další číslo magazínu se můžete těšit opět na jaře.