Nový magazín právě vychází!

Objednávejte zde

Experience Talks: Zákaznická spokojenost a jak ji efektivně budovat

Experience Talks: Zákaznická spokojenost a jak ji efektivně budovat
Anodius / užito se svolením
 nst
nst

Že je zákazník důležitý, to ví každý obchodník i marketér. Ne každý ale ví, jak se zákaznickou zkušeností pracovat. Šířit osvětu v této oblasti chce kontinuální přednáškový event Experience Talks. 

Není náhoda, že mezi vítěze pandemie se zařadily firmy, které moc dobře vědí, že zákaznickou zkušenost (CX) formuje každý detail – slíbené vs. dodané, úsměv prodavače, ochota personálu při řešení reklamace i uživatelsky přívětivé prostředí aplikace nebo e-shopu, jednoduchost reklamace nebo výměny produktu atd. Ačkoliv je zákazníkův dojem vysoce subjektivní, je možné jej měřit a pracovat s ním. 

Experience Talks navazují na úspěšnou sérii přednášek, které již proběhly v Bratislavě. Podívejte se:

České i slovenské firmy, často z B2B segmentu, si dnes sice platí vyspělou a sofistikovanou CRM technologii, ale nevyužívají jí zdaleka naplno. „Náš poslední průzkum ukázal, že CRM vytěžují sotva z poloviny. A to bychom rádi změnili,“ říká Roman Kučák, CEO firmy Anodius, která se zaměřuje na aplikaci Customer Experience a CRM řešení, která cyklus přednášek pořádá a organizuje.

Umění vytěžit zážitek

Klíčem k organickému růstu byznysu a zisku je podle Kučáka spokojený zákazník a cestou k němu pak propojení CRM technologií a strategie CX. I zážitek se totiž dá změřit. Dokonce existuje celá soustava parametrů a k jejich měření zase nástroje a technologie vytvořené na míru firmě nebo značce. Stačí se o nich jen dozvědět. Rozšiřte své obzory a možnosti i vy.

Experience Talks je určený pro profesionály z oblasti obchodu, marketingu, zákaznického servisu a také experty, kteří se už v oblasti CX pohybují. Témata cyklu přednášek se budou týkat CX z různých úhlů – od digitální transformace přes práci s daty až po využití soft skills a behaviorální ekonomie v praxi. Přednášejí vždy experti ve svých oblastech - z velkých firem jako KPMG, Česká Spořitelna nebo O2, ale i majitelé menších firem a nezávislí CX stratégové.

První event se uskuteční už 18. května v pražském paláci ARA. Newstream je mediálním partnerem akce.

ZIMNÍ NEWSTREAM CLUB PRÁVĚ VYCHÁZÍ

Myslet na budoucnost. To je hlavní téma zimního vydání magazínu Newstream CLUB. Hvězdou magazínu je Rony Plesl, který v rozhovoru poodkrývá velké plány pro další roky, které chce strávit v novém ateliéru za Prahou. Dále si můžete přečíst rozhovor s miliardářem a investorem Michalem Zahradníčkem, který před rokem otevřel fond Life BioCEEd a hledá skryté poklady ve vědeckých laboratořích.

Se svými vizemi budoucnosti se podělí i další výrazné figury českého veřejného dění včetně technologického evangelisty Petra Máry nebo ekonoma a filozofaTomáše Sedláčka

O zachování hodnot, tradic a budování odkazu hovoří Štěpán Laichter, který opravuje rodový dům na pražských Vinohradech od architekta Kotěry.

Čeští a slovenští dolaroví milionáři prožívají dobré časy. A to nikoli jen kvůli úspěchům v podnikání, ale také díky situaci na trzích, ukazuje nejnovější vydání Wealth Reportu, který ve spolupráci s agenturou Perfect Crowd připravila J&T Banka. Výnosy z akcií se vůbec poprvé staly hlavním zdrojem příjmů, když překonaly i výnosy z podnikání. A co je neméně podstatné: většina respondentů očekává, že dobře bude i nadále, třeba kvůli investicím do private equity. Kam dále tuzemští milionáři investují? I to zjistíte v novém vydání magazínu Newstream CLUB.

Desáté vydání čtvrtletníku Newstream CLUB je v prodeji na stáncích i v online distribuci Send, kde je možné titul také předplatit. Digitální verzi magazínu lze zakoupit přímo na webu newstream.cz.

Na další číslo magazínu se můžete těšit opět na jaře.

Související

Doporučujeme