Experience Talks: Zákaznická spokojenost a jak ji efektivně budovat
Že je zákazník důležitý, to ví každý obchodník i marketér. Ne každý ale ví, jak se zákaznickou zkušeností pracovat. Šířit osvětu v této oblasti chce kontinuální přednáškový event Experience Talks.
Není náhoda, že mezi vítěze pandemie se zařadily firmy, které moc dobře vědí, že zákaznickou zkušenost (CX) formuje každý detail – slíbené vs. dodané, úsměv prodavače, ochota personálu při řešení reklamace i uživatelsky přívětivé prostředí aplikace nebo e-shopu, jednoduchost reklamace nebo výměny produktu atd. Ačkoliv je zákazníkův dojem vysoce subjektivní, je možné jej měřit a pracovat s ním.
Experience Talks navazují na úspěšnou sérii přednášek, které již proběhly v Bratislavě. Podívejte se:
České i slovenské firmy, často z B2B segmentu, si dnes sice platí vyspělou a sofistikovanou CRM technologii, ale nevyužívají jí zdaleka naplno. „Náš poslední průzkum ukázal, že CRM vytěžují sotva z poloviny. A to bychom rádi změnili,“ říká Roman Kučák, CEO firmy Anodius, která se zaměřuje na aplikaci Customer Experience a CRM řešení, která cyklus přednášek pořádá a organizuje.
Umění vytěžit zážitek
Klíčem k organickému růstu byznysu a zisku je podle Kučáka spokojený zákazník a cestou k němu pak propojení CRM technologií a strategie CX. I zážitek se totiž dá změřit. Dokonce existuje celá soustava parametrů a k jejich měření zase nástroje a technologie vytvořené na míru firmě nebo značce. Stačí se o nich jen dozvědět. Rozšiřte své obzory a možnosti i vy.
Experience Talks je určený pro profesionály z oblasti obchodu, marketingu, zákaznického servisu a také experty, kteří se už v oblasti CX pohybují. Témata cyklu přednášek se budou týkat CX z různých úhlů – od digitální transformace přes práci s daty až po využití soft skills a behaviorální ekonomie v praxi. Přednášejí vždy experti ve svých oblastech - z velkých firem jako KPMG, Česká Spořitelna nebo O2, ale i majitelé menších firem a nezávislí CX stratégové.
První event se uskuteční už 18. května v pražském paláci ARA. Newstream je mediálním partnerem akce.
Speciál Realitní Club
Realitní Club je multiplatformní projekt serveru newstream.cz věnovaný nemovitostem, zaměřený pro B2B i B2C segment. Má tři základní části – webovou, printovou a eventovou se silným zaměřením na sociální sítě. Jako první odstartovala speciální stránka Realitního Clubu. Speciál je rozdělen do čtyř kategorií, které se „deep dive“ způsobem věnují klíčovým oblastem nemovitostního trhu.
- Brownfieldy: vize a budoucnost nezastavěných území především ve velkých městech;
- Komerční reality: kanceláře, coworking;
- Nová výstavba: development, nájemní bydlení, družstevní bydlení, hypotéky;
- Reality a politika: jak se municipality i nejvyšší patra centrální politiky podílejí na výstavbě.
Součástí budou rozhovory s developery, politiky, architekty i designéry.
Témata související s realitami:
- inflace v Česku i ve světě
- vše kolem hypotečního trhu
- co se děje na investičním trhu?