Reklama

Experience Talks: Jak nastavit vztah se zákazníkem, aby z toho těžili všichni

Experience Talks: Jak nastavit vztah se zákazníkem, aby z toho těžili všichni
Anodius / užito se svolením
Newstream & Partner

Jak nastavit vztah se zákazníky, aby firma prosperovala nebo překonala krizi? O své zkušenosti se s posluchači podělili přední odborníci na zákaznickou zkušenost v rámci prvního pražského setkání z cyklu přednášek Experience Talks.

Reklama

Odpovědi na otázky, zda zákazník je skutečně naším pánem, jak tvrdil Tomáš Baťa nebo jak lépe pracovat se svými klienty a posouvat svoji firmu, hledali odborníci z různých profesí na akci Experience Talks.

Neformální, taková byla atmosféra prvního setkání cyklu přednášek. Přesvědčte se sami v galerii:

Akci, která se konala v Paláci Ara, otevřel průkopník zákaznické zkušenosti (CX) Ján Uriga. Nejenom přítomným, přednáška se přenášela i online, poskytl nejprve vhled do tématu. Následně názornými ukázkami a příběhy z praxe polemizoval s výroky známého zlínského podnikatele Tomáše Bati. Na rozdíl od něj, známého propagátora hesla: náš zákazník, náš pán, si ale Juriga myslí, že se zákazníkem je nejlepší udržovat partnerský postoj za dodržování určitých pravidel. 

Lukáš Cingr z KPMG  se zaměřil na důležitost zákaznické zkušenosti v období krize. Na příkladech konkrétních firem ukázal, co v krizi funguje a zákazníci oceňují a čemu je naopak dobré se ve vztahu k zákazníkovi vyhnout. 

Reklama

Experience Talks: Zákaznická spokojenost a jak ji efektivně budovat

Že je zákazník důležitý, to ví každý obchodník i marketér. Ne každý ale ví, jak se zákaznickou zkušeností pracovat. Šířit osvětu v této oblasti chce kontinuální přednáškový event Experience Talks. 

Přečíst článek

Není náhoda, že mezi vítěze pandemie se zařadily firmy, které moc dobře vědí, že zákaznickou zkušenost (CX) formuje každý detail – slíbené vs. dodané, úsměv prodavače, ochota personálu při řešení reklamace i uživatelsky přívětivé prostředí aplikace nebo e-shopu, jednoduchost reklamace nebo výměny produktu atd. Ačkoliv je zákazníkův dojem vysoce subjektivní, je možné jej měřit a pracovat s ním. 

Po odborných přednáškách došlo na debatu, v níž se řešilo například to, jak pro budování pozitivní CX motivovat lidi na nižších pracovních pozicích, kteří jsou se zákazníkem často v kontaktu a jsou tak pro zákazníka zosobněním firmy.

„Zakládáme si na odbornosti, zkušených přednášejících a uvolněné atmosféře,“ komentoval výsledky akce Roman Kučák, šéf firmy Anodius CZ, která akci organizovala. 

Experience Talks je cyklus přednáškových akcí, budou se konat 3krát ročně a po květnové premiéře jsou další v plánu v září a lednu. Místem konání je HubHub Palác ARA v centru Prahy, který je i jedním z partnerů akce. Newstream je mediálním partnerem akce.

Tornádo na jihu Moravy napáchalo stomilionové škody.

Změna klimatu dopadá na byznys pojišťoven. Aby přežily, musí změnit strategii

Pojišťovny čelí enormnímu nárůstu přírodních katastrof. Aby situaci ustály, musí změnit své obchodní modely. Vyplývá to ze studie společností Capgemini a Efma.

Přečíst článek

Reklama

Související

Celkové výdaje na zdravotnictví, což samozřejmě nejsou jen platy lékařů, se loni zvýšily o víc než deset procent na 650 miliard korun

Na zvýšení platů prostě nemáme, tvrdí třetina z oslovených zaměstnavatelů

Přečíst článek
Reklama
Reklama
Doporučujeme